- Hirdetés -

Zöld akcióban a GreenGo – közösségi kampánnyal ültetnének még több fát

|

- Hirdetés -

A novemberi 500 fa elültetése Budapesten csak a kezdet, az e-carsharing szolgáltató idén tovább folytatja törekvéseit a zöldebb jövőért. A Gurulj a fákért! Támogatói Programhoz már a felhasználók is csatlakozhatnak: a vezetéssel töltött perceik után plusz 1 forinttal járulhatnak hozzá az újabb ültetéshez, amit az GreenGo a végén saját költségére megdupláz.

Budapest első elektromos autómegosztója 4. születésnapja alkalmából a fővárosi közlekedésben részt vevő, nem elektromos közösségi autók CO2-kibocsátását szerette volna kompenzálni. A cél érdekében 2020 végén 500 fát ültettek el a 10 millió Fa Alapítvánnyal Budapesten. A félezer fa összesen 100 tonna szén-dioxidot képes megkötni 25 év alatt az alapítvány munkatársainak számítása szerint. Idén ezt az eredményes megmozdulást közösségi adománygyűjtéssel folytatja tovább a GreenGo.

„Rendkívül összetartó és tevékeny közösség alakult a GreenGo körül az elmúlt években, ezért is gondoltunk arra, hogy idén már a felhasználóinkat is bevonjuk egy közös kampányba, és együtt teszünk azért, hogy tovább tisztítsuk a levegőnket.” – mondja Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője. Ezért jött létre a Gurulj a Fákért! program, melynek keretében az e-carsharing szolgáltató userei 2021. január 19. és március 31. között egyszerűen, a megtett kilométereikkel gyűjthetnek a következő elültetendő fákra. A felhasználók a GreenGo mobilalkalmazásban állíthatják be, hogy a levezetett percek után +1 forinttal hozzájárulnak az ültetéshez. Minden felhasználói 1 forinthoz a szolgáltató még 1 forintot ad, így percenként végül 2 forint kerül a fákra szánt közös kasszába.

„A GreenGonál az egyik fő célkitűzésünk, hogy a szolgáltatásunkkal és működésünkkel egy élhetőbb, tisztább jövőt teremtsünk, így nálunk a környezetünk védelme nem ér véget az elektromos flottával. A tudatos szemléletet a felhasználóinkban is szeretnénk erősíteni, emiatt vonjuk be őket is a fenntarthatósági kezdeményezésünkbe. Kommunikációnk lényeges eleme volt, hogy az üzenet letisztult és könnyen befogadható legyen, ezzel együtt a programhoz való csatlakozás is egyszerűen elérhető az applikációban. A kampány főleg online felületeken fut, ám 10 GreenGot is beöltöztettünk, hogy a városban autózva még több emberhez eljusson a támogatói program híre” – ismertette Ádám Boglárka, a GreenGo marketing vezetője.

Az aktiváló online kampány mellett sajtókommunikációval hívja fel a figyelmet a Gurulj a Fákért! programra a GreenGo. „A sajtókampányban elsősorban most a budapestiekhez és a zöld törekvésre nyitottakhoz szeretnénk elérni, hiszen ők azok, akikkel közösen tehetünk azért, hogy még több fát ültethessünk majd el tavasszal. A felhívásaink mellett a városi fenntartható közlekedés lehetőségeiről és előnyeiről is edukálunk az év eleji program kapcsán.” – teszi hozzá a GreenGo kommunikációjáért felelő ComLab társigazgatója, Csajkovszky Krisztina.

A minél szélesebb releváns elérés érdekében az egyik legfrissebb, fenntarthatósági témákkal foglalkozó online magazin, a Greendex is csatlakozott a programhoz. „Hiszünk benne, hogy a példa ragadós. A szerkesztőség jogosítvánnyal rendelkező tagjai is hajtanak a még több fára: így miközben mi is felhívjuk a figyelmet a téma fontosságára, magunk is GreenGokba pattanunk és beszámolunk a személyes tapasztalatainkról. Erre bíztatjuk majd az olvasóinkat is” – ad betekintést az együttműködésbe Sápi Zsófia, a Greendex főszerkesztője.

A Gurulj a Fákért! adománygyűjtés kreatív koncepciójáért, képi és videós tartalmaiért a Pozitivo Digital felel. „A Pozitivonál az egész csapat rendkívül fontosnak tartja a környezetvédelmet, ezért mindig öröm számunkra, amikor olyan projekteken dolgozhatunk, melyekben a környezeti tudatosság is fontos szerepet játszik. A Gurulj a fákért! kampány elemeinek tervezése során folyamatosan figyelembe vettük azokat a szempontokat, melyek alapján a szolgáltatást és a greengós közösséget össze tudjuk kapcsolni, mert hisszük, hogy a környezetünkért végzett közös munkának köszönhetően egy zöldebb jövő vár ránk” – mondta Ljasuk Dimitry, a Pozitivo Digital reklámügynökség ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...

Nemzetközi kupává bővült a Telekom e-sport versenye

Az elmúlt év rendkívül sikeres hazai eseménye után idén Csehország, Szlovákia és Magyarország legjobbjai mérkőzhettek meg egymással Esport CUP powered by Telekom eseményén. A versenyzők League of Legendsben és Wild Riftben mérték össze erejüket,...

Újabb három évig dr. Molnár Kálmán az ÖRT elnöke

Az ÖRT 2022.évi Közgyűlése megerősítette a szervezet vezetését, így a következő három évben ismét dr. Molnár Kálmán az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója lesz az ÖRT elnöke, Mező László (Medicom) és Galavics András...

Idén sem a karácsonyfán spórolnak a magyarok

A kereskedők és szakmai szövetségek által előrejelzett idei 10-15 százalékos áremelkedés ellenére a vevők továbbra sem a fenyőfán terveznek spórolni. 41 százalék azok aránya, akik 10 ezer forintnál is magasabb összegből tervezik beszerezni a...

Nagyot nőtt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által...

Jelentős változások a Totalcarnál

Távozott a Totalcartól az autós portál főszerkesztőjének szeptemberben kinevezett Bittó Ákos, a lap tulajdonosa, az Indamedia Csoport azzal indokolta a döntést, hogy a kiadvány fejlesztése nem haladt az elvárt tempóban. Új lapigazgató és megbízott...

Új szakaszba lép a dezinformáció elleni küzdelem

Új szakasz kezdődik a hamis és félrevezető információk elleni küzdelemben Magyarországon, miután 2023 januárjától kibővített formában működik a Magyar Digitális Média Obszervatórium (HDMO - Hungarian Digital Media Observatory). A projekt első fázisában, 2021-es indulása...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Eredményesen zárult az utolsó hagyományos népszámlálás (x)

Befejeződött a 2022-es népszámlálás, amely az utolsó volt ebben a formában. Az eredmények jövőre lesznek ismertek, a beérkezett kérdőívekben szereplő információk a nemzeti adatvagyon részét képezik. (x) A 2022-es népszámlálás három szakaszból állt, és már...

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....