- Hirdetés -

Kisvállalatoknak segít a CIB és a METRO

|

- Hirdetés -

A kisvállalkozások üzletmenetét támogatja az a stratégiai partnerszerződés, amely a CIB Bank és a METRO Kereskedelmi Kft. között jött létre. Az együttműködés révén az érintett vállalkozások jelentős előnyök mellett vehetik igénybe a CIB Bank pénzügyi szolgáltatásait az innovatív digitális csatornákon keresztül.

Stratégiai partneri megállapodást írt alá a CIB Bank és a magyarországi METRO áruházlánc. Az együttműködés lényege, hogy az áruházlánc kiemelt – METRO applikációval rendelkező – partnerei számára a CIB Bank kedvező számlavezetési, hitel, és kártyaelfogadói ajánlatot biztosít a megjelölt vállalkozói számlacsomagok valamelyikének igénybevétele esetén.

A METRO PARTNER+ program azzal a céllal született meg, hogy speciális szolgáltatásokat és kedvezményeket nyújtson a nagykereskedelmi áruházlánc lojális, professzionális ügyfelei számára. A METRO PARTNER+ programhoz csak digitálisan lehet csatlakozni. A program segítséget nyújt a digitalizációban, miközben hozzájárul a programhoz csatlakozók terheinek csökkentéséhez is. Halasztott fizetés és megannyi szolgáltatás mellett, a résztvevő partnerek az éves díj ellenében kedvezményben részesülnek az áruházlánc gasztro képzéseiből, igényt tarthatnak áruházi rádiós reklámanyagok lejátszására és szakértői tanácsadásra is.

A pénzintézet és az nagykereskedelmi áruházlánc megállapodása már a teljes CIB Együttműködési Kedvezménycsomagra vonatkozik, amely magában foglalja a CIB Partner Start, CIB Partner Medium és a CIB Partner Maximum vállalkozói számlacsomagot, ezért széles körben, a legkisebb egyéni vállalkozástól az egymilliárd forint éves nettó árbevételű cégekig biztosít kedvező feltételeket az egyes banki szolgáltatásoknál. Az áruházlánc és a pénzintézet vállalkozókat támogató együttműködése nem újkeletű: 2017 októbere és 2018 augusztusa között – a jelenleginél szűkebb keretek között – már volt példa hasonlóra: az akkori együttműködés a kisebb vállalkozásokat szólította meg azáltal, hogy a CIB Partner Start Vállalkozói Számlacsomagra vonatkoztak a kedvezmények.

A CIB Partner számlacsomagoknál a CIB Bank rendkívül kedvező kondíciókat nyújt az ügyfeleknek: amellett, hogy számos, napi szinten használt elektronikus szolgáltatás díjmentesen vehető igénybe, a számlavezetés első évében akár 75, az azt követő három hónapban pedig akár 50 százalékos kedvezményt ad a számlavezetési díjból a pénzintézet. A kedvezményes szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfeleknek a szerződéskötés előtt a METRO applikációt szükséges bemutatniuk a CIB Banknál, igazolva, hogy jogosultak a kedvezményekre. A kedvezmények keretében olyan szolgáltatásokra ad rendkívül kedvező ajánlatot a CIB Bank, mint az átutalás vagy épp a kártyaelfogadás, a vállalkozói hitelek esetén pedig kamatkedvezményt biztosít a pénzintézet.

„A METRO és a CIB Bank a magyar vállalkozások természetes szövetségese, a megállapodásunk pedig egy fontos lépés abba az irányba, hogy valódi, napi szinten is érzékelhető módon támogassuk a kisvállalkozásokat. Magas színvonalú szolgáltatásainkra nyújtott kedvezmények mellett professzionális és támogató hozzáállást nyújtunk, amit már megszoktak tőlünk a vállalkozó ügyfeleink. Legyen szó akár egyéni vállalkozóról, akár milliárdos árbevételű vállalatról, ez az együttműködés mindenkinek kínál előnyöket. A kedvezmények a digitális szolgáltatások használatára ösztönzik a vállalkozásokat, amely a CIB Bank számára stratégiai cél” – nyilatkozta az együttműködési megállapodás aláírását követően Fetter István, a CIB Bank Kisvállalati Divíziójának vezetője.

„A METRO PARTNER+ program kialakításánál egy exkluzív szolgáltatási csomag bevezetése volt a célunk professzionális ügyfeleink számára. A banki szolgáltatások mellett például kedvezményes mobilszolgáltatással, elsőbbségi ügyintézéssel és kedvezményes képzésekkel is támogatjuk partnereinket. Nagyon örülünk, hogy a CIB Bankkal egy újabb vállalkozókat támogató együttműködést tudunk indítani, melynek keretein belül meg tudjuk valósítani a közös céljainkat. A stratégiai megállapodásunknak köszönhetően a METRO PARTNER+ program megannyi előnye mellett olyan számlavezetési és hitelkonstrukciós csomagokkal is tudunk a partnereink számára szolgálni, amelyek segítik a mindennapi pénzügyeiket” – tette hozzá Dudás Péter, a METRO pénzügyi és számviteli osztályvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....