- Hirdetés -

Versenyre hív a K&H

|

A K&H négyfordulós vetélkedősorozatában kilencedik alkalommal mérhetik össze tudásukat a csapatok. A megszerzett ismeretek mellett a nyertesek és iskoláik értékes tárgynyereményeket és összesen 3,5 millió forint értékű utalványokat is hazavihetnek. A nevezés határideje 2019. január 18.

Egy 2018 nyarán végzett kutatás eredményei szerint a válság elmúltával 2010 és 2018 között pénzügyeinket tekintve egyre inkább tücsök, mint hangya módjára élünk. A magyar családok pénzügyi ismeretei továbbra is hiányosak, a pénzügyeket tekintve pedig a lakosság kevésbé megfontolt és előrelátó. A felmérés arra is kitér, hogy az életminőséget jelentősen befolyásoló alapvető pénzügyi ismeretekben és készségek elsajátításában a családok nem, vagy csak korlátozottan tudnak megfelelő mintát adni a gyermekeiknek. (Forrás: MNB)

Miért érdemes nevezni

„A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő olyan tudásanyagot kínál az általános és középiskolás gyerekek számára, melyet hétköznapi szituációkban, felnőttként is kamatoztatni tudnak majd. Az első fordulóban például az online bankolás körüli óvintézkedésekre, illetve adataink védelmére is kitérünk, az olyan hagyományosabbnak nevezhető témakörök mellett, mint a különböző befektetési formák jellemzői. A megoldásokhoz idén először segítségükre lesz KáPé, a fiatal vlogger, aki videóiban szórakoztató módon mesél a pénzügyekről. A megszerzett tudásukat a gyerekek rögtön tesztelhetik is a vigyázz#KáPé mobilalkalmazáson található kvízekkel és játékokkal, felkészültségüket pedig a vetélkedő négy fordulójában bizonyíthatják, ahol élmények és értékes nyeremények várják őket” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

„A versenyen nemcsak a pénz használatáról, a pénzzel való gazdálkodásról, a bankok működéséről vagy a hitelekről, kölcsönökről szerezhettek tudást a gyerekek, hanem az online vásárlással kapcsolatban sok olyan ismerettel gazdagodhatnak, amelyek a mai világban elengedhetetlenek. Az online térben, már az egészen kicsik is részt vesznek és az ott rájuk leselkedő veszélyekről is szót tudunk ejteni, megtanulhatják hogyan is tartsák biztonságban például a személyes adataikat” – mondta Filepné Tőzsér Gertrúd, a Nógrádsápi Fekete István Általános Iskola pedagógusa, az előző évi vetélkedő egyik nyertes csapatának, a Minibankároknak a felkészítője.

Ha a csapatok összeálltak és szeretnének még többet tenni a győzelem érdekében, lehetőségük van részt venni a vetélkedőhöz kapcsolódó bankfióki mentorprogramon, így tanulmányi kirándulást tehetnek egy hozzájuk közel eső K&H bankfiókba és megismerkedhetnek az ott végzett munkával, a bank feladataival.

A befektetett energia kifizetődő

A verseny alatt a gyerekek nem csak élményekkel és hasznos tudással gazdagodnak. A legjobban teljesítő csapatokat értékes nyeremények: tabletek, drónok, hangszórók, fejhallgatók és akció kamerák is várják. A kategóriák nyertes csapatainak iskolái 500 000, a másodiké 250 000, a harmadiké pedig 125 000 forintot fordíthatnak fejlesztésre. Emellett az a leghátrányosabb helyzetű kistérségben működő iskola, amely a legtöbb diákot nevezi be a vetélkedőre 500 000 forint támogatásban részesül.

„A tavalyi nyereményünkből vásároltunk ugróköteleket, ugyanis használható ugrókötele az iskolánknak alig volt, így nagyon jól jött a sportszerekre költhető nyeremény, kosár-, röp- és focilabdákat, a könyvekre fordítható nyereményből nyelvi- és helyesírási szótárakat vettünk, valamint házi mesemondó versenyre, szavalóversenyre jutalomkönyveket tudtunk venni a gyerekeknek” – tette hozzá Filepné Tőzsér Gertrúd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...