Vidéken terjeszkedik a Starbucks

Hét évvel a magyar piacra lépést követően a Starbucks megérkezik Szegedre. A tervek szerint az első névre szóló kávét még idén elkészítik az egyetemvárosban. A munkatársak toborzása már elkezdődött.

 

A világ legismertebb kávézólánca 2010 óta van jelen a magyar piacon, ám ez idáig csak a fővárosba látogatók és az ott lakók élvezhették egyedi élményét. A márka közép-európai vezetése pezsgő egyetemi és kulturális élete miatt választotta az egyetemvárost első vidéki kávézójának helyszínéül.

 

Az otthon és a munkahely mellett a Starbucks Szegeden is egy úgynevezett „harmadik helyévé” szeretne válni a minőségi kávézás szerelmeseinek, állandó helyszínt teremtve a közös tanulásoknak, az üzleti és baráti találkozóknak. Ehhez a szegedi kávézó is a jól megszokott Starbucks-hangulatot idézi majd, így a kávézó belső terét elsősorban a melegebb árnyalatok és a kényelmes bútorok jellemzik majd, ezzel is hozzájárulva a vendégek nyugodt kikapcsolódásához akár több órán keresztül.

 

A kávézólánc már megkezdte a szegedi partnerek keresését, akik a kiválasztást követően a kávézólánc saját baristaképzésén vesznek részt, és szerepet vállalnak a nyitás előtti előkészületekben. A márka további vidéki terjeszkedéséről egyelőre nem állnak rendelkezésre további információk.