- Hirdetés -

Zöldít a szállodalánc

|

2022 végén döntött úgy az AccorInvest, hogy a fenntarthatóságot szem előtt tartva kivezeti szállodáiból az egyszer használatos műanyagokat, a megmaradó termékeket pedig a Magyar Vöröskeresztnek ajánlja fel. A karitatív szervezet ezeket a zömében higiéniai termékeket hajléktalanoknak és rászorulóknak juttatja el. Az AccorInvest részéről nem titkolt cél, hogy precedenst teremtsenek és más szállodákat is hasonló akciókra biztatnak.

Az AccorInvest február 24-én milliós értékű, két raklapnyi jótékonysági szállítmányt juttatott el a Magyar Vöröskereszt részére. A 81 karton a nélkülözők mindennapjait segítő, hasznos cikkeket, így szappant, testápolót, fésűt, fogápoló szettet, intim tasakot tartalmazott.

A Magyar Vöröskereszt az adományokat a menekülteket és hajléktalanokat ellátó intézmények, a rászoruló gyermekeket támogató Hétcsoda Élménytábor és a balatonboglári MVK üdülő, valamint a Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat önkéntesei között osztja el. Segítségükkel mintegy ezer ember részesülhet a felajánlásból.

 

„Ez a projektünk azt mutatja meg, hogy a racionális működés egyszerre lehet zöld és társadalmi szempontból is hasznos. A fenntarthatóság iránti elkötelezettségünk miatt vezettük ki az egyszer használatos műanyagokat, ugyanakkor a megmaradó termékeket nem lett volna szívünk egyszerűen kidobni, inkább más megoldást kerestünk. Örülünk, hogy a Magyar Vöröskereszt személyében megbízható partner áll mellettünk és reméljük, kezdeményezésünk más szállodák számára is inspirációként szolgálhat” – emelte ki Kollin Gergely, a Mercure Budapest Korona szállodaigazgatója.

A Magyar Vöröskereszt és az AccorInvest közös története során nem először segítenek a rászorulóknak. 2020 decemberében más szállodákkal összefogva 9 tonna ruhát juttattak el a szükséget szenvedőknek, de előfordult olyan is, hogy az AccorInvest 140 munkatársa vett részt egy budapesti félmaratonon és a felkészülés során lefutott kilométerekkel adományt gyűjtöttek, amelyet később a hatvani Lesznai Anna Módszertani Intézménynek ajánlottak fel a segélyszervezet közreműködésével.

„Az AccorInvest-tel régi, szép eredményeket felmutató partneri viszonyra tekinthetünk vissza. Mindig örömmel fogadunk adományokat, ebben az esetben pedig különösen, hiszen olyan termékekről van szó, amelyek, bár apróságnak tűnnek, de a rászorulóknak mégis nehézséget okoz a beszerzésük. A szerencsésebb helyzetben élők nem is gondolnák, mekkora örömet tud okozni egy-egy varró- vagy borotválkozó készlet” – tette hozzá Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója.

Az AccorInvest fenntartható törekvéseinek sorába jól illik a műanyagmentesítés is, ugyanis a szállodalánc minden tagja megkapta Magyarországon a „Zöld Szálloda” minősítést, a műanyag poharakat és egyéb piperecikkeket pedig már 2020 végéig kivonták a forgalomból. A fürdőszobákban adagolókat helyeztek ki, és vízszűrős csapokat telepítenek annak érdekében, hogy kevesebb palackozott víz fogyjon. A cégcsoport világszinten a 3R metódust (Reduce, Re-use, Recycle) alkalmazza, azaz csökkent, újrafelhasznál és újrahasznosít, sőt, olyan globális ESG stratégiát alkotott és alkalmaz, amelynek céljai közé tartozik többek között a szén-dioxid kibocsátás csökkentése, valamint a körforgásos gazdaság gyakorlatának erősítése.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...