- Hirdetés -

Ünnepel a Mozi+

|

- Hirdetés -

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott a tévékészülékek elé, és utána is minden évben a kábelcsatornák élmezőnyébe tartozott. A nagysikerű tévépremiereknek és közönségkedvenc filmeknek köszönhetően 2022-ben pedig voltak olyan napok, amikor - a két fő kereskedelmi csatornát is megelőzve - a Mozi+-t választotta a legtöbb néző, és ezzel elnyerte a nap legnézettebb csatornája címet a 18-59 és a 18-49 évesek körében is.

2016-os indulását követően a Mozi+ 2021-ben teljes napon már a legnézettebb kábelcsatorna volt mind a 18-59 éves, mind a 18-49 éves nézők körében, ami az egész napot átívelő változatos filmkínálatnak is köszönhető. A Mozi+-t már tavaly is csupán a két fő kereskedelmi csatorna, a TV2 és az RTL Klub tudta megelőzni az éves csatornatoplistán, ráadásul a hasonlóan filmes profilú vetélytársát, a Film+ csatornát mindkét korcsoportban jelentős fölénnyel utasította maga mögé. A csatorna idén még tovább emelte a tétet, hiszen 2022-ben a Mozi+-nak nemcsak teljes napon sikerült megőriznie vezető pozícióját, hanem már főműsoridőben is első helyet tudott bezsebelni a kábelcsatornák versenyében, mindkét korcsoportban.

2022 eddig eltelt részében teljes napon átlagosan a 18-59 éves nézők 4,0%-a, főműsoridőben pedig ugyanezen korcsoport 3,9%-a választotta a Mozi+-t, így mindkét esetben jelentős különbséggel múlta felül fő konkurensét, a Film+ csatornát (Film+ teljes nap és főműsoridőben is 3,4% SHR). A filmek kedvelői a nap folyamán mindig izgalmas és szórakoztató filmekkel találkozhatnak. Az idei év egyik legnagyobb sikere például a 2022. január 9-én este kilenc órakor kezdődő Halálos iramban 7. című film volt, amely 154 ezres nézettséggel 9,1%-os közönségarányt mondhatott magáénak a 18-59 éves nézők körében, de hasonlóan sok nézőt vonzott a január 2-án 19 órás kezdéssel vetített A mestergyilkos: Feltámadás című film is, amit ebben a korcsoportban 150 ezren követtek figyelemmel.

A nagysikerű tévépremiereknek és közönségkedvenc filmeknek köszönhetően 2022-ben voltak olyan napok, amikor - a két fő kereskedelmi csatornát is megelőzve - a Mozi+-t választotta a legtöbb néző, és ezzel elnyerte a nap legnézettebb csatornája címet a 18-59 és a 18-49 évesek körében is (teljes nap, SHR%).*

A Mozi+ júliusban is mindenre HAT, és születésnapjának havában is jobbnál jobb filmekkel lepi meg a nézőket. Az egész hónapos ünneplés nyitányaként, július 2-án este 21 órától jön a Terminátor: Sötét végzet, amely a filmszéria hatodik epizódja. A Tim Miller rendezte moziban olyan színészek köszönnek vissza a képernyőről, mint Arnold Schwarzenegger, Linda Hamilton, Mackenzie Davis, Natalia Reyes, Gabriel Luna vagy Diego Boneta. Ezután érkezik következő hét pénteken 21 órakor a Fehér Pokol című amerikai thriller-kalandfilm, amely Ian MacKenzie Jeffers Ghost Walkers című novellája alapján készült. Az Alaszkában dolgozó John Ottwaynek (Liam Neeson) a hazaúton lezuhan a repülőgépe, és a balesetet mindössze nyolcan élik túl. A túlélőknek nemcsak a hideggel, de az őket üldöző vérszomjas farkasokkal is meg kell küzdeniük.

Másnap, szombaton szintén 21:00-tól a Jurassic World-öt nézhetjük meg, amely a sorozat negyedik, látványos és torokszorítóan izgalmas része, és amelyben Steven Spielberg producerként tér vissza. Szintén ezen a hétvégén, vasárnap a Vörös verébbel folytatódik a sor 21:20-tól. Az amerikai kémthrillerben egy orosz titkosügynök nőnek (Jennifer Lawrence) egy CIA ügynökkel kell kapcsolatba lépnie, egy besúgó kilétének felgöngyölítése miatt. Az ünneplés a következő héten is tart, a Mozi+ a gondolataidra is HAT! Szerdán 21 órától országos TV premierrel érkezik a Veszélyes című amerikai akció-thriller. A 2021-ben bemutatott filmben egy jobb útra tért, bűnös múltú pszichopata (Scott Eastwood) egy távoli szigetre utazik, hogy bátyja halálának rejtélyét felderítse, ám kis idő elteltével más dolgokkal kell szembenéznie, mint amikre számított. A borzongás hétvégén is folytatódik, szombaton 21 órától kerül képernyőre A múmia (2017) Tom Cruise, Sofia Boutella, Annabelle Wallis és Russell Crowe főszereplésével. A rendező, Alex Kurtzman azután választotta ki Sofia Boutellát a múmia szerepére, hogy látta a Kingsman - A titkos szolgálat című filmben.

A Mozi + az érzelmekre is HAT, július 21-én, csütörtökön 21:00-tól jön az Everly: Gyönyörű és életveszélyes. A szépséges Salma Hayek főszereplésével látható moziban a prostituáltat alakító főhősnő a közismert japán gengszter szeretője. A férfi miután megtudja, hogy a nő a rendőrség informátora lett, végezni akar Everlyvel.

A sort pedig mivel zárhatnánk, minthogy egy klasszikussal. Alien filmrajongók figyelem! Július 30-án szombaton is érdemes lesz a Mozi+ -t választani, érkezik az Alien: Covenant Ridley Scott rendezésében.

Időszak: 2022.01.01-2022.06.27.

Főműsoridő: 18:00-22:59

*Mozi+ napok, amikor a legnézettebb csatorna volt: 18-59-en 2022.06.19., 2022.06.26.; 18-49-en: 2022.01.29., 2022.06.19., 2022.06.26.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....