- Hirdetés -

Ünnepel az Adaptive Media Sales House

|

Idén ünnepli 15. születésnapját a hazai hirdetési piac egyik meghatározó szereplője, az Adaptive Media Sales House.

A cég fontos mozgatórugója a proaktivitás, az innovatív gondolkodásmód és egy lelkes és összetartó csapat, mely lehetővé teszi, hogy ne csak követői, hanem irányítói lehessenek a hazai online display piacnak.

Az Adaptive Media jelentős szerepet vállalt a hazai rich media hirdetések fejlesztésében és az IAB formátumainak meghonosításában, ezzel is segítve, hogy a minőségi tartalom mellett a hirdetési megoldások is élményt nyújtsanak a felhasználóknak.

Az iparág sajátossága, hogy gyorsan változnak az igények és folyamatosan jelennek meg az újdonságok, amire gyorsan kell reagálniuk a szereplőknek. Az elmúlt időszakban például a podcast-ek kerültek fókuszba, mint újabb digitális megjelenési felületek, melyek már az Adaptive Media portfóliójában is elérhetőek, ezzel tovább színesítve a hirdetési palettát.

Innovatív hirdetési megoldások, hozzáértő kezekből már 15 éve

Sopov István 2007-ben alapította az Adaptive Media Sales House-t, mely mára a hazai piac legnagyobb digitális hirdetésértékesítésre szakosodott sales house-a. A cég megalakulásának legfőbb oka az volt, hogy népszerű weboldalként a piacméret sajátosságai miatt a nagy hirdetőkkel csak médiaügynökségeken keresztül és nagyobb termékportfólió részeként (pl. női portál és autós portál is egy kézben értékesítve) lehet sikeresen együtt dolgozni. Ebből az élményből született a sales house, amely egymástól független kiadványokat fog össze és egységes virtuális kiadóként értékesíti őket.

Fejlődésüket és sikereiket bizonyítja többek között, hogy 15 évvel ezelőtt 5 fős csapattal és egy 10 weboldalból álló portfólióval indult el a cég. A dolgozói létszámot mára sikerült meghatszorozni, melyben mindig van helye az új, ambiciózus kollégáknak, de sokan már a kezdetektől oszlopos tagjai a csapatnak. Nem csoda, hiszen a cég a szakma legújabb megoldásaival foglalkozik, így aki az Adaptive-nál dolgozik, biztos lehet abban, hogy első kézből tapasztalja meg az online marketing és média életének alakulását.

15 év hosszú idő, amely alatt számos olyan esemény történt, amely lehetővé tette az Adaptive Media növekedését és felvirágzását. Ilyen meghatározó mérföldkő volt, amikor 2009-ben először került be a cég a top digitális szereplők közé. Aztán 2013-ban bővült a portfólió a 444.hu-val, akikkel azóta is töretlen az együttműködés. 2015-ben az Adaptive Media lett a Thinkdigital értékesítő partnere, majd 2016-ban a WMN és a Viber, 2019-ben pedig a JustPremium, a Media1 és Qubit is felkerült a portfólió palettájára. Az elmúlt két évben elnyerte a cég a Ringier Axel Springer online értékesítését, valamint a Teads globális médiaplatformmal való együttműködésükkel tovább bővítik a prémium megjelenések lehetőségét a hirdetők számára. Minden eredmény az Adaptive Media küldetését támasztja alá és erősíti, miszerint magas minőségű és korszerű digitális hirdetési megoldásokat tegyenek elérhetővé a partnereik számára.

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.gemius által közölt adatok alapján az Adaptive Media a látogatók elérésének tekintetében folyamatosan a Top5 hálózatok között szerepel.

15 év hatalmas mérföldkő. S mivel a lehetőségek újra adottak, ezt méltóképpen, a partnerekkel közösen ünnepli a cég egy régóta várt buli keretében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...