Jelentős nemzetközi sikereket ért el a Brand Bar márkaügynökség a Worldwide Logo Design Awardon (WOLDA). A kreatív műhely munkáját egy-egy arany- és ezüst-, illetve két bronzéremmel, valamint egy Kiválósági díjjal ismerte el a nemzetközi szakma. Ebből két díjat – egy arany- és egy bronzérmet – a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) arculatmegújításáért kaptak, amely már több versenyen is eredményesen szerepelt. A díjazott projekteket a zsűri a világ több mint 30 országából érkezett, több száz pályamű közül választotta ki.
Tavaly 12. alkalommal hirdették meg a Worldwide Logo Design Award (WOLDA) logó- és arculattervezési pályázatot, ahol hét különböző kategóriában lehetett nevezni az új logók tervezésétől kezdve, a csomagolásdesignon át egészen az animált logókig. A világméretű versenyre több mint 30 országából több száz pályamű érkezett, amelyet nemzetközi zsűri értékelt. A bizottságban Japánból, Indiából, az Egyesült Államokból, Brazíliából, Dániából, Németországból és Magyarországról is ültek többek között művészeti vezetők, tervezők, kreatív tervezők, logótervezők.
A Brand Bar márkaügynökség több logó- és arculattervezési munkájával is megmérettette magát a nemzetközi versenyen. Egy arany-, egy ezüst-, illetve két bronzérmet, valamint egy Kiválósági díjat is sikerült bezsebelniük. Ebből négy elismerést is az „New Logos” kategóriában nyertek el. A DNS tesztekkel foglalkozó Genecontact logójáért ezüstérmet, a Wysio IT és szoftverfejlesztő cég logójáért, valamint a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) arculatmegújításáért bronzérmet, a ZÖLDTERV logó és arculattervezéséért pedig Kiválósági díjat kaptak. Ezen kívül a Liszt Ferenc Kamarazenekar arculatával a ”Flexible Logo · Flexible Identity„ kategóriában is remekeltek: itt a pontszámok alapján aranyérmesek lettek.
„Hatalmas öröm és elismerés számunkra, hogy nemzetközi körökben, az egyik legrangosabb design versenyen ismét ilyen pozitívan fogadták a munkáinkat. Ezekkel a logókkal és arculatokkal újabb brandeket tölthettünk meg valódi kreatív tartalommal, élettel – mondta Simon Attila, a Brand Bar kreatív igazgatója, aki azt is hozzátette: az ügynökség tavalyi éve remekül sikerült, és bíznak benne, hogy idén is rengeteg inspiráló ügyféllel és kiváló szakemberrel dolgozhatnak együtt.
Az LFKZ új arculatával már több versenyen is eredményesen szerepeltek– korábban a German Design Award-on a zsűri az első helyet osztotta ki számukra, továbbá két hazai design versenyen (az Aranypengén és az RGB-n) is ezüst minősítést szereztek.