- Hirdetés -

Viszonteladói programot indít az Apcom

|

Apple termékek értékesítését támogató partnerprogramot indít az Apcom. Az Apple támogatásával a hivatalos magyarországi forgalmazó által indított Distribution Partner Program (DPP) keretében a csatlakozó magyarországi, IT és telekommunikációs szektorban érdekelt viszonteladók kedvező feltételekkel szerezhetnek be Apple termékeket a disztribútortól. Emellett a program nélkül eddig számukra nem elérhető, a márka értékesítését segítő marketing és training forrásanyagokhoz is hozzáférést kaphatnak. A kis-, közép- és nagyvállalatok számára is egyaránt előnyös program 2020. március 30-tól elérhető, a regisztráció időszaktól függetlenül bármikor elindítható, és szerződéskötés után a csatlakozott viszonteladók azonnal élvezhetik a partnerprogram kínálta előnyöket.

„A jelen ingatag gazdasági helyzet minden vállalatot megvisel. Új partnerprogramunk segítségével többek között az is a célunk, hogy minél több IT és telekommunikációs szektorban működő vállalat részesülhessen a rendszer kedvezőbb viszonteladói feltételeiben, ami segítségükre lehet e kiszámíthatatlan időszakban is” – mondta el Szeidl Tibor, az Apcom Hungary Kft. ügyvezetője. „A DPP már jelenlegi és a jövőben csatlakozó partnere számára előnyöket kínál, kedvezményes termékelérést, adminisztrációs és értékesítési támogatást, mindezt a teljes Apple portfólióra” – összegezte a program előnyeit az Apcom ügyvezetője.

Az Apcom új Distribution Partner Programja (DPP) számos kedvezménnyel és csatolt szolgáltatással támogatja a bekapcsolódó kereskedőket. A program egyik legnagyobb előnye, hogy a viszonteladók számára az Apcom kedvezőbb feltételeket biztosít Apple termékek beszerzésére a programban résztvevőknek, szemben a programra nem leszerződött partnereikkel.

A DPP célja, hogy az Apcom meglévő partnerei mellett mind több magyarországi viszonteladó számára elérhetővé tegye a kedvező feltételeket, bővüljön a viszonteladók köre az országban, és azok a cégek, amelyek eddig nem hivatalos forrásból vagy disztribútortól szereztek be, szintén be tudjanak lépni az értékesítési körbe. Az Apcom olyan, az IT és telekommunikációs szegmensben tevékenykedő, magyarországi székhelyű viszonteladó cégek jelentkezését várja, akik vagy már értékesítenek Apple termékeket és kedvezőbb feltételeket keresnek hozzá, vagy szeretnék elérhetővé tenni kínálatukban a márkát is. A program a teljes Apple portfóliót átfogja, ám a csatlakozó cégektől nem feltétlenül elvárás, hogy a komplett Apple termékcsaládot beemeljék kínálatukba. A DPP-n belül jelenleg két kategóriában (DPP Partner Level I és Level II) csatlakozhatnak az érdeklődő új partnerek a tervezett negyedéves Apple beszerzésükre, valamint a portfólió lefedettségére vonatkozó vállalásuk alapján. Azon, a programhoz csatlakozott cégek számára, melyek hosszútávon megfelelnek az adott elvárásoknak, nyitva áll a lehetőség az Apple minősített partnerré váláshoz, ami újabb kedvezményeket és további támogatást jelent.

A DPP nyújtotta vásárlási kedvezmények mellett a partnerprogram hozzáférést biztosít az Apple marketing, termékbemutató és training forrásanyagaihoz is, amelyek a csatlakozó viszonteladók számára az eladásösztönzésben jelentenek segítséget.

A programhoz csatlakozók az Apcom partnereiként egyúttal a cég által forgalmazott széles, világmárkákból álló portfóliójának minden termékére kedvező viszonteladói feltételeket kaphatnak. A portfólióban többek között olyan márkák fogyasztói elektronikai cikkei és kiegészítői szerepelnek, mint a Bang & Olufsen, a Withings vagy épp a Fitbit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...