- Hirdetés -

Újranyit az IKEA

|

Az IKEA a magyarországi áruházakat 47 nap után megnyitja a vásárlók előtt. Az áruházak május 5. keddtől kezdődőden minden nap 9:00 és 15:00 óra között, a kormányzati előírásoknak megfelelően lesznek nyitva. Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb felelősséggel járjanak el az áruházak, biztonsági előírásokat vezetnek be. Ezek az intézkedések többek között a kézfertőtlenítők kihelyezése az áruház több pontjára, az egymás közötti 2 méteres távolság betartása, az áruházban tartózkodó vásárlók számának 500 főben történő maximalizálása, illetve az érintésmentes fizetési megoldások preferálása. A vásárlók csak abban az esetben léphetnek be az áruházba, ha eltakarják az arcukat (a szájukat és orrukat egyaránt). Az áruházi vásárlás mellett továbbra is lehetőség lesz a Kattints és Vedd Át Áruházunkban, illetve a Házhoz szállítás szolgáltatás igénybevételére csakúgy, mint a Kattints és Vedd Át Csomagpontok használatára Soroksáron és Budaörsön.

„Fontos számunkra, hogy lehetőségeink szerint fenntartsuk gördülékeny üzletmenetünket – az új rutinok bevezetésével biztonságos munkakörnyezetet teremtünk. Annak érdekében, hogy megóvhassuk a munkavállalóinkat, ügyelnünk kell az üzletre is. Ezzel elősegíthetjük megélhetésünket, és a helyzethez képest a lehető legjobbat hozhatjuk ki magunkból, még erősebbé válhatunk” – mondta Mounia El Hilali, az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának regionális kereskedelmi vezetője. „Szeretnék köszönetet mondani minden vásárlónknak a türelmükért a vásárlószám limitálása miatt. Mindemellett nagyon büszke vagyok minden munkatársamra, mert valamilyen módon mindenki hozzájárult ahhoz, hogy bejelenthessük az áruházaink újranyitását. Nekik köszönhetően ismét fogadhatunk vásárlókat az Örs vezér téren, Budaörsön és Soroksáron egyaránt, így lehetőséget nyújtunk számukra, hogy fejlesszék otthonaikat. Természetesen munkatársaink és vásárlóink egészsége és biztonsága továbbra is a legfontosabb számunkra, és úgy nyitjuk meg áruházainkat, hogy ezen elv mentén ne kelljen kompromisszumot kötnünk” – tette hozzá.

Az áruházak gyakoribb takarítása, illetve az általános higiéniai szabályok betartása mellett az IKEA számos további előírást vezet be a kormányzati ajánlások, illetve a belső használatú „Felelős Vásárlási Protokoll” alapján.

Az orr és a száj eltakarása a vásárlók és a munkatársak részéről is kötelező abban a pillanatban, ahogy belépnek az IKEA épületeibe. A munkatársak maszkot, arcpajzsot és kesztyűt fognak viselni.

Az áruházban meghatározott számú (500) vásárló tartózkodhat egy időben. Abban az esetben, ha ezt a maximális számot eléri az áruház, további vásárló nem léphet be az épületbe. Az érkező és a vásárlást befejező vásárlók külön útvonalon használhatják az áruházak ki- és bejáratait.

A munkatársakat és a vásárlókat időről időre emlékezteti az IKEA a 2 méteres távolság, illetve az általános higiéniai előírások betartására.

Kézfertőtlenítők kerülnek kihelyezésre az áruházakban (a higiéniához tartozik a szappannal történő kézmosás is).

Az IKEA munkatársak szigorú megelőző intézkedéseket követnek, beleértve ebbe a kesztyű viselését, különös tekintettel azokra a területekre, ahol készpénzzel vagy étellel foglalkoznak, illetve az ügyfélszolgálatra.

Az épületek gyakoribb szellőztetése, illetve a gyakran érintett területek, a bevásárlókocsik és kosarak fertőtlenítése lép életbe.

A padlózat mindennapos vizestakarítása, különös tekintettel a kasszaterületre és a PIN-terminálokra, szintén kiemelten fontos.

Az IKEA arra kéri a vásárlókat, hogy lehetőség szerint érintésmentes fizetési megoldásokat válasszanak (bankkártya, telefon stb.).

A kóstoltatás, illetve a helyszínen történő ételfogyasztás továbbra is szünetel.

A személyre szabott tervezési és tanácsadási szolgáltatás (konyha- és gardróbtervezés, lakberendezési tanácsadás) továbbra is elérhető marad online.

A Játszóház, illetve a vásárlói Étterem továbbra is zárva tart.

A vásárlók nem használhatják a sárga FRAKTA táskákat az áruházakban. Az IKEA ehelyett két lehetőséget javasol: használják a bevásárlókocsikat, vagy vegyenek el egy kék FRAKTA táskát, tegyék abba a kiválasztott termékeket, és a kasszánál azokkal együtt vásárolják meg a táskát is.

Az IKEA arra kéri a vásárlókat, hogy az áruház látogatása előtt olvassák el az IKEA.hu oldalon található előírásokat.

Annak ellenére, hogy az IKEA megnyitja az áruházakat, arra kéri a vásárlókat, hogy abban az esetben látogassák meg azokat, ha átgondolták, mire van szükségük, és meghatározott céllal érkeznek. Az IKEA szeretné megköszönni a vásárlók együttműködését és megértését. A felelős viselkedés és az odafigyelés teszi lehetővé a biztonságos vásárlási környezet megteremtését.

Közösségi támogatás a COVID-19 idején

Az IKEA-t egy egyszerű, mégis erőteljes vízió irányítja: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára. „Az IKEA vízióját az 1970-es években az alapító, Ingvar Kamprad fogalmazta meg. Ez mindig része lesz üzletmenetünknek, vezetni fog bennünket a következő évtizedekben is – függetlenül attól, hogy könnyű vagy kihívásokkal teli éveket élünk-e éppen. Ígéretet tettünk arra, hogy az emberek mellett állunk. Fontos szerepünk van a rászorulók támogatásában, hogy ezzel is megmutassuk, az IKEA a krízishelyzetben sem feledkezik meg a víziójáról” – mondta Mounia El Hilali. Magyarországon az IKEA 100 millió forint értékű termékadományt ajánlott fel közösségi támogatásként a jelenlegi vészhelyzetben leginkább veszélyeztetett csoportok részére, mint például a közvetlen segítségnyújtásban résztvevők (kórházak, orvosi személyzet, szociális munkások) és a leginkább veszélyeztetett csoportok (időskorúak, hajléktalanok, betegek) számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...