Január 10-ig még pályázhatnak az ügynökségek és a megbízóik a 2019. október 1. és 2020. november 30. között megvalósult kampányaikkal, aktivitásaikkal a Marketing Diamond Awardsra, összesen tizenegy kategóriában.
A pályázat zsűrije egyrészt ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből áll. A díj különlegessége, hogy az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelik.
Egy szervezet, ügynökség egyszerre több kategóriában is nevezhet, amelynek eredményeképpen több gyémántot is begyűjthet, hiszen a több szakmailag elismert projekt a szervezet egészének kiválóságát jelzi. A Marketing Diamond Awardson nincsen shortlist, minden pályázat részesülhet gyémánt elismerésben. A legtöbb elismerésben részesült pályázó az ügynökségi oldalról „Az Év Ügynöksége”, míg a megbízói oldalról „Az Év Megbízója” fődíjat nyeri el.