- Hirdetés -

Továbbra is millió felett a Sztárban sztár leszek

|

Több mint egymillió nézőt vonzott a TV2 tehetségkutatója. A hetet azonban most az RTL Klub nyerte, ahol az időlegesen búcsúzó A mi kis falunk volt a legnézettebb műsor.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a TV2 pusztán egyetlen estét nyert meg, viszont azt akkora előnnyel, hogy az egész hét az övék volt. Az elmúlt héten is egészen hasonló volt a helyzet, viszont most összességében így is behúzta a teljes hetet az RTL Klub. Utóbbi csatorna 15,1 százalékos, a TV2 14,5 százalékos közönségaránnyal zárt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub ugyanúgy 15,1 százalékot ért el, mint a teljes héten. A TV2 pedig 12,2 százalékot, azaz ezen a téren közel három százalékpontot tett ki a lemaradásuk. A szombati főműsoridőben hozta össze a heti legjobb share-jét az RTL Klub: 17,6 százalékot, miközben a TV2 14,1 százalékot produkált. A vasárnapi főműsoridő ismét a TV2-é volt 24,5 százalékkal, az RTL Klub 12,8 százalékos közönségarányt ért el.

Csatornacsoportok terén nagyon közel volt egymáshoz a két konkurens, a TV2 Csoport 25,8 százalékos, az RTL Magyarország 25,6 százalékos közönségarányt lapátolt össze a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

A nemzetközi portfóliók közül az AMC teljesített a legjobban, a csatornáik 5,7 százalékos közönségarányt értek el, majd a ViacomCBS következett 5,1 százalékos, az exSony pedig 4,7 százalékos eredménnyel.

39. hét / 38. hét / 37. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,1% / 14,6% / 13,7%
TV2 – 14,5% / 14,8% / 12,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (39. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,5% (5,1%)
Híradó – 17,7% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,7% (14,3%)
Keresztanyu – 15,8% (16,2%)
Survivor – 15% (13,8%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,2% (14,1%)
Tények – 15,3% (16,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (12,8%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 13,9% (13,4%)
Mintaapák – 7,8% (9,7%)

Share-ben és átlagos nézőszámban is erősödni tudott a Surivor, nézettség terén 171 ezerről 188 ezerre nőttek. A korábbi időpontra költöztetett Séfek séfe is javított, az átlaguk 170 ezerről 183 ezerre nőtt. A későbbi időpontra pakolt Mintaapák viszont tovább gyengült.

Megint a hétvége nézettsége tartogatott több érdekességet. Az RTL Klubon az idei utolsó A mi kis falunk kifejezetten erős, 22,2 százalékos közönségarányt hozott. Az X-Faktor válogatásműsora pedig 16,1 százalékot produkált, ami szintén jó eredmény. A TV2-n a Dancing with the Stars esetében a 15,6 százalék nem rossz, de azért illet volna verniük a régi adásokból összelegózott X-Faktort. A teljes lakosságnál amúgy ez azért összejött a Dancing with the Stars-nak, mert óriási különbség volt a kereskedelmi célcsoportos eredményükhöz képest. Konkrétan a teljes lakosságnál a TV2 táncos műsora 21,1 százalékkal futott, miközben az X-Faktor sztori 13,3 százalékot produkált.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek ismét verhetetlen volt. A 18-49 éveseknél 25,9 százalékos közönségarányt ért el a TV2 műsora. Az RTL-es Álarcos énekes a maga 14,9 százalékával nagyon lemaradt tőlük.

A hét legnézettebb műsorárnak így ismét a Sztárban sztár leszek bizonyult, ami a 18-49 éveseknél 378 ezer, a teljes lakosságnál 1,03 millió nézőt vonzott. Mindkét célcsoportnál ugyanaz a produkció volt a második: A mi kis falunk 330 ezer, illetve 799 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_39het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_39hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...