Idén ünnepli 15. születésnapját a hazai hirdetési piac egyik meghatározó szereplője, az Adaptive Media Sales House.
A cég fontos mozgatórugója a proaktivitás, az innovatív gondolkodásmód és egy lelkes és összetartó csapat, mely lehetővé teszi, hogy ne csak követői, hanem irányítói lehessenek a hazai online display piacnak.
Az Adaptive Media jelentős szerepet vállalt a hazai rich media hirdetések fejlesztésében és az IAB formátumainak meghonosításában, ezzel is segítve, hogy a minőségi tartalom mellett a hirdetési megoldások is élményt nyújtsanak a felhasználóknak.
Az iparág sajátossága, hogy gyorsan változnak az igények és folyamatosan jelennek meg az újdonságok, amire gyorsan kell reagálniuk a szereplőknek. Az elmúlt időszakban például a podcast-ek kerültek fókuszba, mint újabb digitális megjelenési felületek, melyek már az Adaptive Media portfóliójában is elérhetőek, ezzel tovább színesítve a hirdetési palettát.
Innovatív hirdetési megoldások, hozzáértő kezekből már 15 éve
Sopov István 2007-ben alapította az Adaptive Media Sales House-t, mely mára a hazai piac legnagyobb digitális hirdetésértékesítésre szakosodott sales house-a. A cég megalakulásának legfőbb oka az volt, hogy népszerű weboldalként a piacméret sajátosságai miatt a nagy hirdetőkkel csak médiaügynökségeken keresztül és nagyobb termékportfólió részeként (pl. női portál és autós portál is egy kézben értékesítve) lehet sikeresen együtt dolgozni. Ebből az élményből született a sales house, amely egymástól független kiadványokat fog össze és egységes virtuális kiadóként értékesíti őket.
Fejlődésüket és sikereiket bizonyítja többek között, hogy 15 évvel ezelőtt 5 fős csapattal és egy 10 weboldalból álló portfólióval indult el a cég. A dolgozói létszámot mára sikerült meghatszorozni, melyben mindig van helye az új, ambiciózus kollégáknak, de sokan már a kezdetektől oszlopos tagjai a csapatnak. Nem csoda, hiszen a cég a szakma legújabb megoldásaival foglalkozik, így aki az Adaptive-nál dolgozik, biztos lehet abban, hogy első kézből tapasztalja meg az online marketing és média életének alakulását.
15 év hosszú idő, amely alatt számos olyan esemény történt, amely lehetővé tette az Adaptive Media növekedését és felvirágzását. Ilyen meghatározó mérföldkő volt, amikor 2009-ben először került be a cég a top digitális szereplők közé. Aztán 2013-ban bővült a portfólió a 444.hu-val, akikkel azóta is töretlen az együttműködés. 2015-ben az Adaptive Media lett a Thinkdigital értékesítő partnere, majd 2016-ban a WMN és a Viber, 2019-ben pedig a JustPremium, a Media1 és Qubit is felkerült a portfólió palettájára. Az elmúlt két évben elnyerte a cég a Ringier Axel Springer online értékesítését, valamint a Teads globális médiaplatformmal való együttműködésükkel tovább bővítik a prémium megjelenések lehetőségét a hirdetők számára. Minden eredmény az Adaptive Media küldetését támasztja alá és erősíti, miszerint magas minőségű és korszerű digitális hirdetési megoldásokat tegyenek elérhetővé a partnereik számára.
A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.gemius által közölt adatok alapján az Adaptive Media a látogatók elérésének tekintetében folyamatosan a Top5 hálózatok között szerepel.
15 év hatalmas mérföldkő. S mivel a lehetőségek újra adottak, ezt méltóképpen, a partnerekkel közösen ünnepli a cég egy régóta várt buli keretében.