Az E.ON Hungária Csoport a 2024. júliusában lezárult egyetemes szolgáltatóváltást követően változatlanul üzemelteti és fejleszti áram- és gázhálózatait, több millió ügyfele számára garantálva a biztonságos energiaellátást.
Az E.ON Hungária Csoport még 2022 áprilisában értékesítette egyetemes energiaszolgáltatást nyújtó leányvállalatát, az E.ON Áramszolgáltató Kft.-t az MVM Csoport részére, a cég 2024. június 30-án jogilag is beolvadt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be.
Egyetemes áramszolgáltatási portfóliójának értékesítése az érintett ügyfelek számára azt jelenti, hogy a jövőben az MVM Csoportnak fizetik számláikat, miközben az energiahálózat üzemeltetője és fenntartója továbbra is az E.ON Hungária Csoport marad.
Az E.ON cégcsoport az Észak- és Dél-Dunántúl, valamint Pest vármegye és Budapest áramhálózatát, valamint a Dunántúl hat vármegyéjének gázhálózatát üzemelteti és fejleszti, több millió ügyfele számára biztosítva a biztonságos energiaellátást.
Az egyetemes szolgáltatóváltás nem érinti az E.ON Hungária Csoport versenypiaci ügyfeleit. Áram- és gázértékesítési szolgáltatása változatlan feltételek mellett érhető el vállalkozások számára, ahogy az egész ország területén telepít lakossági és üzleti ügyfelek számára napelemes rendszereket, hőszivattyúkat, hűtő-fűtő okosklímákat és nyújt költséghatékony energetikai szolgáltatásokat.
A személyes ügyintézés 2024. július 1-jét követően számos esetben megváltozik. Az E.ON ügyfélszolgálati irodákban hálózati, műszaki ügyeket, egyedi igényeket intézhetnek az ügyfelek.
Az E.ON ügyfélszolgálatain intézhető ügyek:
teljesítménybővítés
új bekapcsolás
háztartási méretű kiserőmű (napelemes rendszer) vagy hőszivattyú vagy elektromosautó-töltő igény
mérőhelyi munkák megrendelése
hálózati csatlakozási és hálózathasználati szerződéskötés
felhasználási hely címének módosítása
hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
szabálytalan vételezés bejelentése
mérőhiba vagy kárigény bejelentése
tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés vagy gallyazás esetén feszültségmentesítés igénylése
éves fényképes óraállás bejelentése
védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek intézése
előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
visszakapcsolási díj befizetése
rendszerhasználati díj fizetés; számlázással kapcsolatos ügyek (közvetlen rendszerhasználati díjfizetők esetén).
A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik a Dunántúlon.
Az E.ON ügyfélszolgálati irodái megtalálhatók az alábbi városokban: Budapest, Érd, Bicske, Dunaújváros, Esztergom, Győr, Kaposvár, Nagykanizsa, Pécs, Sopron, Székesfehérvár, Szekszárd, Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.
Az egyetemes szolgáltatóváltást követően megváltoztak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei.
Telefonos elérhetőségek:
E.ON központi ügyfélszolgálat
mobil: 06 (20/30/70) 459 9711, vezetékes: 06 (52) 512 401
Email elérhetőségek:
Általános ügyintézés: aramhalozat@eon.hu
Visszakapcsolás, befizetésigazolás: visszakapcsolas@eon.hu
Minden elérhetőség, az ügyfélszolgálati irodák címe és nyitvatartása megtalálható az eon.hu oldalon.