- Hirdetés -

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

|

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay JOYTOPIA virtuális színpadán is fellépett, a bajor prémiumgyártó most a világ első, akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldásával teszi fenntarthatóbbá a zenekar közelgő Music Of The Spheres világkörüli turnéját. 2022 nyarán a Coldplay a tervek szerint Frankfurtban és Berlinben is ad koncertet.

A BMW akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldása több mint 40 darab újrahasznosítható akkumulátorral biztosítja majd az élő fellépésekhez szükséges energiát, amely a zenetörténet egyik legzöldebb turnéjává emeli a Music Of The Spheres koncertkörutat. A BMW és a Coldplay együttműködése új mércét állít fel, amely az egész turnéipar számára mintául szolgálhat.

A környezetbarát színpad-energiaellátási megoldás egy részét az első BMW i3 modellek újrahasznosított akkumulátorai adják. A technológia rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátású elektromos áramot biztosít és kiváltja a szokásos dízel-, illetve benzinüzemű generátorokat, amellyel jelentős mértékben csökkenti a zenekar élő fellépéseinek károsanyag-kibocsátását. Az akkumulátorokat megújuló erőforrásokból, így többek között napelem-rendszerekkel, kinetikus stadionpadlókon és elektromos kerékpárokon keresztül, valamint hidrogénezett növényi olajjal működő generátorok segítségével töltik majd fel. A kinetikus stadionpadlókon és az elektromos kerékpárokon keresztül az akkumulátorok a rajongók kollektív erejét hasznosítják.

Ezek a BMW első olyan akkumulátorai, amelyek egymást követően több helyszínen kezdenek második életet, a BMW Group hosszútávú fenntarthatóságra és gazdasági körforgásra összpontosító működési modelljének szerves részeként.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a BMW oldalán megalkottuk a világ első, világkörüli turnéra alkalmas, újratölthető színpad-energiaellátási megoldását, amely lehetővé teszi számunkra, hogy koncertjeinket szinte teljes egészében tiszta, megújuló energiával tápláljuk” – mondta Chris Martin, a Coldplay énekese.

„A fenntarthatóságra való törekvés az elmúlt években intenzív, kreatív alkotási folyamathoz vezetett a BMW és a Coldplay között. Az, hogy a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay JOYTOPIA virtuális színpadán is fellépett, sikeres együttműködésünk első két csúcspontja volt. A BMW i3 második életet kezdő akkumulátoraival pedig most hozzájárulunk ahhoz, hogy a Coldplay világkörüli turnéja fenntarthatóbb legyen, mint eddig bármikor” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója.

Az együttműködés sikerei: a Higher Power és JOYTOPIA

A BMW és a Coldplay 2014 óta ápol gyümölcsöző együttműködést: akkor a Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion és Guy Berryman alkotta együttes a BMW Weltben, 1 500 rajongó előtt zárta a nagysikerű Ghost Stories Tour turnét, mígnem a kezdeti kapcsolat és a fenntarthatóságra való kölcsönös törekvés végül a BMW és a Coldplay együttműködéséhez vezetett.

Az egyedülálló partnerség első világméretű sikere a BMW iX és a BMW i4 tisztán elektromos meghajtású modellek 2021 júniusában indított kampánya volt, amelyet a BMW és a Coldplay egy páratlan társalkotói folyamat részeként, közösen dolgozott ki. A kampány dala, a Higher Power hatalmas sláger lett, a „This joy is electric” sor pedig tökéletesen közvetíti a BMW két új prémium modelljének üzenetét.

Fenntartható világkörüli koncertkörút, amely az egész turnéipar számára mércét állít

A 2021-es Müncheni Nemzetközi Autószalon – amelyet a „RE:IMAGINE TODAY” mottó alatt, a BMW Group fenntarthatóságra és gazdasági körforgásra összpontosító elképzeléseinek jegyében rendeztek meg – ezt követően a BMW és a Coldplay társalkotói folyamatának újabb jelentős sikerét hozta: az együttes a bajor prémiumgyártó által megálmodott JOYTOPIA virtuális színpadán adott koncertet. Az előadás 24 órán keresztül volt elérhető online, és ez idő alatt világszerte több mint 150 000 megtekintést gyűjtött. A marketing és a vállalati kommunikáció szempontjából JOYTOPIA kvantumugrást jelentett a digitális világ számára.

A BMW és a Coldplay sikeres együttműködése most újabb szintre lép és a jövő évi világkörüli turné során újabb csúcspontjához érkezik. Az újrahasznosítható autóakkumulátorok szállító partnereként a BMW nem csupán abban segíti a brit zenekart, hogy még inkább fenntarthatóvá váljon, hiszen az együttműködés alapjaiban változtatja meg a játékszabályokat és az egész turnéipar számára mintául szolgálhat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...