Megújult modern külsővel és tartalommal idén szeptembertől – négy év szünet után – újraindul az ország legnagyobb példányszámú napilapja, a Metropol.
A Mediaworks Hungary Zrt. közleménye szerint a minden hétköznap 24 oldalon megjelenő ingyenes újság továbbra is a városlakók, a közlekedő tömeg lapja lesz, de a szokásos utcai terjesztésen túl az eddigieknél nagyobb elérést biztosítva bevásárlóközpontokban és egyéb hálózatokban is hozzáférhető lesz.
„Megbízható és praktikus” – a szerkesztőség ebben a szlogenben kívánja kifejezni a lap lényegét. A print kiadás mellett a Metropol online formában „globális mindentudó” lesz, amely napi kisokos, programmagazin, és praktikus tudnivalók tárháza kíván egyszerre lenni, azaz az oldal látogatói egy helyen találhatnak meg mindent, ami a hétköznapokban történő eligazodáshoz, informálódáshoz szükséges.
A lap mindkét változata kreatív és rugalmas hirdetési megoldásaival és várhatóan több százezres olvasótáborával és online elérésével szeretné segíteni a hirdetőket céljaik elérésében.
A Metropol főszerkesztője Simon László, aki 18 éven át dolgozott a korábbi lapnál, szerkesztőként és vezető szerkesztőként.
Az ingyenes napilap – még Metro néven – 1998 szeptemberében indult. A skandináv tulajdonosától 2011-ben vásárolta meg a Fonyó Károly és Simicska Lajos fémjelezte Megapolis Media Zrt. A lapot már a G-napot követően, 2016 nyarán szüntették meg Simicskáék.