- Hirdetés -

Vlogoláshoz tervezték a legújabb fényképezőgépet

|

- Hirdetés -

A Canon Europe bemutatta a PowerShot V10-et, egy könnyű és egyszerűen kezelhető vlogger fényképezőgépet azok számára, akik szeretnék barátaikat és követőiket magukkal vinni kalandjaikra anélkül, hogy sok felszerelést kellene cipelniük. Az alig több mint 211 g súlyú és zsebben is kényelmesen elférő PowerShot V10 az életmód- és utazós tartalmak készítőinek kínál egy mindent magába foglaló megoldást. A kiváló minőségű mikrofonnak, a beépített állványnak, a rázkódásmentes 4K UHD filmfelvételnek és a professzionális megjelenésű háttér elmosásának köszönhetően lenyűgöző tartalmak készíthetők a közösség számára.

A robusztus, függőleges váz teljesen új dizájnelem a Canon-nál, mely biztosítja, hogy a tartalomgyártók feltűnésmentesen elvegyülhessenek akár tömegben is. A középre helyezett felvételi gombot a gyors és mozgékony egykezes kameravezérléshez tervezték, így használója soha nem marad le a spontán pillanatokról és az őszinte reakciókról.

A PowerShot V10 nagyméretű, 1 hüvelykes CMOS-érzékelővel rendelkezik, amely lenyűgöző 4K videóminőséget biztosít, miközben állóképek készítésére is alkalmas. A filmes hangulat fokozása érdekében az alkotók gyorsan változtathatják a hangulatot a 14 színszűrő effektus bármelyikével és a “Sima bőr” móddal.

A Movie Digital IS üzemmód ideális kézből történő videózáshoz, mivel segít elkerülni a kamera rázkódását, és élesebb, tisztább, részletgazdagabb felvételeket kínál.

A különböző közösségimédia platformok széleskörű képességeinek megfelelően a PowerShot V10 mindkét irányban képes felvételeket készíteni és akár egy órányi folyamatos videót rögzíteni. Ezen felül az automatikus vízszintes funkciója segíthet egyenesen tartani a videót, és elkerülni a ferde klipeket, ezzel is csökkentve a tartalom szerkesztéséhez szükséges időt.

A PowerShot V10 tökéletes bármilyen szabadtéri vagy városi környezethez, mivel két nagy, narrációhoz tervezett sztereó mikrofonnal és egy zajcsökkentő mikrofonnal felszerelt. A beépített szélszűrőn felül egy opcionális szélvédő is megvásárolható a fejlett tartozékkészlet részeként, tovább javítva a hangminőséget kültéri körülmények között.

A függőleges vázban elhelyezett és az egyszerűséget szem előtt tartva tervezett PowerShot V10 szinte teljesen egy kézzel kezelhető. A 2,0 hüvelykes, előlapra fordítható LCD-érintőképernyővel felszerelt fényképezőgép tökéletes az önmagunkról vagy másokról készített felvételek rögzítésére, alkalmas a kézből történő felvételkészítésre, így könnyen megörökíthetsz érzelmeket, és megteremtheted a meghittséget közted és a nézőid között. A beépített állvány lehetőséget ad arra, hogy egyedi tartalmat rögzíthess, például gasztro felvételeket vagy olyan népszerű formátumokat, mint a "Készülődj velem", "Unboxing", "AMA" vagy listás videók.

A PowerShot V10 teljes mértékben kompatibilis a Canon Camera Connect alkalmazással, így könnyedén átviheted videóidat okostelefonra vagy tabletre Wi-Fi-n keresztül. A videós munkafolyamatok kezelése még soha nem volt ilyen egyszerű a beépített image.canon integrációval az ideiglenes felhőalapú tároláshoz, ahonnan közvetlenül átviheted a tartalmat a kívánt platformra. Az intelligens, intuitív kialakítás HDMI- és USB-portot is tartalmaz a laptopra vagy PC-re történő egyszerű átvitelhez, illetve a webkameraként való használathoz. Azok számára, akik állandóan úton vannak, a készülék USB-C-n keresztül útközben is feltölthető.

Vidd el tartalmaidat a fényképezőgépről egyenesen a nézőidhez a PowerShot V10-ben található egyszerűsített élő közvetítési képességekkel - így a YouTube-on és a Facebookon történő élő közvetítéshez dedikált menüpontok segítségével élőben streamelhetsz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...