Stratégiai megállapodást kötött a Marquard Média Magyarország és a BeTone Network a médiacég podcast produkcióinak sales tevékenységével kapcsolatban. Az együttműködés keretében a jövőben a BeTone Network végzi a produkciók dinamikus hirdetéseinek értékesítését, a szponzorációs tevékenységet azonban a tartalomgyártó továbbra is maga felügyeli.
A megállapodás három podcastra vonatkozik. A Mesélj, Anyukám! az ország első anyuka podcastjaként robbant be a köztudatba és piacvezető szerepét ma is őrzi a szegmensében. A Mesélj, Anyukám! nemrégiben lépte át a 100 ezres összhallgatottsági küszöböt. Zubor Rozi, az evamagazin.hu főszerkesztőjének produkciója évek óta stabil közönséget tudhat magáénak, és az új évadban teljes megújuláson esik át.
Zubor Rozi és Budai Lotti nevéhez kötődik az idén tavasszal útjára indított, majd rögtön az első adással a heti top10-ben bemutatkozó Micsoda nők voltak! című podcast, amely a történelem híres nőalakjait mutatja be. A Runner’s World Büntetőkör című podcastjában Simonyi Balázs beszélget a futásról a leghitelesebb szakértőkkel, időről időre komoly szakmai tartalommal szolgál a futás szerelmeseinek.
A megállapodás lehetővé teszi, hogy a BeTone Network kampányokhoz, csomagokhoz kapcsolva értékesítse a tartalmak dinamikus hirdetési felületeit.
„Az elsők között vetettük meg a lábunkat a podcastok piacán és folyamatosan fejlesztjük ezt a tartalmi ágat. A BeTone Network specifikus tapasztalata és technikai megoldásai révén ezek az egyedi és elkötelezett fogyasztói kört kiszolgáló podcastok a jövőben üzleti szempontból még versenyképesebbek lesznek. A szponzorációs tevékenység eddig is igazi sikertörténet, így ezt továbbra is házon belül tartjuk” – mondta el Pastyik Renáta, a Marquard Média Magyarország kereskedelmi igazgatója.
„Örülök, hogy elsőként a Marquard Média Magyarországot köszönthetjük a kiadói partnereink között. A BeTone Network podcast sales house februári elindításakor 1.000.000 havi meghallgatást tűztünk ki célként. A most csatlakozott három műsorral egy nagy lépést tettünk a célhoz vezető úton. Az együttműködésnek köszönhetően ma már több mint 20 műsor tartozik a portfóliónkba, amellyel egy széles és értékes hallgatói réteget érhetünk el és építhetjük a magyar podcast médiapiacot” – közölte Hampuk Richárd, a BeTone Network alapítója.