- Hirdetés -

Újranyit az IKEA

|

Az IKEA a magyarországi áruházakat 47 nap után megnyitja a vásárlók előtt. Az áruházak május 5. keddtől kezdődőden minden nap 9:00 és 15:00 óra között, a kormányzati előírásoknak megfelelően lesznek nyitva. Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb felelősséggel járjanak el az áruházak, biztonsági előírásokat vezetnek be. Ezek az intézkedések többek között a kézfertőtlenítők kihelyezése az áruház több pontjára, az egymás közötti 2 méteres távolság betartása, az áruházban tartózkodó vásárlók számának 500 főben történő maximalizálása, illetve az érintésmentes fizetési megoldások preferálása. A vásárlók csak abban az esetben léphetnek be az áruházba, ha eltakarják az arcukat (a szájukat és orrukat egyaránt). Az áruházi vásárlás mellett továbbra is lehetőség lesz a Kattints és Vedd Át Áruházunkban, illetve a Házhoz szállítás szolgáltatás igénybevételére csakúgy, mint a Kattints és Vedd Át Csomagpontok használatára Soroksáron és Budaörsön.

„Fontos számunkra, hogy lehetőségeink szerint fenntartsuk gördülékeny üzletmenetünket – az új rutinok bevezetésével biztonságos munkakörnyezetet teremtünk. Annak érdekében, hogy megóvhassuk a munkavállalóinkat, ügyelnünk kell az üzletre is. Ezzel elősegíthetjük megélhetésünket, és a helyzethez képest a lehető legjobbat hozhatjuk ki magunkból, még erősebbé válhatunk” – mondta Mounia El Hilali, az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának regionális kereskedelmi vezetője. „Szeretnék köszönetet mondani minden vásárlónknak a türelmükért a vásárlószám limitálása miatt. Mindemellett nagyon büszke vagyok minden munkatársamra, mert valamilyen módon mindenki hozzájárult ahhoz, hogy bejelenthessük az áruházaink újranyitását. Nekik köszönhetően ismét fogadhatunk vásárlókat az Örs vezér téren, Budaörsön és Soroksáron egyaránt, így lehetőséget nyújtunk számukra, hogy fejlesszék otthonaikat. Természetesen munkatársaink és vásárlóink egészsége és biztonsága továbbra is a legfontosabb számunkra, és úgy nyitjuk meg áruházainkat, hogy ezen elv mentén ne kelljen kompromisszumot kötnünk” – tette hozzá.

Az áruházak gyakoribb takarítása, illetve az általános higiéniai szabályok betartása mellett az IKEA számos további előírást vezet be a kormányzati ajánlások, illetve a belső használatú „Felelős Vásárlási Protokoll” alapján.

Az orr és a száj eltakarása a vásárlók és a munkatársak részéről is kötelező abban a pillanatban, ahogy belépnek az IKEA épületeibe. A munkatársak maszkot, arcpajzsot és kesztyűt fognak viselni.

Az áruházban meghatározott számú (500) vásárló tartózkodhat egy időben. Abban az esetben, ha ezt a maximális számot eléri az áruház, további vásárló nem léphet be az épületbe. Az érkező és a vásárlást befejező vásárlók külön útvonalon használhatják az áruházak ki- és bejáratait.

A munkatársakat és a vásárlókat időről időre emlékezteti az IKEA a 2 méteres távolság, illetve az általános higiéniai előírások betartására.

Kézfertőtlenítők kerülnek kihelyezésre az áruházakban (a higiéniához tartozik a szappannal történő kézmosás is).

Az IKEA munkatársak szigorú megelőző intézkedéseket követnek, beleértve ebbe a kesztyű viselését, különös tekintettel azokra a területekre, ahol készpénzzel vagy étellel foglalkoznak, illetve az ügyfélszolgálatra.

Az épületek gyakoribb szellőztetése, illetve a gyakran érintett területek, a bevásárlókocsik és kosarak fertőtlenítése lép életbe.

A padlózat mindennapos vizestakarítása, különös tekintettel a kasszaterületre és a PIN-terminálokra, szintén kiemelten fontos.

Az IKEA arra kéri a vásárlókat, hogy lehetőség szerint érintésmentes fizetési megoldásokat válasszanak (bankkártya, telefon stb.).

A kóstoltatás, illetve a helyszínen történő ételfogyasztás továbbra is szünetel.

A személyre szabott tervezési és tanácsadási szolgáltatás (konyha- és gardróbtervezés, lakberendezési tanácsadás) továbbra is elérhető marad online.

A Játszóház, illetve a vásárlói Étterem továbbra is zárva tart.

A vásárlók nem használhatják a sárga FRAKTA táskákat az áruházakban. Az IKEA ehelyett két lehetőséget javasol: használják a bevásárlókocsikat, vagy vegyenek el egy kék FRAKTA táskát, tegyék abba a kiválasztott termékeket, és a kasszánál azokkal együtt vásárolják meg a táskát is.

Az IKEA arra kéri a vásárlókat, hogy az áruház látogatása előtt olvassák el az IKEA.hu oldalon található előírásokat.

Annak ellenére, hogy az IKEA megnyitja az áruházakat, arra kéri a vásárlókat, hogy abban az esetben látogassák meg azokat, ha átgondolták, mire van szükségük, és meghatározott céllal érkeznek. Az IKEA szeretné megköszönni a vásárlók együttműködését és megértését. A felelős viselkedés és az odafigyelés teszi lehetővé a biztonságos vásárlási környezet megteremtését.

Közösségi támogatás a COVID-19 idején

Az IKEA-t egy egyszerű, mégis erőteljes vízió irányítja: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára. „Az IKEA vízióját az 1970-es években az alapító, Ingvar Kamprad fogalmazta meg. Ez mindig része lesz üzletmenetünknek, vezetni fog bennünket a következő évtizedekben is – függetlenül attól, hogy könnyű vagy kihívásokkal teli éveket élünk-e éppen. Ígéretet tettünk arra, hogy az emberek mellett állunk. Fontos szerepünk van a rászorulók támogatásában, hogy ezzel is megmutassuk, az IKEA a krízishelyzetben sem feledkezik meg a víziójáról” – mondta Mounia El Hilali. Magyarországon az IKEA 100 millió forint értékű termékadományt ajánlott fel közösségi támogatásként a jelenlegi vészhelyzetben leginkább veszélyeztetett csoportok részére, mint például a közvetlen segítségnyújtásban résztvevők (kórházak, orvosi személyzet, szociális munkások) és a leginkább veszélyeztetett csoportok (időskorúak, hajléktalanok, betegek) számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...

A TikTokon és a YouTube-on tobzódnak a tinédzserek

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...