Víziók és tervek a tévés piacon

Mit mérnek az USA-ban, amit még nálunk nem, hogyan hódít az online tévézés és miért az ősz a legizgalmasabb évszak a tévézésben – többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk a BrandMania legújabb adásából. A műsorból az is kiderül, hogy mit jelent egy olimpiai arany a közösségi médiában és milyen szempontok alapján választanak márkaarcot a nagy brandek.

 

Óriási a verseny a hazai tévés piacon, hiszen már közel 120 magyar nyelvű csatorna küzd a nézők kegyeiért. Az ősz a legizgalmasabb időszak, számos új műsor, illetve a legnagyobb reklámbevételek ekkor érkeznek a tévékhez. A BrandMania stábja többek között Kolosi Pétert, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettesét faggatta a piacról, de megszólalt Málnay B. Levente, az AMC régiós szenior elnöke, illetve John Rossiter, a Sony regionális vezetője is a műsorban.

 

Az adásból kiderül, hogy mennyire fontos a saját gyártású műsor, illetve az online tévézés mennyire vonzó a magyaroknak. Tarr János, a Tarr Kft. vezetője azt is elárulta, hogy milyen eszközt használnak leggyakrabban a magyarok online tévézéshez.

 

A műsor második felében a nagy márkák és a hírességek kerültek középpontba. Milyen szempontok alapján választanak márkaarcot a brandek, mit jelent az ismert embereknek a közösségi média, miért fontos, hogy influencerek is legyenek, többek között ezekre a kérdésekre is kereste a választ a BrandMania. Simon Krisztián műsorvezető Hosszú Katinkát a medencében faggatta, aki beszélt arról is, hogy mennyit számít egy olimpiai arany a közösségi médiában, de megszólal Nagy Ervin, napjaink legkeresettebb magyar férfiszínésze és Nádai Anikó műsorvezető is.

 

A BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy ide kattintva.