Évente 130 milliárd eurósra tehető az európai online turisztikai piac, amelyen óriási változások vannak. Itt a nyár, a BrandMania stábja pedig útnak indult, hogy bemutassa, milyen trendek határozzák meg ezt a szegmenst, és milyen kényeztetésre számíthatnak a nyaralni utazók.
A digitalizáció alapjaiban formálja át az utazási piacot is, a Google és a közösségi felületek, az online utazásfoglaló oldalak kihívás elé állítja a hagyományos szolgáltatókat. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mit is jelent valójában a digitális transzformáció, és hogyan reagálnak a megváltozott helyzetre a népszerű turistacélpontokon.
A műsorból kiderül többek között, hogy a turisztikai forgalom mekkora része zajlik online, az internetes foglalás aránya hogyan bővült az IBUSZ-nál, de arról is szó lesz, hogy milyen tényezők befolyásolják az utazási döntéseket, és miért nem elég ma már, ha csak egy látványossággal csábítja az utazni vágyókat egy utazási iroda.
A BrandMania legújabb adásában megszólal Molnár Anita, az IBUSZ Utazási Irodák kommunikációs vezetője, Nikolina Banovac, a Dubrovnik Turisztikai Hivatal munkatársa, Joško Mrndže, a Google Adria Régió országmenedzsere, Doug Lansky turisztikai szakújságíró, Maria Founta a Google Görögország (és Adria és Bulgária) marketing menedzsere, illetve Filipa Maria Cardoso, a Portugál Turisztikai Hivatal digitálismarketing igazgatója.
BrandMania ma éjjel 0:10-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.