- Hirdetés -

Visszatérnek a Spektrum Brutális sorozatai

|

- Hirdetés -

Brutális októberrel készül a Spektrum a nézők számára. Az AMC Networks International és a Magyar Telekom, a Vidanet valamint az Antenna Hungária együttműködéseinek köszönhetően a csatorna műsorai olyan nézők számára is elérhetők lesznek októberben, akik korábban azokat nem láthatták.

A Spektrum nagysikerű Brutális sorozatai – fizika, kémia, biológia és történelem – az iskolakezdéssel együtt visszatértek a csatorna képernyőjére. A szórakozva tanulni vágyók a TV képernyőn szeptember 20-tól hétköznaponként 13:00 órától követhetik nyomon a brutális epizódokat, a Telekom MoziKlub előfizetők számára pedig mind a négy sorozat valamennyi évada folyamatosan hozzáférhető az év végéig.

A Brutális fizika, kémia, biológia és történelem sikereit követően a Spektrum a Magyar Telekommal közös produkciójában három évvel ezelőtt indította útjára a Brutális digitális című saját gyártású sorozatát. A műsor negyedik évada, az október 20-i képernyős premiert megelőzően, október 1-től a Telekom Videotékában debütál díjmentes tartalomként.

A hatrészes sorozatban ismét Vályi István mutatja be a digitális világ legfrissebb fejleményeit: mi az, ami esetleg már most is az életünk része, és mi az, amivel csak a jövőben számolhatunk. A megközelítőleg 10 perces ismeretterjesztő epizódokban az egyes területek elismert szakemberei ezúttal is fontos szerepet kapnak.

A 2020-as képernyős premiert követően, a Brutális sorozatokon túl a Spektrum Duna – Árral szemben című saját gyártású dokumentumfilm-sorozata is elérhetővé válik a Telekom MoziKlub előfizetők számára. A szolgáltató előfizetői egészen az év végéig elsőként és exkluzívan nézhetik meg az egyes epizódokat on-demand formában.

A fentieken túl további izgalmas premierekkel is készül a Spektrum, így minden vasárnap új részekkel jelentkezik a vadonatúj Tiltott zónák című sorozat, melyben Thuróczy Szabolcs egészen különleges, a nagyközönség által nem látogatható helyekre kalauzolja el a nézőket, majd október 31-én debütál a másik nagyszabású saját gyártású sorozat, az Erdély – a székelykapun túl. Az alkotásban Nyáry Krisztián, és lánya, Luca mutatja be Erdély 21. századi, modern arcát.

Végül a PRIX EUROPA díj jelölés kapcsán a csatorna egyik legnépszerűbb produkciója, a Born in Auschwitz is újra képernyőre kerül október 16-án és 17-én.

Októberben a Magyar Telekom (az IPTV és a műholdas előfizetői számára – a Közszolgálati csomaggal rendelkező előfizetők kivételével) és a Vidanet előfizetési csomagtól függetlenül minden digitális kábeltévé-előfizetője számára elérhetővé teszi a Spektrum műsorát, míg az Antenna Hungária kódolatlanul adja a csatornát a MinDig TV kínálatában.

Akik pedig az őszi szünet jövés-menése alatt sem szeretnének lemaradni a csatorna műsorairól, azok számára a Magyar Telekom saját streaming szolgáltatása a Telekom TV GO, a Vidanet Move és az Antenna Hungária mindigTV GO alkalmazása nyújt megoldást, abban az esetben, ha mindig TV Prémium előfizetéssel rendelkeznek. Ezeken keresztül bárhol, bármikor könnyedén elérhetik a Spektrum műsorai mobiltelefonon vagy tableten, megfelelő internetkapcsolat esetén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...

Újdonságokkal érkezik a JOY Prix de Beauté díj

Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt. A...

Így változtatta meg a járvány a vidéki ingatlanpiacot

Szeptemberben közel 12 ezer tranzakció realizálódott a hazai ingatlanpiacon, amelynek jelentős részét az agglomerációba kiköltözők adták. A járványügyi helyzet miatt ugyanis a városi lakásokban ragadt emberek, családok szeretnék újra szabadnak érezni magukat, ezért kertkapcsolatos...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

BL-meccsel rajtol az AMC appja

A héten két BL-mérkőzés élő közvetítése is látható lesz az AMC Networks International újonnan indult mobilalkalmazásán, az AMC Mikro-n. Az applikáció ingyenesen letölthető, reklámmentes, és egy egyszerű regisztráció után ízelítőt ad 8 csatorna havonta...

Kiszáll az Exatlon Hungaryből Palik László

Három évad és 303 epizód után Palik László búcsúzik az Exatlon Hungary-tól és a TV2-től – jelentette be a csatorna. Az Exatlon Hungary, a TV2 extrém sport realityje 2019. január 2-án indult hódító útjára. Akkor...

Visszatér a Népszava élére Németh Péter

Távozik a Népszavától Friss Róbert főszerkesztő és visszatér a lap élére az eddigi tiszteletbeli főszerkesztő, Németh Péter, aki szerint nagy kihívás az „ellenzék lapját” vezetni a választási kampány hajrájában. Németh Péter a 2000-es évek elejétől,...

TOP10-ben a nosalty.hu és a portfolio.hu is

Visszavette az első helyet a leglátogatottabb hazai honlapok versenyében a 24.hu, a TOP10-be pedig bekerült a nosalty.hu és a portfolio.hu is szeptemberben – derül ki a DKT friss elemzéséből, ami a havi belföldi látogatószám...

Újra együtt a Marvel és a Lexus a mozikban

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. A partnerség beharangozásaként el is készült...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor nézettség

Az X-Faktor nagyon odatette magát

A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott. A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az...

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...

Újdonságokkal érkezik a JOY Prix de Beauté díj

Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt. A...

Így változtatta meg a járvány a vidéki ingatlanpiacot

Szeptemberben közel 12 ezer tranzakció realizálódott a hazai ingatlanpiacon, amelynek jelentős részét az agglomerációba kiköltözők adták. A járványügyi helyzet miatt ugyanis a városi lakásokban ragadt emberek, családok szeretnék újra szabadnak érezni magukat, ezért kertkapcsolatos...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA