- Hirdetés -

Változások a Marquard Mediánál

|

MM Shopping Solutions & Services néven új divíziót indít a médiacég, emellett megszünteti az APA és Gyereklélek márkák különálló print alapú megjelenését, és a famiily.hu weboldallal együtt az ÉVA brandbe integrálja.

MM Shopping Solutions & Services néven új divíziót indít a médiacég, ahol kiemelt üzletfejlesztési figyelmet fordít minden olyan termékre, megoldásra, szolgáltatásra, amely ügyfeleit abban segítheti, hogy azonnali bevételnövekedést érjenek el – kihasználva egyebek mellett a divízió márkáinak és tartalmainak erejét az adatközpontú e-kereskedelmi területen. Az APA és Gyereklélek márkák különálló print alapú megjelenését a kiadó megszünteti és a famiily.hu weboldallal együtt az ÉVA brandbe integrálja, online rovatokként, tematikus mellékletekként. A most létrehozott üzletfejlesztési és marketing igazgatói pozícióban, Lakinger József vezetésével egy újonnan felállított csapat feladata lesz, hogy a meglévő termékek folyamatos fejlesztése mellett új üzleti modellek kidolgozásával is jövőállóvá tegyék a céget.

Az APA, Gyereklélek és www.famiily.hu integrációjával a kiadó tovább gazdagítja az ÉVA különleges szellemiségű és szakértelmű alkotói közösségét. A márka Tomsits Tímea főszerkesztő vezetésével változatlanul megtartja a mai modern, az élet minden területén talpraesetten egyensúlyozó nőkhöz szóló témáit, egyedi hangulatát, gondolkodásmódját, mellyel az elmúlt 13 évben hűen szolgálta a mellette elköteleződött magyar nőket. A meglévő szerkesztői csapat színvonalas munkája mellett az Éva két területen kap speciális fókuszt. Bus István a tőle megszokott egyedi hangulatú és sziporkázó intelligenciájú szórakoztató tartalmakkal, interjúkkal, Zubor Rozália, a Famiily.hu korábbi főszerkesztője és az IgenAnya blog készítője pedig az anyaság, gyermeknevelés, praktikus háztartás témákkal gazdagítja az Éva márkát.

„Valójában nem tettünk mást, mint reagálva a piaci körülményekre, csak előre néztünk és hosszútávú üzleti céljainkra fókuszálva a családi portfóliónkban az Éva márka alá rendeltük mindazt, amit eddig 4 márkával építettünk. Természetesen a legerősebb saját termékünket építjük tovább, hiszen az Éva tartalmi sokrétűségének köszönhetően tökéletesen alkalmas az integráló szerepre. A megújult Évával még előremutatóbban tudunk formálói, alakítói lenni a modern családi életnek, amelyben a család minden tagja egyenrangú és egyformán számít, akár gyermek, akár nő, akár férfi. Üzleti szempontból is több lehetőséget látunk az integrációban, nagyobb és minőségibb elérést, erőteljesebb személyes márkákon alapuló termékfejlesztéseket (mint például a már most nagy sikerű Mesélj, Anyukám! podcast). Ezzel párhuzamosan a másik fókuszban lévő területünkön is újítunk. Az újonnan létrehozott Marquard Media Shopping Solutions and Services divízióban a JOY, JOY-napok, InStyle és ShoppieGO márkáink mellé felsorakozik a járvány időszakának messze legsikeresebb új terméke, a www.vegyelhazait.hu weboldal és közösség” – mondta el Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezetője.

„Termék-és üzletfejlesztési szempontból a következő területekre összpontosítunk: tartalomgyártási gyakorlatunkban egyre nagyobb szerepet szánunk a kurátori megközelítésnek, amikor is kiemelt fókuszba kerülnek a termékmegjelenítések, egy előzetesen felállított minőségi- vagy értékesítési szempont alapján. Marketing téren új forgalmi stratégiával és elemzési gyakorlatokkal megyünk tovább, és egy minden eddiginél tudatosabb adatstratégiával az adatközpontú e-kereskedelmi területen is megyünk előre, megerősített piackutatás, optimalizált felhasználói elkötelezettség és komplexebb valós idejű mutatók beépítésével. Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a felhasználókról rendelkezésre álló, akár márkapreferenciákig mélyíthető részletes adatokkal értékes minőségi elérést adjunk partnereinknek” – tette hozzá Lakinger József, a médiacég üzletfejlesztési -és marketing igazgatója.

A Marquard Media szellemiségét továbbra is áthatja a társadalmi felelősségvállalás iránti komoly elhivatottság. Azonban az eddigi, immár a cég karakterét alapvetően meghatározó (Fur Free, Joy Tündér, Covering Climate) programok mellett, a vállalat a helyi KKV-k fennmaradásának érdekében is cselekszik legújabb, üzleti alapokon is nyugvó kezdeményezésében, a #vegyélhazait projektben.

Nemzetközi szinten is történtek változások a Marquard Media Groupnál. Luka Müller 2018. január óta az igazgatótanács tagja, és 2020. július 1-jétől az igazgatótanács elnöke, amely posztot eddig a társaság alapítója és többségi tulajdonosa, Jürg Marquard töltötte be, aki ezt követően is az igazgatótanács aktív tagja marad.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...