- Hirdetés -

Hazai divattervezőkkel fogott össze a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung ismét a hazai kreatív közösség jeles képviselőivel működik együtt, hogy megmutassa legújabb csúcsmobiljaiban rejlő lehetőségeket. A Daubner Annával készített különleges ruhakollekció sikere után a vállalat ezúttal három hazai tervezőt állított izgalmas kihívás elé. A Kata Szegedi, az Anna Amélie és a VYF márkák művészei az összehajtható Galaxy Z Fold3 5G és Galaxy Z Flip3 5G készülékek bevonásával, digitális formában alkotnak új darabokat. A ruhák, a táskák és a sálak sokoldalúsága a mobilok multitasking képességeit idézi, többféleképpen, több öltözékhez is remekül illenek majd, ezzel pedig a tudatosságra és a fenntartható öltözködésre inspirálják a márkák rajongóit. A későbbiekben pedig a felhasználók egészen egyedi módon lehetnek részesei a tervezési folyamatoknak.

Elkezdődött a tervezés a Galaxy Z Fold3 5G telefonok és az S Pen segítségével, az alkotók inspirációt merítenek a Galaxy Z szériás készülékek színvilágából és az összehajtható kialakításból fakadó sokoldalúságból. Az alkotási folyamatot a művészek és a Samsung Magyarország Instagram oldalán követhetik a rajongók, akik ezúttal a tervezés részesévé is válhatnak. Az interaktív együttműködés során élő videókban, szavazásokon keresztül, vagy akár kedvenc helyszíneik megosztásával, a megfelelő hashtagek használatával is alakíthatják a végleges mintákat. A cél, hogy az együttműködés során mind a tervezők, mind pedig követőik szabadjára engedhessék a kreativitásukat és a Galaxy okostelefonok segítségével megmutassák, hogyan látják a világot.

A Galaxy Z Fold3 5G hatalmas főképernyőjén az S Pen segítségével azonnal digitális formában indulhat a tervezés, a Többablakos módnak köszönhetően pedig közben újabb ötletek kereshetők a böngészővel, vagy élőben láthatók a rajongók visszajelzési Instagramon. A Galaxy Z Flip3 5G különleges kialakításával és látványos színeivel inspirálhatja az alkotókat, Hajlított módban pedig minden körülmények között nagyszerű fotókat készíthetnek vele. Elég egy stabil felületre helyezni a mobilt és akár magukat is lefotózhatják, ha kipróbálnák, hogy mutatnak a készülő darabok. A készülékek sokoldalúsága adja a kihívás lényegét is, hiszen a Samsung arra kérte a művészeket, készítsenek olyan darabokat, amelyek az összehajtható mobilokhoz hasonlóan, sokféle módon viselhetők, átalakíthatók, vagy személyre szabhatók.

A ruhákért a 2009-ben alapított Kata Szegedi márka tervezőpárosa, Szegedi Kata és Benus Dani felel. Ők a márka letisztult stílusát és a telefonok színvilágát megidéző darabokat ígérnek, amelyek többféleképpen viselhetőek, így bárki felveheti őket, a prémium anyagminőségnek köszönhetően, szinte bármilyen alkalomra. Ezekhez a kiegészítőt Oláh Anna népszerű Anna Amélie táskái jelentik, amelyek mára a magyar divatvilág ikonikus darabjainak számítanak. Anna a Z Style kollekcióhoz a Studio táskát gondolja tovább, amely válltáskából kis kézitáskává lesz összehajtható, így több stílushoz is jól illik. A szettet a VYF különleges kendői teszik teljessé, amelyek a követők által beküldött helyszínek koordinátái alapján készült mintával válnak igazán egyedi darabokká. Az Olaszországban gyártott selyemkendők fenntartható eljárással készülnek majd, így remekül illeszkednek a kollekció tudatos felfogásához.

„Nagyon büszkék vagyunk az idén tavasszal készült Samsung X AnnaDaubner kollekcióra, így biztosak voltunk benne, hogy visszatérünk a divat világába. Örülünk, hogy újabb tehetséges magyar tervezőket ismerhetünk meg és ezúttal három különleges márkával dolgozhatunk együtt – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – A legújabb összehajtható Samsung okostelefonok nem csak a tervezést segíthetik, sokoldalúságuknak köszönhetően egy új világra nyithatunk általuk. Bízunk abban, hogy ez a multifunkcionalitás a kollekció darabjaiban is megjelenik, kíváncsian várjuk, hogyan teljesítik a tervezők ezt a kihívást.”

Az új kollekció elkészítését nem pusztán a márkák rajongói, hanem a Samsung márkanagykövetei is várják, akik a tervezési folyamatot egészen közelről követik majd. A kész kollekciót majd egy interaktív online eseményen mutatják be a tervezők a Samsunggal közösen, ahol minden résztvevő megosztja a tapasztalatait, a meghívott vendégektől pedig a ruhadarabokról és a tervezéshez használt csúcsmobilokról is megtudhatnak minden fontos részletet a nézők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor Befektetési Zrt.

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....