Hódít a Viberen a Glamour: első, „Napi rutin” elnevezésű matricacsomagjával két hét leforgása alatt negyvenhatezer fős rajongótábort épített a Viberen a glossy magazin.
Három hónapig elérhető a kedvelt glossy magazin „Napi rutin by GLAMOUR” elnevezésű matricacsomagja Közép-Kelet-Európa elsőszámú üzenetküldő alkalmazásán, a Viberen, amelyre a GLAMOUR új, meghatározó kommunikációs csatornájaként tekint. A várakozásokat már az első néhány nap során elért eredmények is igazolják: két hét alatt negyvenhatezer fős közösség épült, a matricákat pedig ezidáig hetvenezer felhasználó töltötte le.
A sticker-ek között a mindennapos szituációkhoz illő vagány üzeneteket trendi grafikák egészítik ki, a célcsoport kedvenc színeiben. Az első bő egy hét tapasztalatai alapján a „Legjobb barátok”, a „Nyugitabi” és a „Ma is kikeltem az ágyból!” matricák lettek az első számú közönségkedvencek.
Viberes közösségével nem csupán interaktív napi kommunikációt tervez a GLAMOUR, de egyedi tartalmakkal, például „kulisszák mögött” típusú fotókkal, videókkal, és exkluzív ajánlatokkal jutalmazza őket a stílusmárka – először a hamarosan esedékes GLAMOUR-napok alkalmával, később pedig a soron következő GLAMOUR események során is.