A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary Nóra

K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató

 

- Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?

- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, ami

fontosabb a kollégák munkahelyeinél.

- Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?

- A csapatomra, amely a nehéz személyes és szakmai körülmények között fantasztikusat alkotott; a csapatomra, amely full online kreatív és médiatendert bonyolított le és még egyszer a csapatomra, amely a mai pénzügyi piacon a legmodernebb, legdögösebb kreatív platformot fejlesztette le.

- A work-life balance-ról nagyon sokat beszéltünk az elmúlt 10 évben, talán nem véletlenül. A Covid új életet kényszerített ki, ez segít most abban, hogy változtassunk ezen is, vagy még jobban összemossa a dolgokat?

- A work-life balance helyett meg kell tanulnunk a home office – office work balance-t.

- Milyen cikk, könyv volt önre a legnagyobb hatással az elmúlt egy évben?

- Remembering climate change… a message from the year 2071 by Kim Stanley Ro#binson, Ted Talks Daily podcast.

- Milyen marketingtrendek jellemzik majd 2022-t, lesz-e olyan közülük, ami jövőre még jobban kiemelkedhet, felerősödhet?

- A fenntarthatóság követelménye számos cég üzleti modelljét megváltoztatja, és ennek jelentős külső és belső kommunikációs igénye lesz.