Fontos mérföldkőhöz ért Magyarországon a ruházati cikkeket és lakásfelszereléseket forgalmazó PEPCO. A vállalat 2017. szeptember 7-én új üzletet nyitott a Corvin Plázában, amellyel 100 üzletre bővült az országos kereskedelmi hálózata. A dinamikusan növekvő PEPCO 2015 óta van jelen Magyarországon, európai szinten pedig több mint 1000 üzletet működtet.
A lengyelországi központú PEPCO alig több mint két év alatt vált a magyar vásárlók egyik kedvencévé, amelyben jelentős szerepe van a sokszínű, kiváló ár-érték arányú termékeknek. Az üzletekben megtalálhatók felnőtt- és gyermekruházati cikkek, cipők, kiegészítők, játékok, iskolaszerek, valamint lakberendezési termékek is. A gyermekruházati kategória értékesítési eredményeit tekintve a PEPCO Közép-Európa piacvezető vállalatainak egyike. Az üzletekben mindemellett elérhetők különböző szezonális termékek is, amelyek választékát a helyi igényeknek megfelelően állítják össze.
A PEPCO 2015 óta a kiskereskedelmi szektor jelentős munkáltatójává vált Magyarországon, és több mint 900 főt foglalkoztat. A vállalat a jövőre vonatkozóan is ambiciózus növekedési célokat fogalmazott meg. Az eddigi dinamikus terjeszkedést folytatva, a következő években még több vásárlót szeretne elérni a megyeszékhelyek és a főváros mellett a kisebb vidéki településeken is.