- Hirdetés -

Világpremier Cannes-ban

|

A BMW és a brit szupermodell közötti kreatív együttműködés legújabb gyümölcse egy különleges egyediség. A kimagasló teljesítmény és a haute couture találkozása. A BMW sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a világ egyik legnívósabb filmfesztiválja mellett.

Látványos filmpremierek, vörös szőnyegen felvonuló világsztárok és egy összetéveszthetetlen, nagyteljesítményű autó: ez az idei Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál, amelyen a BMW XM Mystique Allure is bemutatkozott. A különleges egyediség műszaki alapját a BMW M GmbH első M HYBRID hajtáslánc-technológiával dolgozó nagyteljesítményű sportautója adta. A progresszív luxus és az extravagáns kisugárzás kettősével fémjelzett autót a brit szupermodell, Naomi Campbell a haute couture világának exkluzív anyagai mentén gondolta tovább, miközben az autó egyedi hangzásvilága a legendás zeneszerző, Hans Zimmer kézjegyét viseli.

A BMW XM Mystique Allure a BMW és Naomi Campbell között gyümölcsöző kreatív együttműködés legújabb eredménye. A partnerség első lépése a BMW XM tavaly bejelentett „Dare to be You” kampánya volt, amely az egyéniséget erősítő magabiztosságot és a saját utak fontosságát helyezte a középpontba.

A BMW XM Mystique Allure és Naomi Campbell: hatásos belépő Cannes-ban

A 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál lélegzetelállító reflektorfényt biztosított a BMW XM Mystique Allure világpremierjének. Naomi Campbell elsőként a Côte d'Azur egyik legkedveltebb üdülőhelyének festői háttere előtt mutatta be az esemény meghívott vendégeinek az általa ihletett különleges egyediséget, majd a Palais des Festivals et des Congrés kongresszusi központ előtti vörös szőnyegre is felgurult vele. „Hihetetlen élmény volt látni, ahogy a BMW XM Mystique Allure modellel kapcsolatos elképzelések valóra válnak. Mély megtiszteltetés számomra, hogy én álmodhattam meg a BMW első luxusdivat showautóját, amely minden szempontból egyedülálló mestermű” – fogalmazott Naomi Campbell.

A BMW idén sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál mellett, amely egyúttal azt is jelenti, hogy a világ egyik legnívósabb filmfesztiválján a főszereplők és a kiemelt vendégek mobilitásáról a bajor prémiummárka luxusautóiból álló, exkluzív flotta gondoskodik. A flotta több mint 200 sofőrös luxusautóból áll, többek között tisztán elektromos meghajtású BMW i7, BMW iX és BMW i5 modellekkel, valamint a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW XM nagyteljesítményű luxusautóval. A fesztivál főszereplői és kiemelt vendégei így tisztán elektromos meghajtású prémium modellekben tapasztalhatják meg a fenntartható luxus magával ragadó élményét.

Az első BMW modell, amelyet luxusdivat anyagok felhasználása mentén gondoltak tovább

A BMW XM Mystique Allure az első olyan modell a bajor prémiummárka történetében, amelyet a luxusdivat iparágban alkalmazott anyagok felhasználása mentén gondoltak tovább. E szokatlan megoldás teljesen új fényben tünteti fel a BMW XM modellt, amely egyszerre lett kifejező, avantgárd, stílusos és fényűző.

Az autó karosszériája büszkén viseli Naomi Campbell kedvenc színét, a mély ultramarin árnyalatot pedig csillogó matt fényezés hangsúlyozza tovább. A luxus minőségű textilgyártók luxusdivat anyagai kortárs átmenet szerint köszönnek vissza az utastérben és a karosszérián, gazdag bársonnyal és csillogó Frozen metál flitterekkel, amelyek az intenzív lilától a mély ultramarin árnyalatig terjednek.

Az irizáló karosszériafelületek precíz részletességgel, kézzel készültek. Geometriai formái a BMW XM szemet gyönyörködtető vonalvezetését idézik, különleges vizuális élménnyel fűszerezve meg az autó extrovertált esztétikáját. A BMW XM Mystique Allure modellben a kimagasló teljesítmény és a haute couture találkozik, a progresszív luxus olyan egyedülálló képét alkotva meg, amely az utastérben is folytatódik. A modell utasterének minden felületét – beleértve a hátsó üléssor exkluzív BMW M Lounge komfortkörnyezetét is – lila bársony borítja.

BMW IconicSounds Electric portfólió: egyedi hangzásvilág Hans Zimmer közreműködése mentén

A BMW XM Mystique Allure exkluzivitását az egyedi hangzásvilág emeli új dimenzióba, amelynek középpontjában a Hans Zimmer zeneszerző komponálásával valóra álmodott BMW IconicSounds Electric portfólió típus-specifikus alkalmazása áll.

A Naomi Campbell ihlette különleges egyediség hangzásvilága a tisztán elektromos meghajtás sajátosságai szerint kelti életre az utastérben a formanyelvből sugárzó kikezdhetetlen magabiztosságot. Az M HYBRID hajtáslánc-technológia tisztán elektromos üzemmódjában már a gázpedál legapróbb mozgását is olyan érzelmekben gazdag hangélmény kíséri, amely hitelesen képviseli az autó letaglózó teljesítményét és egyedi megjelenésének magával ragadó varázsát.

A BMW XM: a BMW M GmbH sorozatgyártásban kínált eddigi legerősebb modellje

A BMW XM a BMW M GmbH első önálló modellje a legendás BMW M1 óta, amely kidolgozott karosszériaarányokkal és erőteljes vonalvezetéssel kelti életre a letaglózó menetdinamika, az innovatív luxus és a magával ragadóan extrovertált formanyelv egységét. A BMW XM összetéveszthetetlen egyediségét a kettéosztott első fényszórók, a BMW hűtőrácsok elegáns BMW Iconic Glow kontúrvilágítása, az oldalsó kontrasztsávok, az akár 23” méretű könnyűfém keréktárcsák, valamint a kipufogórendszer függőlegesen elrendezett, hatszögletű dupla ikervégződései garantálják.

A BMW XM meghajtása ugyancsak iránymutató: az M HYBRID hajtáslánc-technológiának köszönhetően a BMW XM a BMW M GmbH első hálózatról tölthető nagyteljesítményű modelljeként ünnepelte világpremierjét. Az 550 kW / 748 lóerő maximális teljesítményre képes BMW XM Label Red (átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 2,0 – 12,9 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 45 gramm; kombinált energiafogyasztás (WLTP): 33,5 kWh / 100 km; CO2-osztály: B-G) a BMW M GmbH sorozatgyártásban kínált eddigi legerősebb modellje.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...