- Hirdetés -

Hazai divattervezőkkel fogott össze a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung ismét a hazai kreatív közösség jeles képviselőivel működik együtt, hogy megmutassa legújabb csúcsmobiljaiban rejlő lehetőségeket. A Daubner Annával készített különleges ruhakollekció sikere után a vállalat ezúttal három hazai tervezőt állított izgalmas kihívás elé. A Kata Szegedi, az Anna Amélie és a VYF márkák művészei az összehajtható Galaxy Z Fold3 5G és Galaxy Z Flip3 5G készülékek bevonásával, digitális formában alkotnak új darabokat. A ruhák, a táskák és a sálak sokoldalúsága a mobilok multitasking képességeit idézi, többféleképpen, több öltözékhez is remekül illenek majd, ezzel pedig a tudatosságra és a fenntartható öltözködésre inspirálják a márkák rajongóit. A későbbiekben pedig a felhasználók egészen egyedi módon lehetnek részesei a tervezési folyamatoknak.

Elkezdődött a tervezés a Galaxy Z Fold3 5G telefonok és az S Pen segítségével, az alkotók inspirációt merítenek a Galaxy Z szériás készülékek színvilágából és az összehajtható kialakításból fakadó sokoldalúságból. Az alkotási folyamatot a művészek és a Samsung Magyarország Instagram oldalán követhetik a rajongók, akik ezúttal a tervezés részesévé is válhatnak. Az interaktív együttműködés során élő videókban, szavazásokon keresztül, vagy akár kedvenc helyszíneik megosztásával, a megfelelő hashtagek használatával is alakíthatják a végleges mintákat. A cél, hogy az együttműködés során mind a tervezők, mind pedig követőik szabadjára engedhessék a kreativitásukat és a Galaxy okostelefonok segítségével megmutassák, hogyan látják a világot.

A Galaxy Z Fold3 5G hatalmas főképernyőjén az S Pen segítségével azonnal digitális formában indulhat a tervezés, a Többablakos módnak köszönhetően pedig közben újabb ötletek kereshetők a böngészővel, vagy élőben láthatók a rajongók visszajelzési Instagramon. A Galaxy Z Flip3 5G különleges kialakításával és látványos színeivel inspirálhatja az alkotókat, Hajlított módban pedig minden körülmények között nagyszerű fotókat készíthetnek vele. Elég egy stabil felületre helyezni a mobilt és akár magukat is lefotózhatják, ha kipróbálnák, hogy mutatnak a készülő darabok. A készülékek sokoldalúsága adja a kihívás lényegét is, hiszen a Samsung arra kérte a művészeket, készítsenek olyan darabokat, amelyek az összehajtható mobilokhoz hasonlóan, sokféle módon viselhetők, átalakíthatók, vagy személyre szabhatók.

A ruhákért a 2009-ben alapított Kata Szegedi márka tervezőpárosa, Szegedi Kata és Benus Dani felel. Ők a márka letisztult stílusát és a telefonok színvilágát megidéző darabokat ígérnek, amelyek többféleképpen viselhetőek, így bárki felveheti őket, a prémium anyagminőségnek köszönhetően, szinte bármilyen alkalomra. Ezekhez a kiegészítőt Oláh Anna népszerű Anna Amélie táskái jelentik, amelyek mára a magyar divatvilág ikonikus darabjainak számítanak. Anna a Z Style kollekcióhoz a Studio táskát gondolja tovább, amely válltáskából kis kézitáskává lesz összehajtható, így több stílushoz is jól illik. A szettet a VYF különleges kendői teszik teljessé, amelyek a követők által beküldött helyszínek koordinátái alapján készült mintával válnak igazán egyedi darabokká. Az Olaszországban gyártott selyemkendők fenntartható eljárással készülnek majd, így remekül illeszkednek a kollekció tudatos felfogásához.

„Nagyon büszkék vagyunk az idén tavasszal készült Samsung X AnnaDaubner kollekcióra, így biztosak voltunk benne, hogy visszatérünk a divat világába. Örülünk, hogy újabb tehetséges magyar tervezőket ismerhetünk meg és ezúttal három különleges márkával dolgozhatunk együtt – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – A legújabb összehajtható Samsung okostelefonok nem csak a tervezést segíthetik, sokoldalúságuknak köszönhetően egy új világra nyithatunk általuk. Bízunk abban, hogy ez a multifunkcionalitás a kollekció darabjaiban is megjelenik, kíváncsian várjuk, hogyan teljesítik a tervezők ezt a kihívást.”

Az új kollekció elkészítését nem pusztán a márkák rajongói, hanem a Samsung márkanagykövetei is várják, akik a tervezési folyamatot egészen közelről követik majd. A kész kollekciót majd egy interaktív online eseményen mutatják be a tervezők a Samsunggal közösen, ahol minden résztvevő megosztja a tapasztalatait, a meghívott vendégektől pedig a ruhadarabokról és a tervezéshez használt csúcsmobilokról is megtudhatnak minden fontos részletet a nézők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, hogyan fizetnek a fiatalok

Általában kevesebb, mint a megkérdezett fiatalok fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk....

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra együtt a Marvel és a Lexus a mozikban

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. A partnerség beharangozásaként el is készült...

Kiderült, hogyan fizetnek a fiatalok

Általában kevesebb, mint a megkérdezett fiatalok fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk....

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA