- Hirdetés -

Megvannak az InnoMax nyertesei

|

Idén is sok szervezet élt az egyik legnagyobb infokommunikációs szolgáltató által kiírt innovációs pályázat nyújtotta lehetőségekkel. A már tizenegyedik alkalommal meghirdetett Invitech InnoMax-díjon energia- és klímatudatossági oktatási felület, tanulási nehézségekkel küzdő fiatalokat segítő alkalmazás, az iskolai drónprogramozást támogató fejlesztés is a nyertesek közt volt. A pályázat fókuszában a fenntarthatóság, az egészségügy, a köznevelés és a felzárkóztatás állt, de most először helyet kapott benne a digitális oktatással kapcsolatos eszközbeszerzések támogatása is, melynek fontosságára az elmúlt év is rávilágított.

„Nagyon sok értékes, innovatív pályázat érkezett idén is. A társadalmi szervezetek olyan tervekkel jelentkeztek, amelyek valóban a mindennapjainkat érintik, sokak életében jelen lévő kihívásokra kínálnak eredeti megoldásokat. A digitális oktatás különösen népszerű téma volt a pályázók körében, az elmúlt egy évben szinte minden családnak meg kellett birkóznia a tantermen kívüli képzés miatt keletkezett új feladatokkal, szokatlan helyzetekkel. Munkám során is tapasztalom, hogyan értékelődnek fel napról napra a kényelmes, biztonságos és korszerű infokommunikációs megoldások, ezért ezek terjesztése, népszerűsítése közös feladatunk. Azt pedig nagyon jó látni, hogy a társadalmi szervezetek részéről is megvan az igyekezet a modern technológia nyújtotta lehetőségek minél teljesebb kiaknázására. Ezt a hozzáállást érdemes támogatni, és ebben fontos szerepet töltenek be az olyan pályázatok, mint amilyen az Invitech InnoMax-díj” – fogalmazott Solymár Károly Balázs, az Innovációs és Technológiai Minisztérium digitalizációért felelős helyettes államtitkára, a zsűri tagja.

Az idén is az Effekteam Egyesület (korábbi nevén Magyar Adományozói Fórum) szakmai együttműködésével szervezett pályázatra közel hetvenen neveztek, a díj több mint tízéves történetében pedig már közel ezernél jár ez a szám. A Pro Gemmo Alapítvány egy interaktív energia- és klímatudatossági szemléletformálási programmal; az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány a tanulási nehézségekkel küzdő fiatalok számára hasznos információkat nyújtó DisHelps applikációval; a Németh Imre Alapítvány pedig az iskolások számára is hozzáférhető drónprogramozási fejlesztéssel pályázott és nyert anyagi forrást. A pandémiás helyzet generálta eszközpályázat győztese az Anyaoltalmazó Alapítvány lett, ezzel a segítséggel a szervezet a náluk átmenti szállást kereső anyák iskoláskorú gyermekeinek biztosítja az online oktatásban való részvételt. A közönségszavazáson – melyre idén is több ezer szavazat futott be – pedig a Mindenegyüttmegy Egyesület lett a befutó, az ember és a természet jobb kapcsolatát elősegítő tudástárával.

„Az elmúlt egy év pontosan rávilágított arra, hogy a digitalizáció gyakorlatilag mindenhol segíteni tud, ahol fontosnak tartják az előrelépést, legyen szó az üzleti életről vagy a civil szervezetek másokon segíteni akaró tevékenységéről. Az olyan nagyvállalatok életében, mint amilyen az Invitech is, minden nap a fejlődés lehetőségéről szól. Örülünk amikor azt látjuk, hogy ez a szemlélet megjelenik az olyan területeken is, mint az esélyegyenlőség, a fenntarthatóság, az egészségügy vagy az oktatás. A telekommunikációs és informatikai megoldások alkalmazása ezeken a területeken is rengeteget tud segíteni a hatékonyságon, mi ebben szeretnénk támogatást nyújtani a nonprofit szervezeteknek is” – nyilatkozta Marton László, az Invitech vállalati értékesítési vezérigazgató-helyettese, a zsűri tagja.

A pályázatok elbírálásában Solymár Károly Balázs és Marton László mellett részt vett Dr. Molnár Klára, az Effekteam Egyesület igazgatója; Chikán Attila, az ALTEO Group vezérigazgatója; valamint Krisán László, a KAVOSZ Zrt. Vezérigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...