- Hirdetés -

Usain Bolttal kampányol az Epson

|

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának, mellyel Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Oroszországban találkozhatnak a fogyasztók.

Az Epson 2021-es globális kutatása szerint az alkalmazottak háromnegyede nagyobb hangsúlyt szeretne fektetni a környezeti és társadalmi kérdésekre a COVID-járvány után, és ötből négy munkaadó gondolja úgy, hogy a vállalkozások stratégiájában egyre nagyobb szerepe van a fenntarthatóságnak. A technológia által lehetővé tett távmunka felgyorsította a fogyasztók elvárásainak változását a fenntarthatósággal kapcsolatban: a megkérdezettek 70%-a azt szeretné, ha az otthoni munkaeszközök tartósak, energiatakarékosak lennének, vagy legalább csökkentenék a pazarlást. Ennek egyik módja a patronos nyomtatásról való áttérés tintatartályos technológiára, melynek utántöltése nemcsak egyszerűbb és költséghatékonyabb, de környezetkímélőbb alternatívája is az otthoni, valamint az irodai nyomtatásnak.

Erre hívja fel a figyelmet Usain Bolt és az Epson közös kampánya, melyben a világhírű sprinter a márka EcoTank nyomtatói mellett jelenik meg óriásplakátokon, online, a weboldal szalaghirdetéseiben, a főbb kiskereskedelmi üzletekben és értékesítési pontokon, valamint a közösségi médiában. Az Európát, Közel-Keletet, Afrikát és Oroszországot magában foglaló kampányban Usain a maga könnyed stílusában mutatja be, hogy az Epson EcoTank nyomtatók működéséhez szó szerint elég annyi, hogy „Töltsd fel, és lazíts!”.

Yoshiro Nagafusa, az Epson Europe elnöke a partnerséget kommentálva elmondta: „Usain a tökéletes partner a számunkra! Ő a világ egyik legfelismerhetőbb embere, és megnyerő karaktere segít majd szórakoztató, emlékezetes és vonzó módon életre kelteni költséghatékony nyomtatási megoldásainkat. Mivel egyre többen dolgozunk otthonról, mint valaha, és a modern családi élet egyre zsúfoltabbá válik, most van itt az ideje, hogy fokozottan felhívjuk a figyelmet EcoTank nyomtatóinkra és az általuk biztosított költségtakarékossági előnyökre.”

Usain Bolt elmondta: „Örülök, hogy az Epsonnal együttműködve segíthetek az EcoTank nyomtatók népszerűsítésében. Csak olyan márkákkal dolgozom együtt, amelyekről úgy gondolom, hogy valódi változást hozhatnak. Az EcoTank nyomtatók megszüntetik a patronos nyomtatással kapcsolatos vesződséget, így bármi, ami egy kicsit könnyebbé teszi az életet, mindenképpen jó dolog. De ez sokkal többről szól! Sok közös értékünk van, például a jobb jövő építése. Az Epson számára ez a bizalomépítésről szól a termékein keresztül, amelyek segítik a közösségek növekedését és virágzását. Számomra pedig arról szól, hogy másokat is arra ösztönözzek, hogy kövessék az álmaikat, függetlenül attól, hogy azok mennyire nagyok vagy kicsik.”

A 2010-es bevezetés óta világszerte több mint 60 millió EcoTank nagy kapacitású tintatartályos nyomtatót adtak el, amelyekkel az ügyfelek akár 90%-os megtakarítást érhetnek el a nyomtatási költségeken2. A nyomtatókhoz patronok helyett nagy kapacitású tintapalackok tartoznak, melyek a nyomtató méretétől függően akár három évre elegendő tintát is tartalmazhatnak. Ez körülbelül 82 patron mennyiségének felel meg, tehát ennyivel kevesebb, a környezet számára megterhelő patron használata spórolható meg. Az Epson nemrégiben felfrissítette díjnyertes EcoTank nyomtatóinak termékcsaládját, amely lehetővé teszi az elfoglalt háztartások és a kis irodák számára a problémamentes nyomtatást rendkívül alacsony oldalankénti költséggel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...