- Hirdetés -

Újabb zöld termékkel rukkolt elő a Fjällräven

|

Harmadik alkalommal dobja piacra Kånken Art elnevezésű kollekcióját a svéd Fjällräven, amelyet ezúttal az óceánok világnapja inspirált. Az óceán kék színét megidéző, limitált szériás darabokat egy svéd művész, Linn Fritz alkotta meg a kreativitás, az önkifejezés és a társadalmi felelősségvállalás jegyében. A június 8-án debütáló különleges hátizsákokkal a márka a műanyagszennyezés súlyosságára és az óceánok megtisztításának fontosságára hívja fel a Kånken rajongók figyelmét.

Az eredetileg svéd iskolásoknak tervezett Kånken hátizsákokat a Fjällräven 1978-ban mutatta be a nagyközönségnek. Praktikus és kényelmes formatervezésének, illetve stílusos, vidám külsejének köszönhetően a táska azonban hamar népszerű lett a felnőttek körében, és mára a márka egyik legsikeresebb termékeként szolgálja a városi kalandorok és a természetjárók igényeit. A letisztult, tartós és fenntartható Kånkenek nem csak milliók kedvencei, de 2017 óta a Svéd Képzőművészeti és Design Társaság döntése alapján hivatalos iparművészeti darabnak is minősülnek. Az elismerés évében debütált az első Kånken Art kollekció, amellyel a márka az egyediséget és az önkifejezés szabadságát ünnepelte.

A Kånken Art 2021-es kollekciójával a Fjällräven az óceánok megóvására irányítja a figyelmet. Az előrejelzések alapján 2050-re a Föld óceánjaiban több műanyag szemetet találunk majd, mint halat, hacsak nem történik drasztikus változás a hulladékkezelésben. Az óceánok világnapján, június 8-án bemutatott exkluzív termékekkel a márka azt üzeni, hogy az élővilág fennmaradásához nélkülözhetetlen óceánok megtisztítása a szárazföldön kezdődik. Az egyedi hátizsákok tervezésére a márka Linn Fritz svéd illusztrátort kérte fel, aki örömmel állt a fontos ügy mellé, és az óceán kék színéből inspirálódva gondolta újra az ikonikus darabokat. Az Ocean Deep és az Ocean Surface fantázianevű hátizsákok mellé a készlet erejéig egy egyedi Kånken Art ’21 szemétszedő zsákot is kapnak a vásárlók, amely mindenkinek lehetősége nyújt arra, hogy naponta akár egy-két percet a környezete megtisztításával töltsön.

„Óriási elismerés volt a termékeken viszontlátni a mintáimat. Ám még nagyobb öröm számomra, hogy ezek a Kånkenek az óceánok megóvásának fontosságára hívják fel a figyelmet. A Fjällrävennel közös értékek mentén alkotunk: hozzájuk hasonlóan én is úgy gondolom, hogy a saját jövőnk és a természet jövője elválaszthatatlanul összefonódik, emiatt sokkal jobban kell vigyáznunk a környezetünkre. Meg kell becsülnünk, amink van, mielőtt túl késő lenne” – mondta Linn Fritz illusztrátor és animátor, a Kånken Art 2021 kollekció tervezője.

Az elmúlt évekhez hasonlóan a márka a limitált kiadású Kånken Art hátizsákokból származó bevétel egy százalékával a Fjällräven Arctic Fox Initiative programot támogatja. Az innovatív kezdeményezés olyan nonprofit projekteknek nyújt anyagi segítséget, amelyek a természet megóvását tűzték ki célul. Az idei évben két olyan szervezet kapja a hozzájárulást, amelyek a természetbe jutott hulladék eltakarításával és a műanyagszemét mennyiségének csökkentésével küzdenek az óceánok védelméért.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat a mesterséges intelligencia

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...