- Hirdetés -

A TV2 nyerte a karácsony hetét

|

Csütörtökig még az RTL Klub ért el jobb eredményt, azonban december 24-én és a karácsony két napján a TV2 fordítani tudott. A Reszkessetek betörők 2. volt a hét legnézettebb műsora.

Az elmúlt héten a TV2 ért el jobb eredményt a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. 14,1 százalékot tett ki a heti közönségarányuk, miközben az RTL Klub 12,4 százalékot produkált. A választóvonalat a karácsony jelentette. A hétfőtől csütörtökig terjedő időszakot nézve ugyanis még az RTL Klub vezetett: 14,9 százalékuk volt a TV2 11,1 százalékával szemben. Viszont december 24-én, valamint a két karácsonyi főműsoridőben a TV2 már 17,6 százalékos átlagos share-t produkált, az RTL Klub 9,5 százalékával szemben. A hét legerősebb főműsoridős share-jét is a TV2 érte el, méghozzá szombaton, amikor 20,9 százalékot tett ki a közönségarányuk.

A teljes portfóliókat nézve is jó hete volt a TV2-nek, hiszen a TV2 Csoport 28,5 százalékkal nyerte a hetet a 23 százalékos RTL Magyarország előtt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC 5,6 százalékos közönségarányt hozott össze, az Antenna Group és a ViacomCBS pedig 4-4 százalékkal zárta a hetet.

51. hét / 50. hét / 49. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (51. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,9% (5%)
Híradó – 14,5% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 12,6% (13,8%)
A Konyhafőnök VIP – 16,3% (15,6%)

TV2
Remények földje – 12,7% (12,5%)
Tények – 15,6% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,4% (10%)
Farm VIP – 13,9% (15,2%)
Farm, ahol éltünk – 7,8% (9,2%)

Utolsó hetében a Konyhafőnök VIP kicsit erősödött, a Farm VIP kicsit gyengült, de így is egész szoros verseny volt a két műsor közös sávjában. Említést érdemel még az is, hogy a Tények a hétből hat estét megnyert az RTL Híradóval szemben.

Várható volt, hogy a karácsonyi márkává – még az RTL által – felépített Reszkessetek betörőkkel a TV2 uralni fogja a szentestét és a karácsonyi főműsoridőt. A film három részéből a szombaton leadott Reszkessetek betörők 2. érte el a legjobb nézettséget: a 18-49 éveseknél 399 ezret, a teljes lakosságnál 803 ezret. A pénteki első rész ugyanennél a két célcsoportnál 387 ezres és 765 ezres nézőszámmal futott. A korábbi évekhez hasonlóan a trilógia harmadik része teljesített a leggyengébben (215 ezer és 515 ezer néző), de még ez is elegendő volt ahhoz, hogy nyerjék az adott műsorsávot.

A hét legnézettebb műsora címet is a Reszkessetek betörők 2. hozta el. A 18-49 éveseknél a második helyen az első rész, a harmadikon pedig a szintén a TV2-n sugárzott A Grincs című film végzett 258 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a vasárnapi Tények futott be 776 ezres nézettséggel, harmadik lett a Reszkessetek betörők 1., negyedik pedig a Farm VIP szerdai része, ami 731 ezer nézőt vonzott.

Az RTL Klub legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a Konyhafőnök VIP hétfői epizódja bizonyult a maga 242 ezer nézőjével. A csatorna második legjobban teljesítő műsora pedig a csütörtöki Híradó volt, amire 196 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál az RTL Klub műsorai közül az említett Híradó végzett az élen 729 ezer nézővel, majd a Konyhafőnök VIP következett 634 ezer és a keddi Fókusz 515 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_51het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_51hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...