- Hirdetés -

Vezetőket képez a Tesco

|

A Tesco frissen végzett hallgatóknak szóló menedzseri képzéseket indított. A Fiatal Vezetők, illetve a Közép-Európai Frissdiplomás gyakornoki programokban olyan ambiciózus pályakezdők vesznek részt, akik nemrég fejezték be tanulmányaikat. Az áruházlánc nagy hangsúlyt helyez a szakma iránt lelkes fiatalok oktatására, ezért a koronavírus-járvány ellenére a két vezetőképző program mellett továbbra is biztosítja az évközi gyakorlati képzést a kereskedelmi szakiskolások számára egy erre alkalmas új, online platformon keresztül.

Idén ősszel két képzési programot indított pályakezdők részére a Tesco, hogy motiváló karrierlehetőséget teremtsen tehetséges frissdiplomások számára, amelyekhez összesen hét fiatal csatlakozott. Az újonnan meghirdetett Fiatal Vezetők gyakornoki program 6-12 hónap alatt készíti fel a résztvevőket a boltvezetői pozíció betöltésére, akik ez idő alatt minden áruházi pozíciót végigjárnak, és elsajátítják azt a tudást és azokat a képességeket, amelyek egy maximum 1 000 négyzetméter alapterületű áruház működésének irányításához szükségesek. A másik lehetőség, a Közép-Európai Frissdiplomás gyakornoki program keretében pedig a központi iroda fő funkcióit ismerik meg a képzésbe bejutott jelentkezők, és 6-9 hónap során a beszerzési, a marketingosztály és az ellátási lánccal foglalkozó terület munkájába tanulnak bele. Hogy az áruházlánc teljes működését átlássák, megismerkednek az áruházak és a logisztikai központ működésével is, valamint betekintést kapnak a Tesco közép-európai működésébe is. Az így kialakított átfogó kép után dönthetik el, hogy melyik területen szeretnének végül elhelyezkedni.

„Fontos számunkra, hogy ne csak kollégáinknak, hanem a szakma iránt lelkes pályakezdőknek is ígéretes karrierlehetőséget nyújtsunk. Idén 27 munkatársunk kezdte meg az áruház-, és boltvezetői gyakornoki programot, és közülük 11-en már az új pozíciójukban dolgoznak. Emellett azonban a friss és még tapasztalatlan, de ígéretes tehetségek fejlesztését és munkalehetőségét is biztosítani szeretnénk, ezért indítottuk el a működésünk két fő területét lefedő gyakornoki programjainkat. Az elmúlt időszak bebizonyította a kereskedelmi szakmák értékállóságát, ezért a járvány jelentette speciális helyzet ellenére arra törekszünk, hogy a viszonylag rövid, de intenzív és komplex képzésekkel már felelősségteljes, vezetői beosztásra készítsük fel a fiatal generációt. Éppen ezért folytatjuk a kereskedelmi szakiskolások évközi gyakorlati oktatását is, hiszen minden területen szükség van új szakemberekre” – mondta Szigeti Barbara, a Tesco Magyarország HR-vezetője.

„Úgy érzem, hogy a Tesco Közép-Európai Frissdiplomás programjában most nagyon jó helyen vagyok. A képzés során sok területet megismerhetek, és olyan vezetőkkel találkozhatok, akikkel egyébként nem tudnék ilyen könnyen kapcsolatba kerülni. Ráadásul azokat a területeket helyezik a fókuszba, amelyek a leginkább érdekelnek. Nagy bennem a tudásszomj, és remélem, sikerül bizonyítanom mind magamnak, mind a cégnek, mert a Tescónál képzelem el a jövőm” – mondta Wehring Dóra, a program egyik résztvevője.

A Tesco évek óta fogad szakiskolásokat évközi gyakorlati képzésre. Számuk két év alatt több mint duplájára növekedett, így az áruházlánc jelenleg mintegy 600 tanuló szakmai képzéséhez járul hozzá. A koronavírus-járvány miatt az oktatás egy olyan egyedi fejlesztésű online szoftver használatával zajlik, amely bármilyen, internetcsatlakozással rendelkező eszközről – akár mobiltelefonról is – kényelmesen elérhető külön alkalmazás letöltése nélkül. A technológia alkalmas a gyakorlati tananyag átadására és számonkérésére is, mivel szimulálni tudja a kereskedelemben használt gépek, rendszerek működését.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...