- Hirdetés -

Zöld akcióban a GreenGo – közösségi kampánnyal ültetnének még több fát

|

- Hirdetés -

A novemberi 500 fa elültetése Budapesten csak a kezdet, az e-carsharing szolgáltató idén tovább folytatja törekvéseit a zöldebb jövőért. A Gurulj a fákért! Támogatói Programhoz már a felhasználók is csatlakozhatnak: a vezetéssel töltött perceik után plusz 1 forinttal járulhatnak hozzá az újabb ültetéshez, amit az GreenGo a végén saját költségére megdupláz.

Budapest első elektromos autómegosztója 4. születésnapja alkalmából a fővárosi közlekedésben részt vevő, nem elektromos közösségi autók CO2-kibocsátását szerette volna kompenzálni. A cél érdekében 2020 végén 500 fát ültettek el a 10 millió Fa Alapítvánnyal Budapesten. A félezer fa összesen 100 tonna szén-dioxidot képes megkötni 25 év alatt az alapítvány munkatársainak számítása szerint. Idén ezt az eredményes megmozdulást közösségi adománygyűjtéssel folytatja tovább a GreenGo.

„Rendkívül összetartó és tevékeny közösség alakult a GreenGo körül az elmúlt években, ezért is gondoltunk arra, hogy idén már a felhasználóinkat is bevonjuk egy közös kampányba, és együtt teszünk azért, hogy tovább tisztítsuk a levegőnket.” – mondja Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője. Ezért jött létre a Gurulj a Fákért! program, melynek keretében az e-carsharing szolgáltató userei 2021. január 19. és március 31. között egyszerűen, a megtett kilométereikkel gyűjthetnek a következő elültetendő fákra. A felhasználók a GreenGo mobilalkalmazásban állíthatják be, hogy a levezetett percek után +1 forinttal hozzájárulnak az ültetéshez. Minden felhasználói 1 forinthoz a szolgáltató még 1 forintot ad, így percenként végül 2 forint kerül a fákra szánt közös kasszába.

„A GreenGonál az egyik fő célkitűzésünk, hogy a szolgáltatásunkkal és működésünkkel egy élhetőbb, tisztább jövőt teremtsünk, így nálunk a környezetünk védelme nem ér véget az elektromos flottával. A tudatos szemléletet a felhasználóinkban is szeretnénk erősíteni, emiatt vonjuk be őket is a fenntarthatósági kezdeményezésünkbe. Kommunikációnk lényeges eleme volt, hogy az üzenet letisztult és könnyen befogadható legyen, ezzel együtt a programhoz való csatlakozás is egyszerűen elérhető az applikációban. A kampány főleg online felületeken fut, ám 10 GreenGot is beöltöztettünk, hogy a városban autózva még több emberhez eljusson a támogatói program híre” – ismertette Ádám Boglárka, a GreenGo marketing vezetője.

Az aktiváló online kampány mellett sajtókommunikációval hívja fel a figyelmet a Gurulj a Fákért! programra a GreenGo. „A sajtókampányban elsősorban most a budapestiekhez és a zöld törekvésre nyitottakhoz szeretnénk elérni, hiszen ők azok, akikkel közösen tehetünk azért, hogy még több fát ültethessünk majd el tavasszal. A felhívásaink mellett a városi fenntartható közlekedés lehetőségeiről és előnyeiről is edukálunk az év eleji program kapcsán.” – teszi hozzá a GreenGo kommunikációjáért felelő ComLab társigazgatója, Csajkovszky Krisztina.

A minél szélesebb releváns elérés érdekében az egyik legfrissebb, fenntarthatósági témákkal foglalkozó online magazin, a Greendex is csatlakozott a programhoz. „Hiszünk benne, hogy a példa ragadós. A szerkesztőség jogosítvánnyal rendelkező tagjai is hajtanak a még több fára: így miközben mi is felhívjuk a figyelmet a téma fontosságára, magunk is GreenGokba pattanunk és beszámolunk a személyes tapasztalatainkról. Erre bíztatjuk majd az olvasóinkat is” – ad betekintést az együttműködésbe Sápi Zsófia, a Greendex főszerkesztője.

A Gurulj a Fákért! adománygyűjtés kreatív koncepciójáért, képi és videós tartalmaiért a Pozitivo Digital felel. „A Pozitivonál az egész csapat rendkívül fontosnak tartja a környezetvédelmet, ezért mindig öröm számunkra, amikor olyan projekteken dolgozhatunk, melyekben a környezeti tudatosság is fontos szerepet játszik. A Gurulj a fákért! kampány elemeinek tervezése során folyamatosan figyelembe vettük azokat a szempontokat, melyek alapján a szolgáltatást és a greengós közösséget össze tudjuk kapcsolni, mert hisszük, hogy a környezetünkért végzett közös munkának köszönhetően egy zöldebb jövő vár ránk” – mondta Ljasuk Dimitry, a Pozitivo Digital reklámügynökség ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA