Továbbra is tartja előnyét Serena Rigacci a Facebookon, akit nem sokkal lemaradva Ricco és Claudia duettje követ, míg a harmadik helyen, jócskán leszakadva Tóth Bettina áll. Ha a Facebook-rajongók aránya a szombati versenyen is így alakul, az X-Faktor idei évadának legnagyobb esélyese az olasz lány.
Hamarosan elérkezik az X-Faktor hetedik évadának döntője, a következő szombaton már csak a legjobb öt előadó mérkőzik meg a bentmaradásért. A Front Page Communications e heti gyorselemzése szerint Serena Rigacci továbbra is stabilan áll az első helyen 14,5 ezer követőjével, míg Ricco és Claudia párosának nem sikerült behozni a lemaradásukat Serenához képest, így továbbra is a másodikak 12 ezer rajongóval. A dobogó harmadik fokán ezen a héten is Tóth Bettina (6,1 ezer rajongó) áll, igaz jelentősebb elmaradással az első két helyezetthez viszonyítva. Az első élő show óta ők állnak az első három helyen, így esélyes, hogy a döntőben is őket láthatjuk majd versenyezni a győztes címért. A versenyzők Facebook-oldalaira nagyobb figyelem irányult a múlt heti kisebb visszaesés óta, ami az új követők számában is megmutatkozik.
A Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatait tekintve az egy hét alatti növekedés alapján Serena Rigaccit (2 ezer) Ricco és Claudia (1,6 ezer rajongó), valamint Tóth Bettina (0,9 ezer rajongó) követi a képzeletbeli dobogón. Facebook-rajongószámát tekintve Berta Dánielnek lehet félnivalója, aki mindössze 2,2 ezer rajongóval rendelkezik, jócskán leszakadva a negyedik helyezett Gulyás Roland 5,2 ezer rajongójától.
ze 2,2 ezer rajongóval rendelkezik, jócskán leszakadva a negyedik helyezett Gulyás Roland 5,2 ezer rajongójától.
- Hirdetés -
X-Faktor: Így áll a verseny a Facebookon
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -