- Hirdetés -

Továbbra is millió felett a Sztárban sztár leszek

|

- Hirdetés -

Több mint egymillió nézőt vonzott a TV2 tehetségkutatója. A hetet azonban most az RTL Klub nyerte, ahol az időlegesen búcsúzó A mi kis falunk volt a legnézettebb műsor.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a TV2 pusztán egyetlen estét nyert meg, viszont azt akkora előnnyel, hogy az egész hét az övék volt. Az elmúlt héten is egészen hasonló volt a helyzet, viszont most összességében így is behúzta a teljes hetet az RTL Klub. Utóbbi csatorna 15,1 százalékos, a TV2 14,5 százalékos közönségaránnyal zárt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub ugyanúgy 15,1 százalékot ért el, mint a teljes héten. A TV2 pedig 12,2 százalékot, azaz ezen a téren közel három százalékpontot tett ki a lemaradásuk. A szombati főműsoridőben hozta össze a heti legjobb share-jét az RTL Klub: 17,6 százalékot, miközben a TV2 14,1 százalékot produkált. A vasárnapi főműsoridő ismét a TV2-é volt 24,5 százalékkal, az RTL Klub 12,8 százalékos közönségarányt ért el.

Csatornacsoportok terén nagyon közel volt egymáshoz a két konkurens, a TV2 Csoport 25,8 százalékos, az RTL Magyarország 25,6 százalékos közönségarányt lapátolt össze a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

A nemzetközi portfóliók közül az AMC teljesített a legjobban, a csatornáik 5,7 százalékos közönségarányt értek el, majd a ViacomCBS következett 5,1 százalékos, az exSony pedig 4,7 százalékos eredménnyel.

39. hét / 38. hét / 37. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,1% / 14,6% / 13,7%
TV2 – 14,5% / 14,8% / 12,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (39. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,5% (5,1%)
Híradó – 17,7% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,7% (14,3%)
Keresztanyu – 15,8% (16,2%)
Survivor – 15% (13,8%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,2% (14,1%)
Tények – 15,3% (16,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (12,8%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 13,9% (13,4%)
Mintaapák – 7,8% (9,7%)

Share-ben és átlagos nézőszámban is erősödni tudott a Surivor, nézettség terén 171 ezerről 188 ezerre nőttek. A korábbi időpontra költöztetett Séfek séfe is javított, az átlaguk 170 ezerről 183 ezerre nőtt. A későbbi időpontra pakolt Mintaapák viszont tovább gyengült.

Megint a hétvége nézettsége tartogatott több érdekességet. Az RTL Klubon az idei utolsó A mi kis falunk kifejezetten erős, 22,2 százalékos közönségarányt hozott. Az X-Faktor válogatásműsora pedig 16,1 százalékot produkált, ami szintén jó eredmény. A TV2-n a Dancing with the Stars esetében a 15,6 százalék nem rossz, de azért illet volna verniük a régi adásokból összelegózott X-Faktort. A teljes lakosságnál amúgy ez azért összejött a Dancing with the Stars-nak, mert óriási különbség volt a kereskedelmi célcsoportos eredményükhöz képest. Konkrétan a teljes lakosságnál a TV2 táncos műsora 21,1 százalékkal futott, miközben az X-Faktor sztori 13,3 százalékot produkált.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek ismét verhetetlen volt. A 18-49 éveseknél 25,9 százalékos közönségarányt ért el a TV2 műsora. Az RTL-es Álarcos énekes a maga 14,9 százalékával nagyon lemaradt tőlük.

A hét legnézettebb műsorárnak így ismét a Sztárban sztár leszek bizonyult, ami a 18-49 éveseknél 378 ezer, a teljes lakosságnál 1,03 millió nézőt vonzott. Mindkét célcsoportnál ugyanaz a produkció volt a második: A mi kis falunk 330 ezer, illetve 799 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_39het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_39hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit nőttek tavaly az órabérek

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1441 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzése szerint. Ez 9 százalékos növekedést jelent...

A Google Mapsen is megtalálhatók a TIER e-rollerei

Mostantól közvetlenül a Google Maps segítségével kereshetik meg a közelben lévő TIER e-rollereket a budapesti felhasználók, és olyan hasznos információkról is tájékozódhatnak az applikációban, mint a becsült utazási költség vagy a várható menetidő. Európa...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők a járvány idején

Az oktatás és kutatás volt a támadásoknak leginkább kitett terület, átlag heti 1605 támadással kellett megküzdeniük a szervezeteknek – derül ki a Check Point adataiból. 2021-ben a különböző szervezetek ellen irányuló kibertámadások világszerte átlagosan...

Így készül az Eurosport a téli olimpia közvetítésére

Alig egy héttel a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok megnyitó ünnepsége előtt a Discovery bemutatta, hogy a képernyőkön megjelenő technikai újítások és a mélyreható történetmesélés hogyan segít majd izgalomban tartani a nézőket Európa-szerteA Discovery...

Kiderült: nem vigyázunk eléggé a mobilunkra

Bulizás közben kirepült a kezéből, kicsúszott a nadrágzsebből, vagy munka közben rálépett? - szinte mindenkinek van egy története arról, hogyan sérült már meg az okostelefonja. A MediaMarkt és a Cellect felmérése szerint tavaly minden...

Javul a vezető pozícióban lévő női munkavállalók aránya

Az energiaszektor vezető vállalata és a legjobb európai gyakorlatokkal bíró társaság lett a Schneider Electric a férfiak és nők munkahelyi egyenlőségét vizsgáló európai jelentésben, a GDI indexben. A társaság ráadásul az európai nagyvállalatok között...

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30 százalékos bővülés mellett bruttó 494 milliárd...

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online platformokra váltanak a magyar kkv-k

Lassan két éve, hogy globális szinten teret hódított a home office, a helytől független munkavégzést ma már sok cég alapvetésként kezeli. A magyar vállalkozások között azonban óriási különbségek vannak ezen a téren: sokaknál még...

Kiderült, mennyit nőttek tavaly az órabérek

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1441 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzése szerint. Ez 9 százalékos növekedést jelent...

A Google Mapsen is megtalálhatók a TIER e-rollerei

Mostantól közvetlenül a Google Maps segítségével kereshetik meg a közelben lévő TIER e-rollereket a budapesti felhasználók, és olyan hasznos információkról is tájékozódhatnak az applikációban, mint a becsült utazási költség vagy a várható menetidő. Európa...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők a járvány idején

Az oktatás és kutatás volt a támadásoknak leginkább kitett terület, átlag heti 1605 támadással kellett megküzdeniük a szervezeteknek – derül ki a Check Point adataiból. 2021-ben a különböző szervezetek ellen irányuló kibertámadások világszerte átlagosan...

Így készül az Eurosport a téli olimpia közvetítésére

Alig egy héttel a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok megnyitó ünnepsége előtt a Discovery bemutatta, hogy a képernyőkön megjelenő technikai újítások és a mélyreható történetmesélés hogyan segít majd izgalomban tartani a nézőket Európa-szerteA Discovery...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...