- Hirdetés -

Zöldebb jövőért akciózott a Henkel és a Rossmann

|

Negyedik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann a „Játék egy zöldebb jövőért” nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű játszótér-felújítás volt a fenntarthatóság jegyében. Az akció keretében a két vállalat összesen 3120 kg műanyagot gyűjtött össze, amely közel duplája a tavalyi mennyiségnek.

Minden eddiginél sikeresebb volt a „Játék egy zöldebb jövőért” akció, amelyet a fenntarthatóság jegyében hirdetett meg immár negyedik alkalommal a Henkel és a Rossmann. A promóció célja az volt, hogy minél több üres, a Henkel termékeihez használt flakont gyűjtsenek vissza a fogyasztók. Ezzel arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a vállalat által forgalmazott termékek műanyag flakonjai szelektíven gyűjthetők és újrahasznosíthatók. A vásárlók országszerte 208 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, amikért cserébe egy kódot kaptak, amivel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy általános iskolára szavazhattak.

Az akció keretében idén rekord mennyiségű, összesen 3120 kg műanyag flakon gyűlt össze, amely közel duplája a tavaly összegyűjtött mintegy 1700 kg-nak. Az értük kapott és értékes szavazatot jelentő kódok száma pedig több mint 16 ezerre növekedett a tavalyi 12 ezerről.

A legtöbb szavazatot kapó intézmény, amely idén a Gyöngyös Város Óvodái Jeruzsálem Úti Tagóvodája lett, egy 2 millió forint értékű játszótér-felújítást nyert, amelyhez újrahasznosított anyagokból készültek a játékok. A második helyezett Egri Hunyadi Mátyás Általános Iskola egy 200.000 Ft értékű sport utalványt kapott, míg a harmadik helyen végző Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda egy 100.000 Ft-os sport utalvánnyal lett gazdagabb. Emellett a Henkel azokat is megajándékozta, akik nem értek el toplistás helyezést. Azok az intézmények, amelyek legalább 200 szavazatot kaptak, egy-egy 20.000 Ft értékű higiéniás csomaggal lettek gazdagabbak a Henkel és a Rossmann támogatásával.

„Negyedik alkalommal hirdettük meg a Rossmannal közös akciónkat, és örömmel mondhatjuk, hogy évről-évre sikeresebb ez a kezdeményezés. Nemcsak a résztvevő intézmények száma növekszik, hanem a visszagyűjtött műanyag flakonok mennyisége is. Ezzel egyszerre két célt is elérünk, hiszen amellett, hogy ezek a flakonok biztosan újrahasznosításra kerülnek, arra is felhívjuk a figyelmet, hogy a Henkel által forgalmazott termékek flakonjai szelektíven gyűjthetők, és a fogyasztóinkat ennek fontosságáról oktatjuk.” – mondta Németh Ottó, Henkel Magyarország Beauty Care üzletág igazgató.

„A Rossmann számára kiemelten fontos project a CSR, a társadalmi felelősségvállalás. A promóció előkészítése kb. 2-2,5 hónapot vett igénybe. Az előző évek tapasztalata nagyban hozzájárult az ezévi sikerekhez” – mondta Horváth Tamás projektfelelős. „Igyekszünk minden programot dolgozói bevonással megvalósítani és részesei lenni a gyerekek, családok jóllétének” – tette hozzá Kurucz Fanni, kommunikátor.

Fenntarthatóság terén élenjáró vállalatként a Henkel globális fenntarthatósági stratégiájában a műanyag, mint újrahasznosítható csomagolóanyag is fókuszban van, például

  • ma már a Henkel termékek csomagolása több mint 80%-a újrahasznosítható anyagokból készül,
  • 2025-ig a Henkel termékek csomagolása 100%-ban újrahasznosítható, újrahasználható, vagy komposztálható lesz*,
  • mára közel 10 százaléka a Henkel fogyasztási cikkek csomagolásának újrahasznosított műanyagból készül Európában,
  • 2025-ig 35%-ban újrahasznosított műanyagot használunk az európai fogyasztási cikkek műanyag csomagolásához.

*Kivéve azokat a ragasztóanyagokat, amelyekben a maradékok befolyásolhatják az újrafeldolgozhatóságot vagy szennyezhetik az újrahasznosítási folyamatot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...