- Hirdetés -

Zöldebbé válik a mobilvásárlás

|

- Hirdetés -

Drasztikusan megerősödött az elmúlt évhez képest a környezetbarát megoldást jelentő, felújított laptopok iránti kereslet. Érezhetően nőtt a bizalom és a nyitottság a felújított termékek iránt. Ennek hatására is újabb portfólióval bővül a felújított műszaki cikkek piaca, mostantól nem csak laptopokat, hanem telefonokat is vásárolhatunk a vadiújhoz képest töredék áron, de a megszokott minőségben, amellyel jelentősen csökkenthetjük az e-hulladékot.

A mobiltelefon az egyik leggyakrabban lecserélt elektronikai eszköz a mindennapi életünkben, amely kiemelten hozzájárul az e-hulladék termeléshez. A telefonok esetében nagyon népszerű a használt piac, a felújított szegmens még újdonság ezen a téren. A tabletek valahol félúton vannak, hiszen sokban hasonlítanak a laptopokra és számos számítástechnikai cikket forgalmazó cég értékesíti.

Nem is az a fontos, hogy felújított vagy használt terméket vásárolunk, hanem hogy megbízható forrásból és minőséget válasszunk, amelyet valószínűleg nem fogunk a következő 1-2 évben lecserélni.

„A felújított termékek mellett szól, hogy a prémium laptopokhoz hasonlóan kizárólag megbízható forrásokból, alaposan bevizsgált partnercégektől szerzünk be árut, ezzel biztosítjuk, hogy csak a legjobb minőségű termékek kerüljenek fel virtuális polcainkra. Mindazonáltal szeretnénk még több szerepet vállalni a fenntarthatóságért vívott harcban, így dolgozunk a lakossági felvásárlás lehetőségein is” - tette hozzá Tóth Roland, a Furbify marketing szakértője.

Meghosszabbíthatjuk a mobiltelefonunk élettartamát

A laptopokhoz hasonlóan némi odafigyeléssel évekkel meghosszabbíthatjuk a mobiltelefonunk élettartamát. Általánosságban elmondható, hogy 2-3 évente kerülnek lecserélésre a telefonok. Azonban a laptopokhoz hasonlóan a prémium kategóriás termékek akár jó pár évvel tovább használhatóak minden probléma nélkül. Sokszor a lecserélés mellett az újabb és újabb modellek piacra dobása áll, azonban ezt érdemes mérlegelnünk, ha szeretnénk igazán zölden gondolkodni.

A felújított mobiltelefonok jó alternatívát kínálnak, ha szeretnénk csökkenteni az ökolábnyomunkat. Nyugodtak lehetünk, hogy tudjuk mit kapunk a pénzünkért cserében: megbízható helyről, szakértők által felújított garanciális termékekről van szó. Komolyabb technológia háttér és tudás szükséges a telefonok felújításához, egyes gyártók jogilag korlátozzák is, hogy ki és hogyan szerelheti szét a készülékeiket. Amellett, hogy teszünk a környezetünkért a pénztárcánkat is jelentősen megkímélhetjük. A Furbify-nál a laptopok mellett mostantól felújított Apple mobiltelefonokat, tableteket és órákat is találhatunk:

„A felújított telefonokat és órákat esztétikai kategóriákba soroljuk, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek. Az újszerű, karcmentes termékek magasabb árkategóriába kerülnek, a szépséghibásaknak pedig kedvezőbb árat határozunk meg. Így akár alacsonyabb költségvetéssel is hozzájuthatunk nagyon jó ár-érték arányban egy garanciális prémium eszközhöz. Attól sem kell tartanunk, hogy rövid időn belül meghibásodik a készülékünk és ismét kiadással kell számolnunk, ugyanis tőlünk megszokott minimum 2 év garanciát adjuk erre a terméksorra is” - tette hozzá Tóth Roland.

Fotó: Furbify

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band...

Premierekkel, népszerű sorozatokkal erősít a Max

Június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon, hiszen megérkezik a Sárkányok háza 2. évada, exkluzív premierként érkezik Dakota Johnson romantikus filmje a Rendben vagyok?, több Jurassic Park film is, jön egy Taylor Swift doksi...

Irodapiaci trendek és az RTL új otthona a BrandManiában

A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen szempontok érvényesülnek az új irodaházak építése során és mit várnak el a bérlők. A műsor második felében pedig kiderül, hogy milyen az RTL új bázisa,...

Döntött a Médiatanács, indulhat a Nemzeti Sportrádió

Közel 160 millió forint támogatást ítélt oda 29 pályázónak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a TVÁLLANDÓ2024 pályázati eljárás első fordulójában. A testület május 28-i ülésén jóváhagyta az MTVA és a Duna...

eMAG, Alza, Kifli.hu – így néz ki az e-kereskedők toplistája

Idén is az eMAG vezeti a magyar piacon működő online kereskedők rangsorát a GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 elemzése szerint, az Alza.hu-t és a Kifli.hu-t megelőzve. A teljes egészében magyar tulajdonú cégek között pedig az Euronics...

A mesterséges intelligencia került terítékre a legújabb L20 podcastben

A Lounge Group L20 podcastjének legújabb adása az empátia, az emberi kapcsolatok, a technológia és az érzelmi fejlődés tekintetében vizsgálja a legújabb mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációkat, eredményeket. A beszélgetésben két neves szakember, Tari Annamária...

Egyre többet neteznek az idősek

Növekvő ütemben terjed az internethasználat az idősebbek körében, bár a szépkorúak továbbra is lemaradásban vannak a fiatalabbakhoz képest. Egyebek közt ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss felmérése, amely az...

Többen vásárolnának fenntartható termékeket, ha olcsóbbak lennének

A fogyasztók egyharmada (31%-a) szerint az infláció jelenti az elsődleges kockázatot az országára nézve és 62% számít arra, hogy kiadásai leginkább az élelmiszerek miatt fognak növekedni. Az aggályok ellenére átlagosan 9,7%-kal többet hajlandóak költeni...

Együtt kampányol a Fuze Tea és a Tripadvisor

A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfólióhoz tartozó Fuze Tea...

Újabb díjakat nyert az ALDI

Egy hét alatt két versenyen is kiemelkedő eredménnyel zárt az ALDI. A fenntarthatósági intézkedéseket és projekteket díjazó Greengage versenyen a 19 döntőbe jutott pályamű közül a legtöbb, négy pályázat az ALDI CSR- és ESG-megoldásai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

K&H is a SkyShowtime-on reklámoz

Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. A reklámok megjelenésénél a magyar bankszektorból elsőként a K&H vásárolt hirdetési felületet. Hazánkban a SkyShowtime vezette be úttörőként ezt a lehetőséget.A médiafogyasztási szokások...

Tökéletes fitneszélményt nyújt a vadonatúj okoskarkötő

A HONOR bejelentette a HONOR Band 9-et, egy modern dizájnnal és fejlett fitnesz- és egészségfigyelő funkciókkal büszkélkedő kiegészítőt. Az 1,57”-os AMOLED kijelző akár 60 Hz-es frissítési frekvenciát kínál. 96 edzési lehetőséggel a HONOR Band...

Premierekkel, népszerű sorozatokkal erősít a Max

Június igazi blockbuster hónap lesz a Maxon, hiszen megérkezik a Sárkányok háza 2. évada, exkluzív premierként érkezik Dakota Johnson romantikus filmje a Rendben vagyok?, több Jurassic Park film is, jön egy Taylor Swift doksi...

Irodapiaci trendek és az RTL új otthona a BrandManiában

A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen szempontok érvényesülnek az új irodaházak építése során és mit várnak el a bérlők. A műsor második felében pedig kiderül, hogy milyen az RTL új bázisa,...

Döntött a Médiatanács, indulhat a Nemzeti Sportrádió

Közel 160 millió forint támogatást ítélt oda 29 pályázónak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a TVÁLLANDÓ2024 pályázati eljárás első fordulójában. A testület május 28-i ülésén jóváhagyta az MTVA és a Duna...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...