Meghívásos tenderen választotta ki a Positive Adamsky-t a Delivery Hero Hungary a foodpanda őszi bevezető kampányának megtervezésére és lebonyolítására. A NetPincérből foodpandává alakult márka integrált kampányának szerves részét képező reklámfilmet a cég futárpartnereivel forgatták, így a szereplők bármikor bekopogtathat a foodpanda rendelők ajtaján is.
Szeptember elején robbant a hír, hogy a NetPincérből hamarosan foodpanda lesz, a váltás pedig a héten meg is történt, már elérhető a foodpanda app és a foodpanda.hu. Októberben pedig nagyszabású országos kampányt indítanak a márka bevezetésére, amelynek előkészítésében a Positive Adamsky is segédkezett.
2019 augusztusa óta dolgozik a Delivery Hero Hungary a Positive Adamsky-val. Ennek keretében két éve az ügynökség felel a NetPincér social media felületeinek kezeléséért, az elmúlt másfél évben pedig PR kommunikációs és employer branding feladatok ellátására is a magyar tulajdonban lévő cégcsoportot választotta a vállalat.
A Positive Adamsky alkalmanként integrált kampányok tervezésében és kivitelezésében is támogatja a berlini központú Delivery Hero magyarországi leányvállalatát, most azonban újabb meghívásos tender keretében nyertek lehetőséget a cég eddigi legnagyobb kampányának tervezésére és kivitelezésére: a Positive Adamsky felel a foodpanda őszi integrált kampányáért.
Az integrált kampány egyik fő eleme a márkaváltást is támogató reklámfilm, amelyet októbertől kezdve sugároznak az országos TV csatornákon. Ennek legfontosabb célja, hogy bemutassa, a NetPincérből átalakult foodpanda ma már több mint egy ételkiszállító cég, hiszen a gyorskereskedelem éllovasaként szinte mindent kiszállítanak, amire rövid időn, akár 30 percen belül szükségünk lehet. A film készítői számára fontos volt, hogy valódi arcokkal és életszerű helyzetekkel mutassák be a foodpanda sokoldalúságát, így a filmben szereplő futárpartnerek is a cég futárflottájának tagjai, de szerepelnek benne a foodpanda kollégái is. Aki szemfüles, az ismert arcokat is felfedezhet majd a film különböző vágataiban, szerepet kaptak például a kampányban a Punnany Massif frontemberei, a gamerként ismert Nessaj, de további meglepetésekkel is készül a márka.
A kampány keretében további integrált elemekkel építik a márkát a következő hónapokban. Nagyszabású outdoor megjelenésekkel (óriásplakát, citylight, óriásháló, járműreklám) és online kampánnyal, influencer aktivitásokkal, szponzorációs együttműködésekkel és egyéb elemekkel egészül ki a kommunikáció a következő időszakban.