- Hirdetés -

Zöld útra lépett a Progressive

|

Június 16-án irodanyitó- és utó-jubileumi szülinapi partit tartott a Progressive, ahol amellett, hogy a legfontosabb ügyfeleik és partnereik elsőként tekinthették meg a vadonatúj ménesi úti irodát, az ügynökség fenntarthatósági vállalásait is bejelentette.

„Az elmúlt 2 évben szinte csak kamerákon át láttuk egymást, a 20. jubileumi szülinapunkat is házon belül, szűk körben kellett megünnepelnünk, ezért nagyszerű érzés látni azt, hogy mennyien eljöttek ma hozzánk, végre kezet foghatunk egymással és koccinthatunk” – kezdte a megnyitót Szabó Orsolya, az ügynökség operatív igazgatója.

„Az elmúlt 2 évben rengeteg változás történt; több területen még jobbak, még erősebbek lettünk” – folytatta dr. Buzási Bence, a Progressive kreatívigazgatója. „Folyamatos kompetencia bővítéseinknek köszönhetően egyre több márkán lead ügynökségként működünk, kutatási módszertanainknak köszönhetően performance csapatunk egyedülállóan hatékony válaszokat tud adni a digitális térben. A legnagyobb változáson az élőkommunikációs terület esett át, a saját fejlesztésű virtuális rendezvényplatformunk mellett olyan technológiákat ismerünk meg és alkalmazunk rutinszerűen a napi működésünk során, mint az AI vagy a realtime képalkotás. Fantasztikus content csapatot is építettünk, gyorsan, pontosan, a legmagasabb minőségben állítunk elő tartalmat házon belül. És azzal, hogy beköltöztünk az eddigi leginspirálóbb irodánkba, valóra vált az a tervünk is, hogy saját fotó/podcast/stream/virtuális event studiónk legyen, aminek köszönhetően még rugalmasabban tudjuk kiszolgálni az ügyféligényeket” – foglalta össze Bence az elmúlt időszak legnagyobb előrelépéseit.

A megnyitóra ütemezte az ügynökség fenntarthatósági programjának bejelentését is. „Eddig is fontos volt a munkánk során az, hogy hasznos ügyeket szolgáljunk, de mától dimenziót váltunk. Felhúzzuk a zöld zászlót, és – immár formálisan is – a legalapvetőbb értékeink közé emeljük a fenntartható működést. Hiszünk abban, hogy lehet fenntartható módon fogyasztani, kommunikálni és az üzletben is sikeresen tevékenykedni. A hazai piac meghatározó ügynökségeként megvan a lehetőségünk és a képességünk is ahhoz, hogy az általunk elért csoportokat a jövő számára kedvezőbb irányba tereljük. Ezek érdekében vállalásokat is teszünk – egyaránt a saját, és a partnereinkkel közösen végzett tevékenységeink területén. Tudjuk, hogy nem ez lesz a legkönnyebb, de biztosak vagyunk benne, hogy a jövőnket és a jövőbeni közös sikereinket leginkább szolgáló út.”

Hogyan valósul ez meg? Az ügynökség vállalásai:

A Progressive elkészítteti az auditált ökológia lábnyom számítását, és transzparens vállalásokat tesz ennek a lehető legnagyobb mértékű csökkentésére.

A Progressive felméri, hogy a kampányaiba építhető megoldások közül melyeket lehetséges kiváltani alacsonyabb ökológiai hatásúra, és ezeket minden ajánlatába beépíti minimum opciós lehetőségként. 2022 őszétől minden Progressive-es árajánlat és tender anyag kötelezően tartalmazni fogja a zöld elemeket és egy folyamatosan bővülő fenntartható eszközparkot biztosít ügyfelei részére a reklám minden területéről.

A Progressive partnereivel saját, fenntartható kommunikációs termékek fejlesztésébe kezd. Számos olyan szereplő van a piacon, akinek nincs erőforrása vagy kompetenciája ahhoz, hogy a birtokában lévő tudást, eszközt, tartalmat piacra vigye. A Progressive reklámügynökségként ebben segít: összeállítják és kampányokban alkalmazható kommunikációs eszközökké fejlesztik azokat az elemeket, amelyek kiaknázatlanul hevernek. Vállalásuk alapján 2022 őszén már debütál is az első ilyen közös fejlesztésű megoldás.

Az ügynökség több partnerrel is megkezdte a közös munkát; vannak közöttük kisebb-nagyobb civil és szakmai szervezetek, tanácsadók, tudósok, írók, vloggerek, humoristák. Meghatározó partnerük a WWF, akikkel mind a három területen együtt fognak működni.

A parti vendéglátása is a fenntarthatóság szellemében szerveződött: az ételeket a helyi alapanyagok használata mellett elkötelezett zebegényi Natura Hill készítette, a bio- és biodinamikus pezsgőket és habzóborokat a Kisbécs borbár biztosította a vendégeknek. Az eseményen felvonult a Mátrai borvidék több borászata is, akikkel az ügynökség évek óta működik együtt: kóstolhatóak voltak a Sol Montis borászat borai, valamit debütált a borvidék első közösségi bormárkája, a My Mátra is, amelynek megszületésében szintén részt vett a Progressive.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...