A legversenyképesebb digitális médiabranddé válni, ez a vízió az RTL Magyarországnál – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Vidus Gabriella, a cég vezérigazgatója. Vaszily Miklós, a TV2, elnöke és az Indamedia Network társtulajdonosa az idei eredményekből arra a legbüszkébb, hogy az Index.hu visszaszerezte piacvezető pozícióját, a TV2 Csoport pedig sikeresen kilépett a regionális piacra.
Jobb évet zárunk, mint tavaly, de ami igazán biztató, hogy várhatóan annál is jobbat, mint 2019-ben – jelezte a Marketing&Media magazinnak Vidus Gabriella. A cégvezető úgy látja, hogy túlszárnyalják az akkori bevételeiket, ami komoly eredmény. Ráadásul ennek csak részben oka, hogy a piac a vártnál gyorsabban talált magára, és nemcsak az időlegesen eltűnő hirdetők tértek vissza a nagy képernyőhöz, hanem újak is megjelentek. Ez utóbbiban szerepet játszott az is, hogy az idei évre beért vagy elkezdett beérni több olyan fejlesztésük, amelyet még a járványhelyzet előtt kezdtek el, a lezárások hatására pedig a tervezettnél gyorsabban és bátrabban valósítottak meg.
„Itt a programmingot vagy az egyes produkciókat érintő döntéseken túl elsősorban a digitális portfóliónk fejlesztésére gondolok. Az RTL Most+ ma már 2,3 millió háztartásban érhető el, ráadásul a hozzáférés bővülésével egyenes arányban nőtt a regisztrált és a szolgáltatást aktívan használó nézők száma. 2021 tehát nemcsak a reklámbevételeink, hanem a digitális portfóliónk fejlődése szempontjából is fontos év lett” - mondta el Vidus Gabriella.
Az RTL Magyarország az eredmények mögött álló csapatra a legbüszkébb. Elmondta azt is, hogy közös víziójuk, hogy a cégben felhalmozódott tudásra, tartalomvagyonra és persze az európai hátországukra építve a magyar piac legversenyképesebb digitális médiabrandjévé tegyék az RTL Magyarországot.
„Sok mindent tettünk ezért már az idén is, de talán még több mindent készítettünk elő ennek érdekében a jövő évre. A már említett RTL Most! streamingszolgáltatások fejlesztésén túl például az rtl.hu újjászületésével. Ma már nem titok: az a célunk, hogy az új rtl.hu belátható időn belül az első számú videós hírportállá váljon Magyarországon. A hazai lineáris televíziók piacvezetőjeként lehetőségünk és dolgunk is, hogy a piac vezető szerepet a digitálistartalom-szolgáltatás terén is megszerezzük” - fűzte hozzá Vidus Gabriella.
Vaszily Miklós többek között arról beszélt a Marketing&Media magazinnak nyilatkozva, hogy idén üzletileg eredményes évet sikerül zárni valamennyi médiavállalatnak, amiben érdekelt. Elmondta azt is, hogy arra a legbüszkébb, hogy az Index.hu visszaszerezte piacvezető pozícióját, a TV2 Csoport pedig kilépett a regionális piacra. A jövő évi célok kapcsán pedig az eredményes és sikeres üzleti működés mellett megemlítette azt is, hogy megfelelő célpontok esetén egy-két sikeres akvizíciót is megvalósítana nemzetközi területen.
Arról, hogy miért szimbolikus korszakhatár 2022 az RTL Magyarország és Vidus Gabriella számára, illetve mit tart a legnagyobb kihívásnak jövőre Vaszily Miklós, a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashat további részleteket.