- Hirdetés -

Díjazzák a márkákat

|

- Hirdetés -

Nyolcadik alkalommal díjazza a legkiválóbb hazai márkákat a MagyarBrands. A márkadíjat egyre több cég használja a termékmegjelenéseken kívül az üzleti bizalom kialakítására, és a munkáltatói márka építésére.

 

A 2017-es évben számos kommunikációs kihívás érte a hazai márkákat. Amíg az élelmiszeripari kommunikációban a szigorodó szabályozási keretek késztették újratervezésre a vállalatokat, addig az innovatív, vagy ipari brandek gyakran a növekvő munkaerőhiány miatt kényszerültek marketingstratégiájuk újragondolására, hogy ne maradjanak le a globális versenyben.

 

Azok a márkák, amelyek sikeresen tudtak az említett kihívásokra reagálni, megtalálhatóak a legsikeresebb márkadíjak rangsoraiban, így a MagyarBrands nyertesei között is. A MagyarBrands programra a márkák több kategóriában pályázhattak: kiváló fogyasztói és üzleti kategória mellett 2016 óta az innovatív márkák munkáját is elismerik. A pályázaton való részvétel alapfeltétele, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

 

A díjmentes pályázati lehetőség mellett a MagyarBrands kutatócsoportja további adatgyűjtéssel, a Bisnode és az országos védjegyadatbázis monitorozásával és online kutatással is segíti a legjobb márkák kiválasztását. Végül pedig a MagyarBrands Szakértői Bizottság Tagjai közös értékelési szempontok – identitás, reputáció, márkaépítés – mellett kategóriánként eltérő kritériumok alapján pontozzák a márkákat. A fogyasztói márkák kiválasztásánál hangsúlyos szempont még a GfK Hungária által végzett kedveltség-ismertség vizsgálat, az üzleti márkáknál a pénzügyi megbízhatóság, az innovatív márkáknál pedig a társadalmi hasznosságnak megfelelés.

 

Az idei díjazottak körében több érdekesség is feltűnik:

 

· A TOP5 fogyasztói márka között találjuk a Szigetet is. A hippi diákbuliból indult, és huszonöt év alatt sikeresen nemzetközivé vált fesztivál-márka így olyan tradícionális szereplők körébe küzdötte magát, mint az OTP, a Pick vagy a Pöttyös, és az Unicum.

·

· A TOP5 üzleti márka között két gyógyszeripari szereplőt találunk (Egis, Richter Gedeon), míg a Zwack mellett Bojár Gábor két cége is szerepel a listában: a Graphisoft mellett a magyar szilícium völgy, a Graphisoft Park is díjazott lett.

· Az innovatív márkák legjobbjai között az ismert startupok, mint a Prezi vagy a LogmeIn mellett a tradícionális Richter Gedeon, illetve a Medicor szerepel.

·

· További érdekesség, hogy a legjobb reputációjú márkák között az arculatváltáson átesett Zeneakadémia, és a hosszú évek óta kiváló kulturális programokat szervező Művészetek Palotája is szerepel. Ismertség, kedveltség alapján pedig a legjobban teljesítő hazai márkák a Balaton szelet, a Gyermelyi, a Győri Édes, a Győri Pilóta és a Törley lettek.

 

A hazai márkáknak is folyamatosan monitorozni kell a nemzetközi trendeket és nem ülhetnek a legsikeresebbek sem a babérjaikon, így a 100%-ig magyar tulajdonban lévő, 33 áruházzal és webshoppal rendelkező REGIO JÁTÉK sem, pedig több mint 25 éve meghatározó szereplője a hazai játékpiacnak.

 

A MagyarBrands program tapasztalatai szerint nemcsak a fogyasztók becsülnek többre egy márkát, ha magyar, az üzleti kommunikációban is vonzó üzenet ez – mondta el Inzám Andrea, a MagyarBrands program brand managere. Nem beszélve a munkaerőpiacon márkát építő vállalatok gyakorlatáról: sokan a toborzási kampányaikba építik bele sikeresen a MagyarBrands márkadíj kommunikációját, ezzel is erősítve presztizsüket a munkakeresők előtt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA