A pandémia és a gazdasági fejlődés az elmúlt 2-3 évben ugrásszerűen növelte az internetes vásárlások számát, mára a kiskereskedelmi forgalom mintegy 10 százalékát adja az online piac. A radiocafé Business Lounge című műsorának mai adásában Madar Norbert, a GKID vezető tanácsadója és partnere segít jobban megérteni az e-kereskedelmi trendeket, a fogyasztói motivációkat.
Az elmúlt adások beszélgetéseiből, a piaci szereplők meglátásaiból is az látszódik, hogy a kereskedelem szinte minden területén egyre fontosabb az online vásárlás lehetősége. Van olyan, aki csak erre építi az üzleti modelljét, van, aki vegyes rendszerben gondolkozik, de az nem kérdés, hogy egyre fontosabb piactérről beszélünk, ezért is kíváncsiak voltunk a részletekre. Mit mutatnak a számok?
A kényelmes vásárlás egyik legfontosabb szempontja, hogy hogyan jutunk a megvásárolt termékhez. Talán nem véletlenül figyelnek egyre inkább a disztribúcióra a webshopok. A logisztikai piac pedig gyorsan reagált a webshopok igényeire, komoly piaci szereplők fektetnek be, hogy minél többet profitálhassanak a növekedésből.
Milyen fogyasztói motivációk és szempontok jellemzik a hazai vásárlókat? Tényleg egyre többet veszünk online? Miket veszünk, mire költünk? Többek között ezekre a kérdésekre keresik a választ a radiocafé Business Lounge című műsorának mai adásában délután 14 órától Madar Norbert, a GKID vezető tanácsadója és partnere közreműködésével.