Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója, a Raja decembertől már a magyar piacon is elérhető rendkívül széles termékpalettájával. Céljuk, hogy új szereplőként ügyfeleket szerezzenek és meghatározó szereplőjévé váljanak a magyar piacnak is. Ennek eléréséhez az ország egyik legtapasztaltabb digitális ügynökségét, a Neo Interactive-ot hívták segítségül.
A Raja csoport közel egymillió különböző méretű és tevékenységű európai cég kiemelt partnereként 19 országban van jelen. Az ellátási lánc hatékonyságát 14 európai elosztó központtal, 3000 munkatárssal és 200.000 készleten lévő termékkel biztosítják. Termékportfóliójukban minden megtalálható, ami a csomagoláshoz és e-kereskedelemhez szükséges lehet, legyen szó kis- és középvállalkozásokról (kkv-k) vagy nagy multinacionális cégekről. Kartoncsomagolások, borítékok, tasakok, ragasztószalagok, fóliák, térkitöltők, csomagológépek, raklapok és a lista itt nem ér véget. A Rajapack webshopjával kifejezetten az e-kereskedelemben résztvevő vállalkozásokat célozza meg, lakossági kiszolgálás egyelőre nem elérhető.
„A Raja jelenleg a digitális térben, webshoppal képviselteti magát, így elsősorban performancia alapon optimalizált keresőkampányokkal támogatjuk a piacra lépésüket. A legnagyobb kihívást a kampány során az alacsony márkaismertség, illetve az e-kereskedői célcsoport elérése és megnyerése jelenti. A későbbiekben, a webshop bevezető időszaka után a média mix is bővülni fog további elemekkel, így például display hirdetésekkel is találkozhat majd a célcsoport.” – árulta el Pavláth Zita, a Neo Interactive operatív vezetője.
A hosszútávú együttműködésről a későbbiekben a neo weboldalán is lehet majd bővebben olvasni, így érdemes lesz rendszeresen látogatni azt.