- Hirdetés -

Zöld akcióban a GreenGo – közösségi kampánnyal ültetnének még több fát

|

A novemberi 500 fa elültetése Budapesten csak a kezdet, az e-carsharing szolgáltató idén tovább folytatja törekvéseit a zöldebb jövőért. A Gurulj a fákért! Támogatói Programhoz már a felhasználók is csatlakozhatnak: a vezetéssel töltött perceik után plusz 1 forinttal járulhatnak hozzá az újabb ültetéshez, amit az GreenGo a végén saját költségére megdupláz.

Budapest első elektromos autómegosztója 4. születésnapja alkalmából a fővárosi közlekedésben részt vevő, nem elektromos közösségi autók CO2-kibocsátását szerette volna kompenzálni. A cél érdekében 2020 végén 500 fát ültettek el a 10 millió Fa Alapítvánnyal Budapesten. A félezer fa összesen 100 tonna szén-dioxidot képes megkötni 25 év alatt az alapítvány munkatársainak számítása szerint. Idén ezt az eredményes megmozdulást közösségi adománygyűjtéssel folytatja tovább a GreenGo.

„Rendkívül összetartó és tevékeny közösség alakult a GreenGo körül az elmúlt években, ezért is gondoltunk arra, hogy idén már a felhasználóinkat is bevonjuk egy közös kampányba, és együtt teszünk azért, hogy tovább tisztítsuk a levegőnket.” – mondja Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője. Ezért jött létre a Gurulj a Fákért! program, melynek keretében az e-carsharing szolgáltató userei 2021. január 19. és március 31. között egyszerűen, a megtett kilométereikkel gyűjthetnek a következő elültetendő fákra. A felhasználók a GreenGo mobilalkalmazásban állíthatják be, hogy a levezetett percek után +1 forinttal hozzájárulnak az ültetéshez. Minden felhasználói 1 forinthoz a szolgáltató még 1 forintot ad, így percenként végül 2 forint kerül a fákra szánt közös kasszába.

„A GreenGonál az egyik fő célkitűzésünk, hogy a szolgáltatásunkkal és működésünkkel egy élhetőbb, tisztább jövőt teremtsünk, így nálunk a környezetünk védelme nem ér véget az elektromos flottával. A tudatos szemléletet a felhasználóinkban is szeretnénk erősíteni, emiatt vonjuk be őket is a fenntarthatósági kezdeményezésünkbe. Kommunikációnk lényeges eleme volt, hogy az üzenet letisztult és könnyen befogadható legyen, ezzel együtt a programhoz való csatlakozás is egyszerűen elérhető az applikációban. A kampány főleg online felületeken fut, ám 10 GreenGot is beöltöztettünk, hogy a városban autózva még több emberhez eljusson a támogatói program híre” – ismertette Ádám Boglárka, a GreenGo marketing vezetője.

Az aktiváló online kampány mellett sajtókommunikációval hívja fel a figyelmet a Gurulj a Fákért! programra a GreenGo. „A sajtókampányban elsősorban most a budapestiekhez és a zöld törekvésre nyitottakhoz szeretnénk elérni, hiszen ők azok, akikkel közösen tehetünk azért, hogy még több fát ültethessünk majd el tavasszal. A felhívásaink mellett a városi fenntartható közlekedés lehetőségeiről és előnyeiről is edukálunk az év eleji program kapcsán.” – teszi hozzá a GreenGo kommunikációjáért felelő ComLab társigazgatója, Csajkovszky Krisztina.

A minél szélesebb releváns elérés érdekében az egyik legfrissebb, fenntarthatósági témákkal foglalkozó online magazin, a Greendex is csatlakozott a programhoz. „Hiszünk benne, hogy a példa ragadós. A szerkesztőség jogosítvánnyal rendelkező tagjai is hajtanak a még több fára: így miközben mi is felhívjuk a figyelmet a téma fontosságára, magunk is GreenGokba pattanunk és beszámolunk a személyes tapasztalatainkról. Erre bíztatjuk majd az olvasóinkat is” – ad betekintést az együttműködésbe Sápi Zsófia, a Greendex főszerkesztője.

A Gurulj a Fákért! adománygyűjtés kreatív koncepciójáért, képi és videós tartalmaiért a Pozitivo Digital felel. „A Pozitivonál az egész csapat rendkívül fontosnak tartja a környezetvédelmet, ezért mindig öröm számunkra, amikor olyan projekteken dolgozhatunk, melyekben a környezeti tudatosság is fontos szerepet játszik. A Gurulj a fákért! kampány elemeinek tervezése során folyamatosan figyelembe vettük azokat a szempontokat, melyek alapján a szolgáltatást és a greengós közösséget össze tudjuk kapcsolni, mert hisszük, hogy a környezetünkért végzett közös munkának köszönhetően egy zöldebb jövő vár ránk” – mondta Ljasuk Dimitry, a Pozitivo Digital reklámügynökség ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...