A Visa bejelentette, hogy Zlatan Ibrahimović hivatásos futballista és a 2018-as FIFA labdarúgó világbajnokság arca visszatér a Visával, hogy idén nyáron csatlakozzon a rajongókhoz Oroszországban.
„Jeleztem már a világnak, hogy ott leszek a 2018-as FIFA világbajnokságon Oroszországban – a Visa most segít nekem és a rajongóknak, hogy ez meg is történhessen” – mondta Zlatan Ibrahimović. „A Visa innovatív. Zlatan innovatív. Közösen pedig segíteni tudjuk a rajongókat, hogy ne maradjanak le egyetlen pillanatról se a világbajnokság alatt” – fűzte hozzá a labdarúgó.
Akár a helyszínről, akár otthonról nézik a világbajnokságot, a Visa gyors és könnyű fizetési rendszere segíteni fogja a rajongókat, hogy a 2018-as FIFA világbajnokság minden pillanatát átélhessék. Oroszországban a rajongóknak sokkal kevesebbet kell majd sorban állással tölteniük, és több idejük marad a pályára figyelni a 3.500 POS terminál és a 1000 telefonos fizetési lehetőség használatával, melyek a legfrissebb fizetési innovációval vannak felszerelve – legyen szó chipes, érintős vagy mágnescsíkos terminálról. A rajongók a tévé képernyők előtt is élvezhetik a meccsek izgalmát Zlatan szemén keresztül, aki a Visának köszönhetően exkluzív helyszínekről is jelentkezik majd.
„A Visa elkötelezett amellett, hogy világszerte növelje a rajongói élményt a sporteseményeken, és ez alól a 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokság sem kivétel” – mondta Lynne Biggar, a Visa marketing és kommunikációs vezetője. „A 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokságra készített kampányunk arra fókuszál, hogy az egész világon segítsen a rajongóknak abban, hogy egyetlen pillanatról se maradjanak le, legyen szó a stadionon belüli új, innovatív fizetési módszerekről, vagy a világbajnokságot otthonról néző rajongóknak biztosított lehetőségről, hogy betekinthessenek a színfalak mögé.”
A Traktor filmes csapat díjnyertes rendezői által forgatott kreatív kampány nyomon követi Zlatan visszatérését a 2018-as FIFA labdarúgó-világbajnokságra. Az Egyesült Királyságban forgatott nemzetközi csapat által kidolgozott kampány több mint 20 rövidfilmből áll, és megjelenik majd TV-ben, digitális-, videó-, a közösségi média-, nyomtatott sajtó- és és out-of-home reklámfelületeken.