- Hirdetés -

Zenés kampányban a Túró Rudi

|

Az egész közép-kelet-európai régióban egyedülálló, innovatív közös kampánnyal kezdi az évet a Pöttyös és a Spotify. Az ikonikus pöttyöket Valentin napig ismét felváltották a szívecskék, a csomagoláson azonban a kedves üzenetek mellett ezúttal Spotify appal beolvasható kódokat is találunk. A Spotify saját fejlesztésű kódjai a QR kódokhoz hasonlóan működnek, és az érzéseket megzenésítő, egyedileg összeállított playlisteket rejtenek.

2022. január 10. és február 14. között Magyarország legkedveltebb márkája, a Pöttyös immár kilencedik alkalommal jelentkezik hagyományteremtő szívecskés kampányával. Az akció lényege kilenc éve változatlan: a piros pöttyökből Valentin napig szívecskék lesznek, a túródesszertek csomagolásán pedig kedves, perszonalizált üzenetek kapnak helyet. A feliratos finomságokkal kifejezhetjük érzéseinket, üzenhetünk szeretteinknek, szerelmünknek, családunknak, barátainknak vagy kollégáinknak. Harangozó Barbara, a Pöttyös senior brand managere szerint a szívecskés kampány népszerűségének a folyamatos megújulás a záloga:

„Minden évben csavarunk egyet a kampány alapkoncepcióján, amivel sikeresen megszólítjuk és aktivizáljuk a fogyasztókat. Idén a csomagoláson szereplő, tematikusan összeállított Spotify zenei playlistekre mutató kódokkal tesszük digitálisan megoszthatóvá a Túró Rudi-élményt. A playlistekbe olyan dalokat válogattunk, amelyek szövegükben, címükben és hangulatukban is átadják a megfogalmazott üzenetet, és megszólaltatják a Pöttyös márkához illeszkedő, vidám, optimista életérzést.”

A zene már a 2019-es kampány során is fontos szerepet kapott, akkor ismert hazai dalszövegek kerültek a limitált kiadású Pöttyös Túró Rudikra. Idén a Pöttyös és a Spotify egyedülálló együttműködésének köszönhetően valóban megzenésíthetjük érzéseinket. Míg korábban a csomagoláson lévő dalrészlettel üzenhettük meg kedvesünknek, hogy „Mindenre ráveszel”, most az „Átjössz este?” feliratos Túró Rudin található kódot beolvasva egy tematikus playlistre jutunk a Spotify appban, ahol felhangzik a Halott Pénz slágere.

"Mindig különleges, ha két “lovebrand” találkozik és közösen valósítanak meg egy kreatív kezdeményezést. A Spotify a zenével, a Pöttyös a finom túródesszertekkel vált elválaszthatatlan fogalommá. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen innovációt a Pöttyössel közösen és a magyar piacon elsőként tudunk bemutatni a közép-kelet-európai régióban." – nyilatkozott az együttműködésről Fekete Zsuzsa, a Spotify Senior Client Solutions Managere a Httpoolnál.

A Spotify saját fejlesztésű kódjai a QR kódokhoz hasonlóan működnek, melyeket a Spotify appjával beolvasva közel negyven lejátszólistához férnek hozzá a limitált kiadású Pöttyös desszertek fogyasztói. A legismertebb magyar és nemzetközi előadók TOP200-as slágereiből összeállított tematikus playlistekben mindenki megtalálja kedvencét, hiszen ezeken a legújabb zenék mellett olyan ikonikus dalok is megtalálhatóak, amiket minden korosztály egyszerre tud dúdolni. A kampányhoz a kreatív támogatást az ACG Reklámügynökség biztosította.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...