- Hirdetés -

Vállalkozásoknak kedvez a Yettel

|

Az év vége sok vállalkozásnak a legforgalmasabb időszak, ezért a Yettel ekkor kiemelten támogatja a költségek optimalizálását, és IT-biztonsági megoldással is újít.

Számos vállalkozásnak az év vége jelenti a legintenzívebb időszakot, az éves forgalom jelentős része az őszi-téli hónapokban jelentkezik. A Yettel kis- és középvállalkozások számára dolgozott ki egy kedvező lehetőséget, ami a legtermelékenyebb időszakban a költségek csökkentésében segíti a cégeket. Egyúttal a nagyvállalati közönség számára is hasznos IT-biztonsági megoldással rukkolt elő a társaság.

Segítség a kis- és középvállalkozásoknak

Az év végi hajrában kedvező feltételekkel támogatja a kis- és középvállalkozásokat a Yettel: most bármely Yettel Business előfizetést az év végig – vagy akár tovább is – havonta nettó 2024 Ft-ért vehetik igénybe 3 hónapon keresztül a kis- és középvállalkozások új szerződés és két év hűségvállalás esetén: ezzel havonta legalább 80% megtakarítást érhetnek el a vállalkozások az akció ideje alatt. Az így elérhető Yettel Business Prime tarifák ezért az összegért korlátlan belföldi adtakeretet biztosítanak, beleértve a 4G és 5G-hozzáférést is, illetve akár korlátlan belföldi és EU-s/1-es díjzóna roaming beszélgetést tartalmaznak. Mindezeken felül előnyt jelenthet, hogy az előfizetésekhez járó készülékvásárlási kedvezmény egy adott cég előfizetései esetén összevonható, így nem kizárólag a naptárfordulóhoz, hanem a valódi igényekhez igazítható, hogy a céges készülékeket akár jelentős kedvezménnyel cseréljék, új készüléket vásároljanak. A mobiltársaság ajánlata visszavonásig érvényes.

Újdonság a közép- és nagyvállalatoknak

Elsősorban közepes méretű és nagyvállalatok számára vezetett be fejlett IT-biztonsági megoldást a Yettel. Számos cégnél tapasztalható, hogy különböző gyártók termékeiből és szolgáltatásaiból építik össze a vállalat internetes védelmi és kapacitáselosztási rendszerét. Ebben hoz újdonságot a Yettel által bevezetett SD-WAN megoldás, ami egyszerű telepíthetősége mellett széleskörűen, több fontos IT funkciót lát el egyetlen szolgáltatásként. Az újgenerációs tűzfal és teljesítményoptimalizáló megoldás egy könnyen telepíthető eszköz, amely egyben teszi lehetővé, hogy a jelenlegi tűzfalakat, routereket és WAN-optimalizáló eszközöket egyetlen, egyszerűsített megoldásra cseréljék, ami jelentősen leegyszerűsíti és biztonságosabbá teszi egy adott cég hálózati infrastruktúráját.

Az SD-WAN (Software-Defined Wide Area Network) megoldás lehetővé teszi a kritikus, legfontosabb céges rendszerek folyamatos adatkapcsolatát az elvárt sávszélességgel, valamint fejlett titkosítási technológiák és hálózati forgalomszűrési megoldások segítségével biztosítja ezek biztonságos elérhetőségét és az adatvédelmet. Az SD-WAN mellé 24 órás ügyfélszolgálati támogatás is igényelhető, ami fokozza a kritikus rendszerek biztonságos fenntartását.

„Az év végi rohanásban minden forint számít a vállalkozásoknak. Ezért hoztuk létre ezt a rendkívül kedvező ajánlatot, amely nemcsak a költségeket csökkenti, de a Yettel megbízható hálózatának köszönhetően a vállalkozások működését is stabilabbá teheti. Az új IT-biztonsági megoldásunk pedig nemcsak leegyszerűsíti a vállalati IT-infrastruktúrát, hanem kiegyensúlyozott internetkapcsolatot biztosít a legszükségesebb online rendszereknek és egy magas szintű védelmi réteget biztosít az értékes céges adatok megóvásához. Hiszünk abban, hogy a megbízható technológia segítségével a vállalkozások még hatékonyabban működhetnek.” – mondta Fülöp Gábor, a Yettel üzleti értékesítési és marketing igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...