A tizedik évaddal folytatódik a BrandMania, az RTL Klub magazinműsorának első idei adása a wellbeinggel és a legértékesebb és legjobban növekvő márkák stratégiáival foglalkozik. De ott volt a stáb Barcelonában is, ahonnan a mobilpiac legújabb trendjeiről számolnak be, illetve Genfbe is elutaztak, hogy bemutassák, milyen újdonságokkal készülnek erre az évre a nagy autógyártók.
134 adás, 3400 perc, 1500 interjú – ez volt eddig a BrandMania, és most indul a magazinműsor tizedik évada, amely egészen nyárig minden héten várja a nézőket, összesen 15 adással. Az első idei BrandManiában a sikeres márkastratégiák titkaiba pillanthatunk be, illetve az is kiderül, hogy miért fontos a wellbeing.
A műsor stábja forgatott Barcelonában, a Mobile World Congress-en, így bemutatják a legújabb készülékeket, de a mobilpiac meghatározó trendjeiről is szó esik majd. Interjút készítettek Tim Höttgesszel a Deutsche Telekom első emberével, Luca de Meoval, a Seat elnökével és még vagy tucatnyi topvezetővel.
A stáb Genfbe is elutazott az autószalonra, hogy megmutassa milyen újdonságokkal készülnek a gyártók 2017-ben a piacon. Garantált a csúcstechnológia és a topdizájn. De már készülnek a további adások: a legsikeresebb startupper csajokról, gasztroörületről, a többi pedig legyen még titok:)
BrandMania csütörtök éjjel 0:45-kor az RTL Klubon. A műsor előzetesét itt nézheti meg.