- Hirdetés -

Két műsor ért el milliós nézőszámot

|

A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Hétköznap a Nyerő páros jól teljesített, a Ninja Warrior viszont kicsit gyengébben kezdett a vártnál.

Az elmúlt héten 1-1 százalékpontot csökkent az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél. Előbbi 18,3 százalékos, utóbbi 13,2 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, a két csatorna közötti differencia pedig 5,1 százalékpontot tett ki.

Hétfőtől péntekig ennél kicsit nagyobb volt a különbség, mert az RTL Klub ebben az időszakban 17,8 százalékos, a TV2 11,1 százalékos share-t ért el. A hétvége pedig azt hozta, amit mostanában már megszokhattunk: a szombatot az RTL Klub, a vasárnap estét a TV2 nyerte. Szombaton az RTL Klub 26,6 százalékos, a TV2 10,2 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap 24,7 százalékkal nyert a TV2, az RTL Klub pedig 12,4 százalékos share-t hozott össze.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarországnak egész nagy előnye volt, hiszen 29,3 százalékos közönségarányt értek el, a TV2 Csoport pedig 23,9 százalékot. A nemzetközi portfóliók közül az AMC televíziói 5 százalékot, a ViacomCBS 4,6 százalékot, az exSony csatornák 4,3 százalékot gereblyéztek össze a mögöttünk álló héten.

43. hét/ 42. hét / 41. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 18,3% / 19,3% / 17,4%
TV2 – 13,2% / 14,2% / 15%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (43. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,3% (3,1%)
Híradó – 15,7% (14,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,9% (15,6%)
Keresztanyu – 14,5% (16,8%)
Nyerő páros – 22,5% (23%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,6% (13,6%)
Tények – 14,8% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,2% (11,4%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 12,4% (korábbi héten a Séfek séfe:15,2%)
Mintaapák – 5,9% (5,5%)

Az RTL Klubnak a múlt héten is nagyon erős nézettséget szállított a Nyerő Páros. Minden egyes nap 20 százalék fölött járt a műsor közönségaránya. A TV2-n a Séfek séfét a Ninja Warrior váltotta. Utóbbi a Keresztanyuval még egész jól tartotta a lépést, viszont a Nyerő páros műsoridejében már elhúzott tőlük az RTL Klub. A Ninja Warrior egyelőre nemcsak közönségarányban, hanem átlagos nézőszámban is a Séfek séfe alatt teljesített. (A Séfek séfe az utolsó hetében 208 ezres átlagos nézettséget produkált, a Ninja Warrior 175 ezret).

Szombaton az X-Faktor ismét 30 százalékot meghaladó közönségarányt hozott, egészen pontosan 32,1 százalékot. A Dancing with the Stars ezzel párhuzamosan csak 10,7 százalékos share-t ért el. Vasárnap a Sztárban sztár leszek 26,4 százalékos közönségaránnyal örvendeztette meg a TV2-t. Az Álarcos énekes pedig 15,4 százalékot hozott az RTL Klubnak.

Vasárnap délután egyébként ennél is nagyobb deathmatch volt az RTL-TV2 viszonylatában, hiszen egymásnak eresztettek két, ezerszer ismételhető Bud Spencer-Terence Hill filmet. Az RTL a Kincs, ami nincset, a TV2 pedig az Én a vízilovakkal vagyok című filmet küldte harcba. Döntetlen közeli eredmény született. A 18-49 éveseknél a Kincs, ami nincs 6,8 százalékot, az Én a vízilovakkal vagyok 6,6 százalékot hozott. A teljes lakosságnál pedig az utóbbi ért el 8,2 százalékos közönségarányt, a Kincs, ami nincs 7,9 százalékot.

A heti műsoros toplistát a 18-49 éveseknél az X-Faktor vezeti 480 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,06 millió nézővel. A 18-49 éveseknél a második helyre a Sztárban sztár leszek futott be 395 ezres nézettséggel, a teljes lakosságos lista második helyén pedig az X-Faktor nevét láthatjuk 1,03 milliós nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_43het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_43hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...