Június 16-án irodanyitó- és utó-jubileumi szülinapi partit tartott a Progressive, ahol amellett, hogy a legfontosabb ügyfeleik és partnereik elsőként tekinthették meg a vadonatúj ménesi úti irodát, az ügynökség fenntarthatósági vállalásait is bejelentette.
„Az elmúlt 2 évben szinte csak kamerákon át láttuk egymást, a 20. jubileumi szülinapunkat is házon belül, szűk körben kellett megünnepelnünk, ezért nagyszerű érzés látni azt, hogy mennyien eljöttek ma hozzánk, végre kezet foghatunk egymással és koccinthatunk” – kezdte a megnyitót Szabó Orsolya, az ügynökség operatív igazgatója.
„Az elmúlt 2 évben rengeteg változás történt; több területen még jobbak, még erősebbek lettünk” – folytatta dr. Buzási Bence, a Progressive kreatívigazgatója. „Folyamatos kompetencia bővítéseinknek köszönhetően egyre több márkán lead ügynökségként működünk, kutatási módszertanainknak köszönhetően performance csapatunk egyedülállóan hatékony válaszokat tud adni a digitális térben. A legnagyobb változáson az élőkommunikációs terület esett át, a saját fejlesztésű virtuális rendezvényplatformunk mellett olyan technológiákat ismerünk meg és alkalmazunk rutinszerűen a napi működésünk során, mint az AI vagy a realtime képalkotás. Fantasztikus content csapatot is építettünk, gyorsan, pontosan, a legmagasabb minőségben állítunk elő tartalmat házon belül. És azzal, hogy beköltöztünk az eddigi leginspirálóbb irodánkba, valóra vált az a tervünk is, hogy saját fotó/podcast/stream/virtuális event studiónk legyen, aminek köszönhetően még rugalmasabban tudjuk kiszolgálni az ügyféligényeket” – foglalta össze Bence az elmúlt időszak legnagyobb előrelépéseit.
A megnyitóra ütemezte az ügynökség fenntarthatósági programjának bejelentését is. „Eddig is fontos volt a munkánk során az, hogy hasznos ügyeket szolgáljunk, de mától dimenziót váltunk. Felhúzzuk a zöld zászlót, és – immár formálisan is – a legalapvetőbb értékeink közé emeljük a fenntartható működést. Hiszünk abban, hogy lehet fenntartható módon fogyasztani, kommunikálni és az üzletben is sikeresen tevékenykedni. A hazai piac meghatározó ügynökségeként megvan a lehetőségünk és a képességünk is ahhoz, hogy az általunk elért csoportokat a jövő számára kedvezőbb irányba tereljük. Ezek érdekében vállalásokat is teszünk – egyaránt a saját, és a partnereinkkel közösen végzett tevékenységeink területén. Tudjuk, hogy nem ez lesz a legkönnyebb, de biztosak vagyunk benne, hogy a jövőnket és a jövőbeni közös sikereinket leginkább szolgáló út.”
Hogyan valósul ez meg? Az ügynökség vállalásai:
A Progressive elkészítteti az auditált ökológia lábnyom számítását, és transzparens vállalásokat tesz ennek a lehető legnagyobb mértékű csökkentésére.
A Progressive felméri, hogy a kampányaiba építhető megoldások közül melyeket lehetséges kiváltani alacsonyabb ökológiai hatásúra, és ezeket minden ajánlatába beépíti minimum opciós lehetőségként. 2022 őszétől minden Progressive-es árajánlat és tender anyag kötelezően tartalmazni fogja a zöld elemeket és egy folyamatosan bővülő fenntartható eszközparkot biztosít ügyfelei részére a reklám minden területéről.
A Progressive partnereivel saját, fenntartható kommunikációs termékek fejlesztésébe kezd. Számos olyan szereplő van a piacon, akinek nincs erőforrása vagy kompetenciája ahhoz, hogy a birtokában lévő tudást, eszközt, tartalmat piacra vigye. A Progressive reklámügynökségként ebben segít: összeállítják és kampányokban alkalmazható kommunikációs eszközökké fejlesztik azokat az elemeket, amelyek kiaknázatlanul hevernek. Vállalásuk alapján 2022 őszén már debütál is az első ilyen közös fejlesztésű megoldás.
Az ügynökség több partnerrel is megkezdte a közös munkát; vannak közöttük kisebb-nagyobb civil és szakmai szervezetek, tanácsadók, tudósok, írók, vloggerek, humoristák. Meghatározó partnerük a WWF, akikkel mind a három területen együtt fognak működni.
A parti vendéglátása is a fenntarthatóság szellemében szerveződött: az ételeket a helyi alapanyagok használata mellett elkötelezett zebegényi Natura Hill készítette, a bio- és biodinamikus pezsgőket és habzóborokat a Kisbécs borbár biztosította a vendégeknek. Az eseményen felvonult a Mátrai borvidék több borászata is, akikkel az ügynökség évek óta működik együtt: kóstolhatóak voltak a Sol Montis borászat borai, valamit debütált a borvidék első közösségi bormárkája, a My Mátra is, amelynek megszületésében szintén részt vett a Progressive.