- Hirdetés -

Világhírű befektetőkkel készül a Virtuózok V4+ új évada

|

- Hirdetés -

Öt ország új tehetségeivel és világsztárokkal jelentkezik a Virtuózok V4+ a Dunán 2022 novemberétől. Az első magyar fejlesztésű komolyzenei tehetségkutató a nyolcadik évadba lép, és immár harmadik alkalommal valósul meg nemzetközi színtéren; ezúttal a V4 országok és Szlovénia részvételével. A Virtuózok tehetséggondozó tevékenysége még erősebbé válik: HAUSER-rel és Harvey Goldsmith-szel tehetséggondozó céget alapít.

Hazánk legnagyobb komolyzenei tehetségkutatója, a Virtuózok 2014-ben indult útjára azzal a céllal, hogy magyar tehetségeket fedezzen fel és segítse pályájukat. 2020-ban nemzetközivé vált a produkció, a Visegrádi Négyek országaiban és további egy országban mutathatják be klasszikus zenei tehetségüket a verseny indulói. Idén a “Visegrádi Virtuózok+Szlovénia” műsorfolyam kerül adásba, ezáltal akár 70 millió ember ismerheti meg hazánk és a régió gazdag zenei hagyományai mellett a résztvevők kultúráját.

„Óriási utat tett meg a Virtuózok produkció az indulás óta. Örömmel tölt el, hogy a kezdetekben kijelölt céljainkat, missziónkat – közösség, összefogás, a jövő zenéjének támogatása, komplex tehetséggondozás – mindig a munkánk középpontjában tudtuk tartani, és a korábbi tapasztalatok alapján az új produkciót tovább tudtuk fejleszteni. Az idei már a harmadik Virtuózok V4+ műsor, ami nemzetközi színtéren valósul meg. Köszönjük, hogy továbbra is velünk tartanak a nagynevű zsűritagok, mentorok és közreműködők, akiket már régi jó barátokként köszönthetünk, mint Maestro Plácido Domingo, Miklósa Erika, illetve újonnan is csatlakozott hozzánk több világsztár, mint Pablo Sainz Villegas, Harvey Goldsmith, Guy Pratt, akikkel együtt tovább haladhatunk a tehetségkutatás- és gondozás útján. 2022 rendkívül fontos év számunkra, hiszen számos új lehetőség nyílt meg előttünk, még hangsúlyosabban letehetjük névjegyünket a nemzetközi porondon. Nagy megtiszteltetés, hogy mi rendezzük az International Emmy Awards egyik területi elődöntőjét, melynek során kiválasztják azokat a filmeket, amelyek a legjobban megérdemlik az Emmy-jelölést. A zsűritagok hét országból érkeztek, olyan nagynevű nemzetközi filmes szakemberek, akiktől hatalmas megtiszteltetés, hogy elfogadták a felkérést. Szeretném megköszönni partnereink - EMMI, MTVA, Hard Rock Hotel, BMW - támogatását, hogy segítségükkel megvalósíthatjuk missziónkat. A tehetséggondozás idén még magasabb szintre lép, hiszen a világhírű csellistával, HAUSER-rel és Harvey Goldsmith promóterrel, a LIVE AID atyjával nagyszabású közös projektet indítunk” - mondta Peller Mariann, a Virtuózok alapítója és producere.

HAUSER 2014-ben találkozott először a Virtuózokkal, már akkor is tetszett neki műsor ötlete, de amikor 2020-ban felkérték, hogy egy adásban zsűritagként Horvátországot képviselje, teljesen magával ragadta a produkció.

„Azóta Peller Mariann producer asszonnyal sok közös tervet szőttünk. Nagyon örülök, hogy idén mindhárom adásban zsűritagként találkozhatok az versenyzőkkel, hiszen különösen fontos számomra a fiatal tehetségek felkarolása. Olyannyira, hogy létrehoztam alapítványomat, a HAUSER Music Foundation-t, amelynek célja sok ponton találkozik a Virtuózok küldetésével. Segíteni szeretnék azoknak a gyerekeknek, akiknek nincs lehetőségük a tehetségük kamatoztatására, ennek kapcsán minden évben támogatni fogja a HAUSER Music Foundation a Virtuózokat pénzügyi hozzájárulással is. Emellett azonban egy fontos mérföldkő is Virtuózok V4+ idei évadának forgatási időszaka, egészen pontosan a mai nap, ugyanis a Virtuózok alapítójával, Peller Mariann-nal és Harvey Goldsmith-szel együtt megalapítjuk közös Talent Management irodánkat, mellyel főként a Virtuózok által felfedezett tehetségeket fogjuk segíteni karrierjükben” – jelentette be HAUSER.

A Virtuózok V4+ 2022-ben a visegrádi négyek országai és Szlovénia komolyzenei tehetségeit keresi. A versenyen országonként egy győztest hirdetnek, emellett közönségdíjak és különdíjak is lesznek. Az MTVA felajánlásából a második helyezettek fellépési lehetőséget nyernek a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekarával, valamint egy értékes porcelán hegedűvel is gazdagodnak. A műsor a magyar válogatóval indul, novemberben öt ország hét tévécsatornáján lesz látható, várhatóan 70 milliós emberhez út el televíziós és online platformokon keresztül. Az évadot lezárandó december 19-én a Magyar Állami Operaházból élő közvetítéssel, különkiadással jelentkezik a Virtuózok, melyben nagynevű művészdinasztiák ifjabbik generációja fog ülni a zsűriszékekben, mint például Plácido Domingo Jr., akinek nevéhez fűződik a Virtuózok V4+ főcímdala, mentorként is részt vesz a produkcióban, valamint idén a backstage műsor házigazdája is lesz Zavaros Eszter operaénekessel együtt.

A magyar válogató zsűrije: Miklósa Erika, Balázs János, Batta András, Bogányi Gergely, Káel Norbert, Keller András.

Idén először nem kizárólag a klasszikus zene neves művészei, hanem a nemzetközi zeneipar nagynevű szereplői, koncert promóterei is helyet foglalnak a nemzetközi zsűriben: HAUSER, Pablo Sainz Villegas, Guy Pratt, Harvey Goldsmith, Steven Mercurio, valamint a döntőben Maestro Plácido Domingo.

Ida Nowakowska, népszerű lengyel színésznő-műsorvezető új műsorvezető társat kapott Remee Jackman személyében, aki a könnyűzene világából érkezik a Virtuózok V4+ döntő adásába. Nyolc éven át volt a dán X-Faktor egyik vezető zsűritagja, Dániában háromszor aratott győzelmet Eurovíziós Dalfesztiválon, valamint dán és svéd Grammy-díjat is kapott. A korábbi évek nemzetközi zsűritagjai, Alicja Wegorzewska lengyel operaénekes, Peter Valentovic szlovák karmester, Petar Culic horvát gitárművész most mentorként és színpadi produkciók előadóiként térnek vissza.

fotó: KRQ

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....