Egy mosógép megvásárlásához nyújtotta első áruhitelét 1997-ben a Cetelem. Az azóta eltelt időszakban a bank két és fél millió termék megvásárlásához nyújtott segítséget, valamint több tízezer otthon felújításában is fontos szerepet játszott.
Éppen 20 éve kezdte meg működését Magyarországon a BNP Paribas csoport fogyasztási hitelezéssel foglalkozó leányvállalata, a Cetelem. Az első hitelt még 1997-ben egy 49 000 forint értékű mosógép megvásárlásához adta a Cetelem, mára összesen 2,5 millió áruhitelt folyósított. Hitelkártyával és személyi kölcsönnel bővült termékpalettájával az elmúlt két évtizedben 1 670 000 ügyfelének nyújtott segítséget. Országszerte mintegy 75 000 lakásfelújítás valósult meg Cetelem személyi kölcsönből. Jelenleg a Cetelem az áruhitelezésben, valamint a hitelkártya kibocsátásban piacvezetőnek, a személyi kölcsönök területén pedig meghatározó szolgáltatónak számít Magyarországon.
A hazai banki szférában a Cetelem a digitális megoldások terén is élen jár: 2006-ban Magyarországon elsőként tette interneten igényelhetővé személyi kölcsönét, 2010-ben pedig itthon egyedülálló, új online áruhitel szolgáltatást vezetett be. Szintén a Cetelem volt az első hazai PayPass hitelkártya kibocsátója. A hiteltermékek mellett megtakarítási lehetőséget is nyújt ügyfeleinek rugalmas és magas kamatozású takarékszámlájával.
„A Cetelem az elmúlt két évtizedben óriási fejlődésen ment keresztül: áruhitelezőből egy széleskörű és modern szolgáltatásokat nyújtó hitelintézetté nőtte ki magát. Büszkék vagyunk rá, hogy ott lehettünk és lehetünk ügyfeleink terveinek megvalósításánál, legyen szó új tévékészülékről vagy az első saját lakás felújításáról. Még nagyobb öröm, hogy a márkánk mára köznevesedett: az emberek „cetelemre” vásárolnak” – mondta el Lukácsi Zoltán, a Cetelem marketingvezetője.