A márka tavaszi outdoor kampánya egyszerűen elvégezhető saját testsúlyos edzésekre és Budapest-szerte kínálkozó szabadtéri sportolási lehetőségekre helyezi a hangsúlyt. A kampány budapesti hirdetési felületeken és a közösségi médiában, a Decathlon saját influencerének oldalán fut március 16-tól március 30-ig.
A kampány célja, hogy ösztönözze az embereket a városi környezetben történő testmozgásra, ezáltal pozitív változást indítson meg a városlakók életében, és rámutasson, hogy az egészséges életmódnak nem alapfeltétele a drága sportfelszerelés vagy az edzőtermi tagság.
A kampány fő üzenete: „Nincs szükség kondibérletre, hogy átélhesd a sportolás örömét. Csatlakozz a Decathlon városi kihívásához, és rázd le magadról a tavaszi fáradtságot!”
„A tavasz az újjászületésről szól: ahogy a természet, úgy mi is lassan magunkhoz térünk téli hibernációnkból. A “téli tömegnövelést” követően jellemzően ilyenkor születnek az első beach body fogadalmak is, amelyek teljesítését hagyományosan a tavaszi fáradtságnak nevezett bágyadt, melatonin-hiányos állapot, mostanában pedig az egyre drágább kondibérletek nehezítik meg. Magyarország első számú sportszerkereskedőjeként erre a kettős problémára kívántunk megoldást hozni a “Mozdulj a várossal!” kampánnyal, arra buzdítva az embereket, hogy lássák meg a lehetőséget a testmozgásra a városi környezetben is” – mondta Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.
A kampány során a Decathlon helyszínspecifikus sportgyakorlatokhoz szolgáltat útmutatót, amely segítségével a városlakók egyszerűen és költséghatékonyan végezhetnek el egy teljes testes edzést Budapest egyik legszebb turista-útvonalán. Az állomásokat úgy válogatták össze, az egyes gyakorlatokat pedig úgy választották ki, hogy az adott helyszíneken megtalálható utcaelemeken és felületeken túl (mint például padok, lépcsők, mászókák és falak) másra ne is legyen szüksége a résztvevőknek.
A kreatív koncepció első változata a 2023-as Arany Penge során meghirdetett JCDecaux Innovate Citylight pályázatára született meg, megoldást nyújtva az infláció miatt egyre drágább edzőtermi bérletek problémájára. Később a márka és az ügynökség közösen úgy döntött, a megnyert 50 darab kültéri reklámhely felhasználásával bevárják a tavaszt, ezzel is erősítve az időközben tovább fejlesztett ötlet alapját képező másik, a tavaszi fáradtsághoz kötődő insightjukat.